Η τιμή αυξήθηκε για το Mazda MX-5 (2020) αλλά μαζί συνδυάζεται με μία ανανέωση και την κατάργηση της βασικής έκδοσης. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες για ένα αυτοκίνητο που αγαπάμε

Οι διαφορές στο light-face lift του Mazda MX-5 (2020) είναι μικρές. Ωστόσο, ο συντονισμένος με τα δρώμενα του υπέροχου roadster θα τις εντοπίσει
Όπως θα εντοπίσει ότι καταργείται η «εισαγωγική» έκδοση Emotion. Είναι αυτή που μέχρι πρότινος ξεκινούσε από τα €26,139 στη γκάμα του MX-5
Πλέον οι διαθέσιμες εκδόσεις για τον κινητήρα Skyactiv-G132 είναι οι μόνο οι Challenge και Revolution.
Επίσης διαβάζοντας την επίσημη ενημέρωση, παρατηρούμε ότι δεν υπάρχει και η ενδιάμεση έκδοση Attraction που κόστιζε €27,509.
Πλέον στα ίδια ακριβώς χρήματα κοστολογείται η έκδοση Challenge ενώ παραμένει η έκδοση Revolution.
Τι περιλαμβάνει η νέα έκδοση Tacumi
Προστίθεται μία νέα έκδοση, η Tacumi, η οποία περιλαμβάνει τον παρακάτω εξοπλισμό:
- Δερμάτινες εσωτερικές επενδύσεις σε κόκκινο σκούρο χρώμα
- Μαύρη ζάντα νέου σχεδιασμού 16’’ / 17’’ για την έκδοση RF
- Πακέτο συστημάτων ασφαλείας i-Activsense που περιλαμβάνει:
- Προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού (DAA -Driver Attention Alert )
- Εμπρός υποβοήθηση πέδησης στην πόλη ( FSCBS- Front Smart City Brake Support SCBS)
- Αναγνώριση οδικής σήμανσης (TSR- Traffic Sign Recognition)
- Πίσω υποβοήθηση πέδησης στην πόλη (RSCBS-Rear Smart City Braking Support)
- Κάμερα οπισθοπορείας
H έκδοση Takumi προσφέρεται σε 5 χρώματα: Snowflake White Pearl, Jet Black, Machine Grey, Polymetal Gray & Arctic White.
Οι υπόλοιπες εκδόσεις Challenge, Revolution & Revolution Top διατίθενται σε 2 επιπλέον χρώματα, στο Eternal Blue και στο χαρακτηριστικό κόκκινο της Mazda, το Soul Red Crystal.
Τέλος, ο δίλιτρος κινητήρας Skyactiv-G184 διατίθεται μόνο στην έκδοση Revolution Top.
Ο νέος τιμοκατάλογος
Το ανανεωμένο Mazda MX-5 (2020) ξεκινά, όπως αναφέρθηκε, στα €27,509 (πάντα με τον 1.5 κινητήρα).
Στο ανώτατο άκρο του τιμοκαταλόγου βρίσκεται η δίλιτρη έκδοση, με RF αμάξωμα και σε Revolution Top, στα €44,647. Τιμή που μάλλον το τοποθετεί υπερβολικά ψηλά για ένα αυτοκίνητο με 184 ίππους.
Μπορείτε να δείτε τις εκδόσεις και τις αντίστοιχες τιμές στο παρακάτω αρχείο.

Info/Photo: mazda.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.