Το Audi RS 3 (2025) ανανεώθηκε και γυρνά το Ρινγκ σε 7:33

Post date:

Author:

Category:

Το εκρηκτικό Audi RS 3 λαμβάνει βελτιώσεις facelift -τόσο σχεδιαστικές όσο και σε ρύθμιση σασί- που του επιτρέπουν να ανανεώσει την εμπορική του πορεία στην κατηγορία των sedan και hatch. Κάτω από το καπό ο γνωστός θρυλικός πεντακύλινδρος κινητήρας 2.5 λίτρων απόδοσης 400 PS και 500 Nm, για τον οποίο το σύμπαν συνωμοτεί και θα παραμείνει για μερικά ακόμη χρόνια

Πιο επιθετικό, εν δυνάμει πιο υπερστροφικό, ταχύτερο στις καμπές και πιο εντυπωσικό μέσα-έξω


Οι παραγγελίες για το ανανεωμένο Audi RS 3 ξεκινούν από το Σεπτέμβριο. Την ώρα που πληκτρολογούνται αυτές οι γραμμές δεν έχουν ανακοινωθεί τιμές από την ελληνική εισαγωγική, ωστόσο προφανώς θα υπάρχει σημαντική απόσταση από τις, για παράδειγμα, £59.510 της βρετανικής αγοράς

Κατά το σύνηθες, το Audi RS 3 διατίθεται σε δύο διαφορετικά αμαξώματα, Sedan και Sportback.

Οι αισθητικές αναβαθμίσεις είναι εμφανείς, τουλάχιστον για τους «πιστούς» της μάρκας οι οποίοι θα εντοπίσουν τις περισσότερες γωνίες στο δίδυμο προφυλακτήρας-εμπρόσθια γρίλια.

Επίσης τα εμπρός φωτιστικά σώματα έχουν τρεις διαφορετικούς τρόπους εμφάνισης, η οποία επιλέγεται από τον οδηγό στο εσωτερικό.

Επίσης το πίσω μέρος είναι αισθητά πιο επιθετικό, με τον ανθρακονημάτινο διαχύτη, τον κάθετο ανακλαστήρα και τις γνωστές οβάλ απολήξεις. Τα δε φωτιστικά σώματα είναι με νέα γραφικά ενώ στις εκδόσεις Carbon Black και Carbon Vorsprung είναι πιο σκούρα.

Η χρωματική παλέτα έχει εμπλουτιστεί με τα Kyalami Green και Kemora Grey, μαζί με τα Ascari Blue, Progressive Red και Daytona Grey – το τελευταίο σε ματ.

Ο εμβληματικός πεντακύλινδρος (εδώ όντως ταιριάζει το «εμβληματικό») συνεχίζει την ένδοξη πορεία ως ένα σύνολο που μόνο διθυραμβικά σχόλια ελκύει.

Οι επιδόσεις δεν έχουν μεταβληθεί, με τα 0-100 χλμ/ώ. να έρχονται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα και την τελική να αγγίζει τα 250 χλμ/ώ. με τον αντίστοιχο περιορισμό. Με το πακέτο Carbon Vorsprung αγγίζει τα 280 χλμ/ώ.

Ωστόσο η Αudi λέει πως έχει επέμβει στο σύστημα εξαγωγής χαρίζοντας περισσότερο ηχητικό βάθος, με μια βελτιστοποίηση της σχετικής βαλβίδας μεταξύ 2200 και 3500 rpm.

Η αίσθηση οδήγησης είναι πολύ πιο σημαντική. Τόσο πολύ, μάλιστα, που ο οδηγός αγώνων και εξέλιξης Φρανκ Στίπλερ σημείωσε νέο ρεκόρ γα το Audi RS 3 στο Nίρμπουργκρινγκ σημειώνοντας χρόνο 7:33.123 λεπτών. Ξεπέρασε δηλαδή το προηγούμενο γυρολόγιο σε αυτή την κατηγορία για περισσότερα από 5 δευτερόλεπτα. Πλέον το Audi RS 3 είναι ξανά το ταχύτερο compact αυτοκίνητο στη συγκεκριμένη πίστα

Εξελιγμένη υπερστροφή

Ο βελτιωμένος αλγόριθμος προσδίδει εξελιγμένο πεδίο σε κατάσταση υπερστροφής.

Προηγουμένως, η υπερστροφή προκαλούνταν κυρίως αυξάνοντας την απαίτηση φορτίου – με άλλα λόγια, πατώντας το γκάζι.

Τώρα, η υπερστροφή είναι ευκολότερο να προκληθεί στο Audi RS 3 μέσω του τιμονιού, κάτι που επιτρέπει στον οδηγό να αποκτήσει την ίδια γωνία υπερστροφής γρηγορότερα.

Γρήγορη πρόσβαση μέσω του μπουτόν του τιμονιού

Εάν ο οδηγός θέλει να ενεργοποιήσει τη λειτουργία Performance, η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη για την πίστα, μπορεί πλέον να το κάνει πατώντας το αριστερό μπουτόν, στο τιμόνι.

Το κουμπί με το εικονίδιο μιας καρό σημαίας είναι νέο, όπως και το κόκκινο κουμπί RS στη δεξιά ακτίνα του τιμονιού, το οποίο προσφέρει γρήγορη πρόσβαση στη λειτουργία RS Individual.

Ας δούμε και μία νέα παρουσία, στο σχετικό βίντεο από το βρετανικό Auto Trader.

Info / Photo: audi.gr


Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει