Καρπός συνεργασίας μεταξύ των Audi και Porsche, το RS2 ουσιαστικά όρισε μια ολόκληρη κατηγορία, αυτήν των station wagon υψηλών επιδόσεων. Δυσεύρετo sleeper στις αγγελίες
Το εικονιζόμενο Audi RS2, του 1994, με μόλις 166.000 χιλιόμετρα, πωλείται «επιπλωμένο». Μαζί του πας «αέρα» και κάνεις και τη μετακόμιση. Δύο σε ένα
Η αυτοκίνηση θα πρέπει να στήσει ένα μνημείο στο 1ης γενιάς Audi RS2. Ήταν αυτό από το οποίο ξεκίνησαν όλα. Μια απόλυτα εύστοχη εφαρμογή του πώς παίρνεις ένα αμάξωμα station wagon, αυτό δηλαδή που δεν είχε στο παρελθόν συσχετιστεί με επιδόσεις, και το καθιστάς πρακτική πολεμική μηχανή για πέντε επιβάτες. Ενδεχομένως και ένα σκύλο πίσω που θα έπαιρνε δώρο τα πλευρικά g
Λανσαρισμένο το 1994, το RS2 συμπληρώνει 30 χρόνια εμβληματικής παρουσίας. Aυτοκίνητο-θεσμός.
Η συμμετοχή της Porsche στο εγχείρημα δεν κρύφθηκε. Ίσα-ίσα υπενθύμιζε διακριτικά την εμπλοκή της σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, στους καθρέπτες, στο σηματάκι στη μάσκα, στους τροχούς, στο καπάκι των εκκεντροφόρων, στις δαγκάνες των φρένων. Μαζί και όλη η αύρα που συνόδευε το RS2 εν μέσω σε μιας νέας κοινότητας οδηγών. Kάποιων που ήθελαν ένα πακέτο επιδόσεων, πρακτικότητας και σφιχτοδεμένου τευτονισμού
Κάτω από το καπό ο πεντακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος των 2.2 λίτρων, ένα μηχανολογικό κόσμημα στο οποίο η Audi ήδη είχε επενδύσει από τα χρόνια των αγωνιστικών quattro.
Συνοδευόταν από το ομώνυμο σύστημα τετρακίνησης, άφθονη πρόσφυση, δυνατά φρένα και καταιγιστικό τρόπο, τουλάχιστον με τα μέτρα της εποχής, κάλυψης αποστάσεων ανεξαρτήτως καιρού.
Μαζί άφηνες τους ανυποψίαστους με μία έκφραση αφέλειας στο πρόσωπό τους καθώς έβλεπαν ένα «στέισον» να τους εξαφανίζει από το οπτικό τους πεδίο. Αυτοκινητάρα. Αγαπήθηκε, χρησιμοποιήθηκε, έγινε cult
Το συγκεκριμένο RS2
Σε μαύρο ”Vulkan Black”, με μάλλον συγκρατημένα 166.444 χιλιόμετρα, καλοδιατηρημένο και με τα αρχικά «βιβλιαράκια».
Σύμφωνα με τον πωλητή του στη Γαλλία, κατόπιν ενός μεγάλου σέρβις που το έχει φρεσκάρει σε ό,τι χρειαζόταν.
Η «τιμούλα», κατά το κοινώς λεγόμενον, ανέρχεται στα €71.900 που για ένα τέτοιο θρυλικό αυτοκίνητο, πραγματικό sleeper και διαχρονικό ως προσωπικότητα μάλλον ακούγονται ρεαλιστικά – τουλάχιστον όπως εξελίσσονται οι τιμές στην κατηγορία των Youngtimers.
Κοιτάζοντας δε στην ελληνική πλατφόρμα αγγελιών, τουλάχιστον τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, υπάρχει μόνο μία εύρεση στη σχετική αναζήτηση.
Συμπτωματικά δε στο ίδιο χρώμα, ίδιας χρονολογίας και παρόμοιων χιλιομέτρων. Ενδεικτικά, κάποιων επιπλέον σχεδόν €20.000 σε σχέση με το Audi RS2 του άρθρου.
Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για κατασκευή που προσδιόρισε τα sport estate. Διακριτική, γρήγορη και με μια ιστορική «κολλεγιά» μεταξύ Ίνγκολσταντ και Στουτγάρδης που εισήγαγε νέο κεφάλαιο στον αυτοκινητικό χάρτη. Άξιο RS2
Photo: asphaltclassics.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.