Αυτό είναι το Skoda Slavia, το διθέσιο, τύπου Speedster, κονσεπτικό δημιούργημα της σχεδιαστικής Ακαδημίας της Skoda. Και βασίζεται στο Scala. Παρότι δεν του φαίνεται
Κάτω από το καπό του Skoda Slavia βρίσκεται ο γνωστός 1.5 TSI των 150 PS σε συνδυασμό με DSG 7 σχέσεων, στα 1,210 κιλά.
Το πιο σημαντικό, ωστόσο, σ’ αυτές τις περιπτώσεις είναι το προς τα πού πηγαίνει το σχεδιαστικό κομμάτι. Και ειδικά από νέους, μαθητευόμενους ανθρώπους
Τριάντα ένας σπουδαστές βρίσκονται πίσω από το Skoda Slavia.
Πήραν το γνωστό Scala, έκοψαν την οροφή, έκρυψαν τις πίσω πόρτες και διαμόρφωσαν το πίσω μέρος σε λογική Speedster – με τα χαρακτηριστικά ανασηκωμένα τμήματα πίσω από τις δύο θέσεις.
Το κονσεπτικό αποτέλεσμα αποτίει φόρο τιμής στα 125 χρόνια της εταιρείας. Που, αν το δεις από καθαρά σχεδιαστική προσέγγιση, είναι τολμηρό και νεανικό.
Οι ταλαντούχοι σπουδαστές είπαν πως η έμπνευσή τους πίσω από το Skoda Slavia ήταν ένα πανέμορφο, πανάλαφρο αγωνιστικό πρωτότυπο, το Škoda 1100 OHC, του 1957.
Με μόλις 550 κιλά, 92 ίππους, τελική έως 200 km/h, πίσω κίνηση και αεροδυναμικό αμάξωμα, το 1100 OCH ήταν ένα από τα μόλις δύο που κατασκευάστηκαν ποτέ. Σήμερα στεγάζεται στο Μουσείο της Skoda
H Ακαδημία της Skoda
Η επαγγελματική σχολή Škoda, στο Mladá Boleslav, που ιδρύθηκε το 1927 είναι γνωστή για το εξαιρετικό επίπεδο εκπαίδευσης που προσφέρει σε νέους ανθρώπους που τους αρέσει η σχεδίαση αυτοκινήτων.
Έκτοτε, περισσότεροι από 23.000 μαθητές έχουν αποφοιτήσει από το σχολείο. Φέτος περισσότερα από 900 άτομα φοιτούν σε 13 διαφορετικά τεχνικά μαθήματα.
Σε κάθε επιτυχημένο απόφοιτο προσφέρεται απασχόληση στη Škoda. Μεγάλη ιστορία η απορρόφηση νέων παιδιών σε μία εθνική εταιρεία που εξελίσσεται – έστω κι αν βρίσκεται υπό γερμανική επίβλεψη
Το ποδήλατο-«νονός»
Για την ιστορία, το Skoda Slavia πήρε το όνομά του από το ομώνυμο ποδήλατο που είχαν φτιάξει οι ιδρυτές της εταιρείας, οι Laurin & Klement.
Αν αγαπάτε τα ποδήλατα, θα βρείτε ενδιαφέρον το βίντεο για τη χειροποίητη κατασκευή του Slavia – του «νονού» του Skoda Slavia.
Info/Photo: skoda.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.