Τα νέα Nogaro Blue της Audi. Ωραίο μπλε με ιστορία

Post date:

Author:

Category:

Κάποτε το θρυλικό RS2 ξεχώριζε από μακριά και από το χρώμα, εκείνο το ωραίο Nogaro Blue. Και τώρα η Audi βγάζει σε περιορισμένη παραγωγή τα RS4, RS5, RS6 και TT RS στο ίδιο χαρακτηριστικό μπλε

Audi RS4 Nogaro Blue

Το νέο Audi RS4 σε Nogaro Blue. Το station wagon ή Avant, με τη γλώσσα της Audi, είναι ήδη όπλο σε οικογενειακή συσκευασία. Φήμες λένε πως σ΄αυτό το χρώμα πάει πιο γρήγορα


Υπήρξαν πολλά διάσημα μπλε στη νεότερη αυτοκινητική ιστορία

Ίσως το σημαντικότερο ήταν το μπλε των Impreza. Κάποιοι θα γνωρίζουν και το Laguna Seca των BMW M3. Και σίγουρα περισσότεροι το χαρακτηριστικό μπλε των Opel OPC.

- Διαφήμιση-

Αντίστοιχα, η Audi είχε τη δική της εκδοχή. Το Nogaro Blue συνδέθηκε άρρηκτα με τα υπέροχο, αντρικό και τόσο ιδιαίτερο για την εποχή του RS2 του 1992.

Σήμερα, σχεδόν τριάντα χρόνια αργότερα, τα TT RS, RS4 Avant, RS5 Coupe, RS5 Sportback και RS6 Avant είναι διαθέσιμα με τη συγκεκριμένη απόχρωση


Ford Escort Cosworth δοκιμή

Πώς ξεχωρίζουν τα Nogaro Blue

Όλα τα παραπάνω μοντέλα συνδυάζονται με πακέτο ματ αλουμινίου και ασημί λεπτομέρειες στους τροχούς των 20 ιντσών.

Το RS4 πατάει σε τροχούς 22 ιντσών, για την περίσταση σε γκρι δύο τόνων.

Τα συγκεκριμένα μοντέλα της σειράς Audi Sport ξεχωρίζουν επίσης από τις κόκκινες δαγκάνες των ατσάλινων φρένων – εδώ δεν υπάρχουν κεραμικά.

Στο εσωτερικό δέρμα νάπα, μπλε ραφές και, ως συνήθως, μία τελειοθηρική καμπίνα με ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια.

Σε αγορές του εξωτερικού τουλάχιστον, όλα τα μοντέλα της σειράς Audi Sport Nogaro Edition δεν θα έχουν επιπλέον επιβάρυνση στην τιμή – με εξαίρεση το RS6 που στην Αγγλία, για παράδειγμα, κοστίζει περί τις 10,000 λίρες επιπλέον.

Εκεί, επίσης, κάθε Audi από τα προαναφερόμενα με το υπέροχο Nogaro Blue της γκάμας προβλέπεται να είναι όντως περιορισμένης παραγωγής με μόλις 25 αντίτυπα ανά μοντέλο.


Audi RS6

Photo: audi.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει