Αγγελία που χαζεύουμε: Subaru Impreza 22B

Post date:

Author:

Category:

Σπάνιο, για πάντα ποθητό, δίθυρο και μπλε. Το Subaru Impreza 22B είναι ταγμένο να μείνει για πάντα χαραγμένο στη λίστα επιθυμιών ενός petrolhead

Αν σας αρέσουν τα αυτοκίνητα JDM (όπως είναι τα αρχικά του όρου Japan Domestic Market) τότε οι πιθανότητες είναι πως το 22B είναι στην κορυφή της λίστας σας.

Αυτά είναι ένα από τα πιο περιζήτητα και πολύτιμα αυτοκίνητα στην ιστορία της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και με μόλις 400 που κατασκευάστηκαν, οι ευκαιρίες για να αγοράσει κανείς δεν έρχονται μαζί κάθε μέρα. Στο εξωτερικό, εννοείται.

- Διαφήμιση-

Το συγκεκριμένο είχε έναν μόλις ιδιοκτήτη από καινούργιο, έχει ελάχιστες αναβαθμίσεις -κάτι ιδιαίτερα σημαντικό όταν κάποιος ενδιαφέρεται για ένα αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας- και προέρχεται από μια αξιολόγηση τεσσάρων αστέρων από ανεξάρτητη εταιρεία επιθεώρησης.

 Σε αντίθεση με πολλά 22B, αυτό δεν έχει περάσει τη ζωή του ως μια garage queen, και έτσι έχει αρκετά πάνω από το μέσο όρο χιλιόμετρα (αν και δεν αναγράφονται επακριβώς στην καταχώρηση), αλλά συνοδεύεται από ένα πλήρες ιστορικό

Δεν μπορούν να ειπωθούν πολλά για το 22Β καθώς έχουν γραφτεί σελίδες επί σελίδων ενώ είναι το αυτοκίνητο με το οποίο έχουμε συνδέσει και τον μεγάλο παγκόσμιο πρωταθλητή των αγώνων ραλί, Colin McRae.

#Διαβασέ τοΤο δικαίωμα στο λάθος. Από τον Κόλιν Μακρέι

Ένα πραγματικό κόσμημα που όσο προχωρούν τα αυτόνομα αυτοκίνητα και η άψυχη πλευρά της αυτοκίνησης, τόσο θα ανεβαίνουν σε συναισθηματική και οικονομική αξία καθώς οι συλλεκτικοί κύκλοι δεν αποκλείουν σύντομα τέτοιες εμβληματικές κατασκευές να φτάσουν εξαφήφια νούμερα.

#Διάβασέ τοSubaru Impreza WRX: οι βελτιώσεις που αξίζουν

Η τιμή είναι €60.000 και, σύμφωνα με την αγγελία, το Impreza 22B αποστέλλεται παγκοσμίως.

Για την ιστορία, δείτε το ενδιαφέρον video ενός Ιταλού δημοσιογράφου, του Davide Cironi για το 22B (πατήστε στο εικονίδιο ”ρυθμίσεις” για αγγλικούς υπότιτλους)

Photo: JDM Auction Watch

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει