Το αφεντικό της Toyota, Ακίο Τογιόντα, είναι σκεπτικό για τα ηλεκτρικά. Γιατί;

Post date:

Author:

Category:

Ο Ακίο Τογιόντα σε επίσημη τοποθέτησή του είπε πως η τόσο δραστική στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να προκαλέσει την κατάρρευση της «τρέχουσας αυτοκινητοβιομηχανίας» ενώ εξέφρασε τις σοβαρές του αμφιβολίες για το περιβαλλοντικό όφελος. Μία δήλωση-βόμβα

Ακίο Τογιόντα

Ο 64χρονος Ακίο Τογιόντα, εγγονός του ιδρυτή της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον πλανήτη και πρόεδρος της ομώνυμης εταιρείας, δήλωσε πως δε θέλει να ακολουθήσει με τέτοιο φρενήρη ρυθμό το κυνήγι των ηλεκτρικών, όπως κάνουν οι ανταγωνιστές τύπου VW και GM


Η αμφισβήτηση του Τογιόντα ήρθε λίγο πριν εκπνεύσει το 2020 από τη θέση του ως προέδρου της JAMA, δηλαδή της Ένωσης Ιαπώνων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου

Ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota παρουσίασε τις θέσεις του για το υψηλό κόστος των BEV (Battery Electric Vehicles) και απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά με τα αντιληπτά τους οφέλη στο περιβάλλον.

Αυτές είναι οι πιο χαρακτηριστικές θέσεις του Ακίο Τογιόντα κατά τη διάρκεια της συνόδου JAMA

  • «Όσο περισσότερα EV κατασκευάζουμε, τόσο θα χειροτερεύουν οι τιμές του διοξείδιου του άνθρακα»
  • «Όταν οι πολιτικοί εκεί έξω λένε, ”Ας ξεφορτωθούμε όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζίνη”, καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτό;»
  • «Στην Ιαπωνία και μόνο δεν υπάρχει αρκετή ηλεκτρική ενέργεια για να κινήσει το νέο σενάριο – ειδικά κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών»
  • «Για να δημιουργηθεί μία ανάλογη υποδομή στη χώρα, το κόστος θα ήταν μεταξύ 135 δισεκατομμύριων έως 358 δισεκατομμύριων δολαρίων»
  • «Μέχρι πριν από μία δεκαετία, η Ιαπωνία θα μπορούσε να έχει παραγάγει την απαραίτητη ενέργεια έχοντας περισσότερο πυρηνικό απόθεμα. Ωστόσο, μετά την κατάρρευση του εργοστασίου της Φουκουσίμα, το 2011, η χώρα έχει επικεντρωθεί στην καύση άνθρακα και φυσικού αερίου»
  • «Υπάρχει μια προειδοποίηση για το επιπλέον κόστος των EV. Θα μπορούσαν να καταλήξουν ”σα λουλούδι σε μεγάλο υψόμετρο” καθώς κοστίζουν περισσότερο απ΄όσο μπορεί να αντέξει ο μέσος καταναλωτής»

Οι δηλώσεις του Τογιόντα ήρθαν ως απάντηση στο πρόσφατα ανακοινωθέν πλάνο της ιαπωνικής κυβέρνησης να απαγορεύσει την πώληση καινούργιων αυτοκινήτων με ΜΕΚ (Μηχανές Εσωτερικής Καύσης) από το 2035

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την απόφαση αυτή στον παρακάτω σύνδεσμο.


Αυτοκίνητα Ιαπωνία

Photo: toyota.gr / Creative 4Drivers.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει