Τι γίνεται με τα SUV στην Ευρώπη;

Post date:

Author:

Category:

Volvo xc60

 

Τα SUV επελαύνουν σε Ευρώπη και Ελλάδα. Μην αναρωτιέστε γιατί βλέπετε τόσα πολλά γύρω σας. Αυτές είναι οι τελευταίες πληροφορίες για μια κατηγορία που φέρνει ζεστό χρήμα

- Διαφήμιση-

Τα νέα μοντέλα των Volvo, Audi και Mercedes-Benz αυξάνουν τις πωλήσεις στον ευρωπαϊκό κλάδο των SUV μεσαίου μεγέθους ως το σημείο που έχουν ξεπεράσει το αντίστοιχο τμήμα των premium σεντάν.

 

Πέρυσι, για πρώτη φορά, μοντέλα όπως το Volvo XC60, Audi Q5 και BMW X3 ήταν πιο δημοφιλή στην Ευρώπη από τις εκδόσεις sedan και wagon των Mercedes E και BMW 5.

 

Οι πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου των premium μεσαίας κατηγορίας SUV αυξήθηκαν κατά 23% σε 242.682 μονάδες, με το Volvo XC60 να έχει τα ηνία, σύμφωνα με στοιχεία των αναλυτών της αγοράς JATO Dynamics.

 

#Διάβασέ το: Πόσο premium παίκτης είναι, πλέον, τα Volvo;

 

Η Mercedes ολοκλήρωσε το εξάμηνο ακριβώς πίσω από το XC60 με συνδυασμένες πωλήσεις 51.653 μονάδων των GLC και GLC Coupe. Συγκριτικά, οι πωλήσεις σεντάν και station wagon συγκρίσιμων μοντέλων αυξήθηκαν στο εξάμηνο κατά 13% σε 219.404 μονάδες – σε σχέση με το 23% που προαναφέρθηκε για τα SUV.

 

H ΒΜW, πάντως, αναμένει αύξηση πωλήσεων στην κατηγορία με τo νέo X3. Θα πούμε περισσότερα για αυτήν μετά την Πανελλαδική Παρουσίαση που θα γίνει στις 5-6 Δεκεμβρίου από τη BMW Hellas. 

 

Η άφιξη του νέου X3 σημαίνει ότι αυτό το τμήμα της αγοράς είναι ένα από τα πιο φρέσκα στον κλάδο, με τους νεοεισερχόμενους παίκτες όπως τα Alfa Romeo Stelvio, Range Rover Velar, Jaguar F-Pace και Mercedes GLC Coupe να δίνουν πολλές επιλογές σε ένα είδος κοινού που δεν έχει μάτια παρά μόνο για premium SUV.

Ο τομέας είναι κερδοφόρος για τους κατασκευαστές, με τις μέσες τιμές λιανικής στη Γερμανία να φτάνουν τα €50.56 το πρώτο εξάμηνο, σε σύγκριση με 46.594 ευρώ για ισοδύναμα sedans, σύμφωνα με στοιχεία της JATO. Υπολογίστε σαφώς παραπάνω για το φορομπηχτικό ελληνικό καθεστώς

Επίσης, οι αυτοκινητοβιομηχανίες διατηρούν τις προδιαγραφές των μοντέλων ψηλά. Για παράδειγμα, η BMW δεν θα προσφέρει την πιο προσιτή δικίνητη έκδοση sDrive του νέου X3 στην Ευρώπη.

 

Εν τω μεταξύ, η Volvo περιλαμβάνει στο βασικό εξππλισμό την τεχνολογία ενεργητικής ασφάλειας, όπως είναι η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης με σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης αλλά και μια τεχνολογία που ονομάζει Oncoming Lane Mitigation η οποία κατευθύνει το αυτοκίνητο πίσω στη λωρίδα αν ανιχνεύει πιθανή σύγκρουση. Είναι αυτή στο video.

 

Στην Ελλάδα, συμβαίνει κάτι ανάλογο. Τα SUV αντιπροσωπεύουν το 11% της αγοράς και η τάση δείχνει ότι σύντομα ενδεχομένως να αγγίξει το 20%

Αυτός είναι, συνοπτικά, ο ευρωπαϊκός πίνακας κατάταξης με τους ηγέτες πωλήσεων στην κατηγορία.

 

 

Info: Automotive News

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει