Η επιστροφή του Suzuki Jimny. Ο εκτός δρόμου μαχητής είναι εδώ

Post date:

Author:

Category:

 

Η 4η γενιά ενός εμβληματικού αυτοκινήτου. Ένας εκτός δρόμου μαχητής. Είναι ξανά τετράγωνος και έτοιμος για προ-παραγγελίες

Λιτό, σχεδόν λακωνικό, τετράγωνο και απείρως αποτελεσματικό σε εκτός δρόμου εξορμήσεις. Από τα νοικιάρικά των νησιών μέχρι σοβαρό off road, το Suzuki Jimny είχε πάντα τη δική του συνταγή.

«Άσπαστο», τραχύ, ελαφρύ, αποτελεσματικό. Κατάρα στο ταξίδι και ευλογία εκεί που τελείωνε ο δρόμος

Πλέον, έρχεται ξανά, στην 4η γενιά του με μια έκδοση που επιμένει σε ένα ρετρό look, κόντρα στην τάση για στρογγυλές λαμαρίνες. Ταυτόχρονα, όμως, έχει όλα όσα χρειάζεται κάποιος στη σημερινή εποχή. Μια μεγάλη οθόνη, τελείως ανανεωμένη σχεδίαση στο εσωτερικό και μια εμφάνιση που, τουλάχιστον στα δικά μας μάτια, είναι πολύ ξεχωριστή.

Είναι αυτή η παρθένα προσέγγιση που συνδυάζει πολύ έξυπνα αυτό που έχουμε μάθει να περιμένουμε από ένα σκληροτράχηλο «αγριοκάτσικο» μαζί με τις απαιτήσεις του 2018. Ελπίζουμε, πλέον, να έχει και περισσότερους χώρους για τους επιβάτες…

Ακόμα καλύτερα; Ήδη έχει ανοίξει η διαδικασία των προ-παραγγελιών πριν καν έρθει τον προσέχει Σεπτέμβριο στην ελληνική αγορά. 

Ο κινητήρας δεν είναι άλλος από έναν 1,5 lt με τεχνολογία VVT και ισχύ 102 ίππων. Υπάρχουν δύο εκδόσεις, η έκδοση GL και η ακριβότερη GLX. 

Η πρώτη ξεκινά από τα €16.270 ενώ η δεύτερη από τα €17.670. Κανένα από τα δύο δεν είναι λιτά.

Πρώτα και κύρια, διαθέτουν το σύστημα της κατ’ επιλογήν τετρακίνησης AllGrip, κοντές σχέσεις, 5άρι χειροκίνητο και μάλλον αδιάφορο 4άρι αυτόματο.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται θερμαινόμενα καθίσματα (τρελό must σε κρύες βουνοκορφές), ESP, ηλεκτρικοί καθρέφτες αλλά και πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα που έχουμε συνηθίσει στην εποχή.

Η ακριβότερη έκδοση περιλαμβάνει εξωτερικούς καθρέφτες σε μαύρο χρώμα, τροχούς αλουμινίου προβολής LED, αυτόματο κλιματισμό και οθόνη αφής 7 ιντσών μαζί με κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πλοήγησης.

 

 

 

Αγνό, παρθένο Jimny στην 4η γενιά του. Όμορφο, διαφορετικό και εκσυγχρονισμένο. Ένα διαφορετικό life style για όσους επιμένουν σε πλαίσια τύπου «σκάλας» και παρθένο χαρακτήρα. Τώρα, ειδικά, που τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι προσιτά σε επίπεδα προμηθευτών, το «πακέτο» έχει και στοιχεία γκατζετοειδούς πολιτισμού

Μην περιμένετε ένα καμουφλαρισμένο, δήθεν off-road όχημα. Και ξέρετε γιατί. Γιατί από κάτω, κάτω από το πραγματικά funky αμάξωμα, υπάρχει ακόμα ένα πλαίσιο «σκάλας». Αυτής της ξεχασμένης. Αναμένουμε με ενδιαφέρον, λοιπόν, να δούμε πώς θα είναι το Jimny σε επίπεδο κύλισης και απορρόφησης κραδασμών. Για την ικανότητα αναρρίχησης και αντοχής είμαστε ήδη βέβαιοι.

Στην εποχή μας, που όλο και περισσότερο σπανίζουν τα αυτοκίνητα με έναν πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα, μερικές συνταγές καλό είναι να εξελίσσονται χωρίς να χάνουν την ταυτότητα τους. Νομίζουμε πως το Jimny είναι ακριβώς αυτό.

Photo: Suzuki

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»