Τίτλοι τέλους για τα Hyundai i20 N και i30 N. Κρίμα

Post date:

Author:

Category:

Είναι επίσημο: Η Hyundai ανακοίνωσε πως τώρα, το Φεβρουάριο, σταματά η παραγωγή των επιτυχημένων hot hatch στην ευρωπαϊκή αγορά

Hyundai i30 N πίστα

Όταν παρουσιάστηκε το i30 N ήρθε και τάραξε τα νερά της κατηγορίας. Γρήγορο, ολοκληρωμένο, πλούσια εξοπλισμένο, με μπλοκέ διαφορικό στην έκδοση Performance και, αρχικά έστω, με τιμή περί τα €27.500. Άνετα το έλεγες και «χρυσή ευκαιρία». Μπορεί και γαλάζια


Η κορεατική εταιρεία μπήκε ορμητικά σε μία άγνωστη για αυτήν κατηγορία τα πρόσφατα χρόνια. Κατάφερε όχι μόνο να κερδίσει τις πρώτες εντυπώσεις αλλά και να καταξιωθεί πολύ σύντομα στηn απαιτητική συνείδηση των ενθουσιωδών οδηγών

Και τα δύο προαναφερόμενα μοντέλα, τόσο το Hyundai i30 N που παρουσιάστηκε αρχικά όσο και το μικρότερο i20 N (που ακολούθησε το 2021) αποδείχτηκαν, τόσο σε δρόμο όσο και πίστα, ενδιαφέροντα οδηγικά, ολοκληρωμένα ως πακέτα, άκρως ανταγωνιστικά απέναντι στην αφρόκρεμα της κατηγορίας.

Kαι, τουλάχιστον στην αρχική τους φάση, σε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα τιμή. 

Η Hyundai, τη στιγμή που άλλοι κατασκευαστές αποχωρούσαν από την κατηγορία, είχε πάρει τη μεγάλη απόφαση και διεκδίκησε το μερίδιο της συναισθηματικής αγοράς.

Δηλαδή εκείνης που απευθύνεται σε θιασώτες της σπορ οδήγησης και σε ένα ευρύ κοινό που ζητά επιδόσεις, συμμετοχικότητα και οδική συμπεριφορά αξιώσεων. 

Ωστόσο η επίσημη ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε θέτει ένα τέλος σε αυτή της την πορεία

Hyundai i20 N δοκιμή

Τα δύο μοντέλα, το Hyundai i20 N και i30 N, σταματούν οριστικά την παραγωγή τους αυτό τον μήνα για την ευρωπαϊκή αγορά και η εταιρεία θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της στο ηλεκτρικό μοντέλο της με τον αντίστοιχο κωδικό, το Ioniq 5 N

Hyundai i20 N δοκιμή 4Drivers

Έτσι, αφαιρώντας από το χάρτη και το Kona N που δεν είχε μακρά πορεία, το ηλεκτρικό Ioniq 5 N γίνεται το μόνο μοντέλο της Hyundai που θα εκπροσωπεί το σπορ τμήμα της εταιρείας.

Τουλάχιστον μέχρι να δούμε και άλλα προϊόντα της με την ίδια κωδικοποίηση. Πάντως όχι με κινητήρα εσωτερικής καύσης. 

Info: hyundai.gr / Photo: Hyundai / Γ. Καραγιωργάκης


Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει