Τα Ford GT «προσγειώθηκαν» στο The Mall Athens

Post date:

Author:

Category:

Ford GT The Mall Athens

 

Το απαύγασμα τού τι μπορεί να προσφέρει η Ford στην αφρόκρεμα της αυτοκίνησης, το ήδη συλλεκτικό Ford GT, μαζί με την αντίστοιχη αγωνιστική έκδοση, βρίσκεται στην πόλη για λίγες ημέρες. Αξίζει να το προλάβετε.

Την Πέμπτη 19 Απριλίου η Ford διοργάνωσε την πρώτη παρουσίαση επι ελληνικού εδάφους του πιο εμβληματικού μοντέλου της φίρμας, του Ford GT.

Το event έλαβε χώρα στο The Mall Athens και ομολογουμένως ήταν αρκετά εντυπωσιακό. Τα αποκαλυπτήρια περιλάμβαναν τόσο την πολιτική έκδοση δρόμου όσο και την αγωνιστική εκδοχή της, άμεση «μεταγραφή» από το 24ωρο αγώνα του Le Μans.

Μόλις τα σεντόνια που έκρυβαν τις εξωτικές κατασκευές αποσύρθηκαν, ο κόσμος μπορούσε να θαυμάσει από κοντά τους μεγάλους διαχύτες και την αεροτομή του αγωνιστικού μοντέλου αλλά και την άκρως εντυπωσιακή παρουσία της πολιτικής έκδοσης ενώ η παρουσίαση ήταν πλαισιωμένη με οπτικό υλικό από το «βιογραφικό» του μοντέλου.

To Ford GΤ, το ταχύτερο αυτοκίνητο που έχει «φορέσει» ποτέ το μπλε οβάλ στο καπό, αποδίδει 647 ίππους στις 6.250 rpm από ένα V6 twin-turbo κινητήρα 3.5 λίτρων τεχνολογίας EcoBoost.

Όπως τόνισε ο Γενικός Διευθυντής της Ford Motor Ελλάς, κ. Νίκος Νοταράς, «το 1966 ήταν μία χρονιά που καθόρισε το μέλλον της Ford. Ήταν η νίκη στον ιστορικό αγώνα του LeMans με το θρυλικό 1-2-3 που βελτίωσε την εικόνα της εταιρίας εκτός Αμερικής, αλλά, κυρίως, συσσώρευσε γνώση για τέτοιου είδους αγώνες. Η γνώση που αποκτήθηκε τότε, αποδείχθηκε 50 χρόνια μετά, όταν η νίκη επαναλήφθηκε και μάλιστα με την πρώτη εμφάνιση».

«Ο αγώνας του LeMans είναι ένας σκληρός και αδυσώπητος αγώνας τόσο για τα αυτοκίνητα, αλλά και για τους ανθρώπους. Η συμμετοχή προϋποθέτει το αυτοκίνητο να είναι αξιόπιστο και να έχει την ικανότητα να επιταχύνει / φρενάρει / στρίβει με ανταγωνιστικό τρόπο. Αυτό όμως που καθορίζει τον νικητή είναι η ποιότητα της επικοινωνίας (ή αλλιώς της σύνδεσης) της μηχανής με τον οδηγό».

«Μέσα από αυτή την επικοινωνία, το αυτοκίνητο πληροφορεί τον οδηγό σε ποια κατάσταση βρίσκεται σε σχέση με τους φυσικούς νόμους. Ως γνωστόμ, κανένα άψυχο πράγμα δεν επικοινωνεί. Στην προκειμένη περίπτωση είναι ξεκάθαρο πως υπάρχει όντως επικοινωνία ανθρώπου / μηχανής, και είναι η ίδια η μηχανή που δίνει την ικανότητα επικοινωνίας. Κατά συνέπεια, αποδεικνύεται πως τα αυτοκίνητα αυτά είχαν και έχουν ψυχή, κάτι που προφανώς απέκτησαν από το πείσμα και τις γνώσεις των ανθρώπων που τα δημιούργησαν».

Μπορείτε και εσείς να θαυμάσετε τα Ford GT στον ιδιαίτερο χώρο της Ford στο The Mall Athens μέχρι την Τρίτη 24 Απριλίου. Προλάβετε. Αξίζει να τα δείτε από κοντά!

Photo: Ford /Θ. Γοργογιάννης

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»