Σε μια κίνηση που δείχνει το δρόμο τού πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα στην αυτοκίνηση, η Bentley ανακοίνωσε το στρατηγικό της πλάνο. Υπό το βαθύ μπάτζετ της «μαμάς» Volkswagen
Το εργοστάσιο κατασκευής της Bentley παραμένει στο Κρου της Μ. Βρετανίας, περίπου 240 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά του Λονδίνου, για λόγους ιστορικής συνέχειας από το 1919 όταν πρωτοεγκαταστάθηκε εκεί. Όμως τα μεγάλα αφεντικά βρίσκονται Γερμανία μεριά
Ως γνωστόν, η «μαμά»-εταιρεία της Bentley δεν είναι άλλη από τη Volkswagen η οποία την εξαγόρασε το 1998
Οπότε αυτή και μόνη η βασική πληροφορία αποκωδικοποιεί τη συνέχεια. Η Bentley, λέει η επίσημη ανακοίνωση, θα έχει αποκλειστικά ηλεκτρική γκάμα μέχρι το 2030 – δηλαδή όχι και τόσο μακρινά από τώρα, εννιά χρόνια από σήμερα.
Στο μεταξύ θα παρουσιάσει plug-in υβριδικές εκδόσεις των πολυτελέστατων Continental GT, Flying Spur και του πρώτου της SUV, της Bentayga. Το τελευταίο ήδη πουλιόταν με ένα υβριδικό μοτέρ της Audi.
Στο πορτφόλιο της αυτοκρατορίας της VW (από Seat και Skoda μέχρι Bugatti) περιλαμβάνεται, επίσης ως γνωστόν, και η Porsche.
Και είναι αυτού του είδους οι μεταμοσχεύσεις που δίνουν και παίρνουν εντός του γκρουπ αφού, για παράδειγμα, ο V8 υβριδικός της συγκλονιστικής Panamera Turbo S E-Hybrid που οδηγήσαμε, λέγεται πως ίσως δρομολογηθεί να μπει κάτω από το καπό των μοντέλων της Bentley
Ο αιώνας της Bentley και το μπάτζετ της VW
Η ανακοίνωσή της συμπίπτει και με τον εορτασμό των 100 της χρόνων, στοιχείο που επαναπροσδιορίζει τη μάρκα. Η ουσία είναι πως από κάτω, στη δεξαμενή των ευρώ του ομίλου, υπάρχει ένα τεράστιο μπάτζετ.
Διαβάζοντας, για παράδειγμα, την έρευνα της Jato που δημοσιεύτηκε αυτές τις μέρες, ο Σεπτέμβριος ήταν ο πρώτος μήνας στην ιστορία της αυτοκίνησης που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ξεπέρασαν, έστω για λίγο, τις πωλήσεις των ντίζελ. Αυτό είναι καθοριστικό για τη συνέχεια.
Επίσης καταγράφεται ότι η Νο1 ευρωπαϊκή υπερδύναμη είναι η VW – με ό,τι σημαίνει αυτό για το πώς μπορεί να καθορίζει τάσεις στη δική μας ήπειρο. Τουλάχιστον.
Μ’ αυτά και μ΄αυτά, λοιπόν, η ατζέντα της ηλεκτρικής αφρόκρεμας είναι ήδη προγραμματισμένη: στην πρίζα.
*Αρχική δημοσίευση Protagon.gr
Info/Photo: bentley.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.