Τέλος ο ντίζελ από το Kodiaq vRS. Θα αλλάξει χαρακτήρα;

Post date:

Author:

Category:

Το 2021 τα καυσαέρια «σκοτώνουν» τον πετερελαιοκινητήρα του Skoda Kodiaq vRS. Και η ανανεωμένη έκδοσή του αναζητά αντικαταστάτη

Οι 240 ίπποι του Kodiaq vRS αποτελούν παρελθόν. Ευτυχώς όχι και το ίδιο το μοντέλο που έχει αποδειχθεί σε ένα από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά εντός της γκάμας


Η κεντρική Ευρώπη αγκάλιασε το Kodiaq vRS, ένα SUV που φαίνεται ότι περίμεναν πολλοί από τη Skoda. Δε μιλάμε για Ελλάδα

Δεν έχει περάσει και πολύς καιρός, λιγότερο από δύο χρόνια, από την παροσίαση του δυνατού vRS και τα καυσαέρια βρήκαν το επόμενο θύμα.

- Διαφήμιση-

Ήδη το 2020, αλλά και από το 2021, το «ξύλο» που δέχονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες γίνεται εντονότερο και παλεύουν πώς να κρατήσουν, όσο το δυνατόν χαμηλότερα, τα επιβαλλόμενα πρόστιμα.


Πρόστιμα αυτοκινητοβιομηχανίες

Η βενζίνη έρχεται. Ο χαρακτήρας αλλάζει;

Η επίσημη Skoda κρατά το στόμα της κλειστό και δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ποιο μοτέρ θα αντικαταστήσει το ντίζελ κινητήρα.

Δήλωσε, ωστόσο, ότι το «Kodiaq vRS εξακολουθεί να προσελκύει καινούργιους αγοραστές και μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πως μια αναβαθμισμένη έκδοσή του θα συνεχίσει την πορεία μέσα στο 2021».

Οι περισσότεροι πιθανολογούν ότι το κινητήριο σύνολο που θα αντικαταστήσει τον ντίζελ των 240 ίππων θα είναι το δίλιτρο βενζινοκίνητο καθώς θα είναι εύκολη η «μεταμόσχευση».

Διαφορά ισχύος που να μειονεκτεί σε σχέση με το ντίζελ δύσκολα θα υπάρξει αφού η VW έχει όλη τη δεξαμενή με χαρτογραφίσεις για να παίξει το παιχνίδι της εντός του γκρουπ.

Η ροπή, όμως, είναι δύσκολο να αναπληρωθεί – ειδικά σε ένα μεγάλο SUV που θεωρητικά κυκλοφορεί φορτωμένο με παιδιά, αποσκευές και τα σχετικά συμπαρομαρτούντα.


Είναι πιθανό, βέβαια, η Skoda να χάσει ένα μέρος από τα σημαντικά ατού του τρέχοντος πετρελαιοκίνητου Kodiaq vRS που, αν μη τι άλλο, είναι ο ροπάτος χαρακτήρας από τις χαμηλές rpm σε συνδυασμό με την οικονομία καυσίμου


Μένει να φανεί το πώς θα ανταποκριθεί η ίδια αγορά που επιβράβευσε το προφίλ του vRS και πώς η βενζινοκίνητη μετάβαση θα συνεχίσει να ευνοεί οδηγούς που γράφουν χιλιόμετρα εντός της Ευρώπης.

Οι ντιρεκτίβες καθορίζουν, πλέον, όλο το τζογάρισμα των αυτοκινητοβιομηχανιών. Και το Kodiaq vRS είναι το νέο πείραμα για την πορεία των πραγμάτων που έρχονται.


Τάκης Θεοχαράκης Nissan Juke

Info/Photo: skoda.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει