Τέλος λαμογιάς. Κάτι σάπιο πίσω απ΄τις κατατεθειμένες πινακίδες

Post date:

Author:

Category:

 

Απλά μαθήματα αριθμητικής. Κάτι μυρίζει άσχημα στο τέλος ανάκτησης πινακίδων

Υποτίθεται ότι θέλουν (σ.σ. οι κυβερνώντες) να εισπράξουν περισσότερα τέλη από τα οχήματα των οποίων οι οδηγοί κατέθεσαν τις πινακίδες.

 

Τι θα έκανε οποιοσδήποτε φυσιολογικός άνθρωπος; Θα μείωνε τα τέλη και θα σε διευκόλυνε να τις ξαναπάρεις με κάθε τρόπο. Τι κάνουν οι Συριζαίοι; Βάζουν επιπλέον τέλος €30 αν θες να πάρεις τις πινακίδες πίσω! Διότι, λένε, οι εφορίες θα καταστρέψουν τις πινακίδες, άρα αν θες να ξαναβάλεις μπρος το όχημα θα πρέπει να αγοράσεις καινούργιες.

 

Εκτός από μέτρο που έχει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα από το θεωρητικώς επιδιωκόμενο -όπως οτιδήποτε συριζαίικο- είναι και παράνομο. Εξηγώ: οι πινακίδες ως αντικείμενο, ως μέταλλο, είναι ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΣΟΥ. Πλήρωσες παράβολο €30 όταν τις απέκτησες. Δεν ανήκουν στο κράτος. Στο κράτος ανήκει το δικαίωμα να σου επιτρέπει να κυκλοφορείς. ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ το κράτος σε υποχρεώνει να του τις παραδώσεις.

 

Όταν δηλώνεις ότι το αυτοκίνητο είναι εκτός κυκλοφορίας, είσαι απλώς υποχρεωμένος να μην το κυκλοφορείς. Αυτό δεν εξασφαλίζεται με την κατάθεση των πινακίδων, διότι μια χαρά μπορείς να φτιάξεις άλλες, όπως απέδειξε και ο σύντροφος ”Μισέλ”. Εξασφαλίζεται με την αστυνόμευση.

 

Όταν, λοιπόν, σου λέει το κράτος “δώσε σε εμένα” κάτι που ανήκει σε εσένα, το παρακρατεί παρανόμως. Κι όταν το καταστρέφει, το καταστρέφει παρανόμως.

 

Αλλά, κάτι σάπιο κρύβεται κι εδώ. Κάντε τον πολλαπλασιασμό: 650.000 οχήματα, δηλαδή 1.300.000 πινακίδες (μπρος πίσω), επί το βάρος τους, επί την τιμή του μετάλλου. Κάποιοι θα κονομήσουν χοντρά πάλι.

 

ΥΓ Μπορείτε να δείτε την αρχική δημοσίευση του Θάνου Τζήμερου (τον οποίον και ευχαριστούμε για την αναδημοσίευση) στη σελίδα του στο facebook εδώ.

Photo: Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει