Το δίλιτρο Mazda MX-5 και η μπάρα-αγχόνη των CO2

Post date:

Author:

Category:

Το δίλιτρο Mazda MX-5 προβλέπεται πως θα περιοριστεί ως διαθεσιμότητα. Υπολογίζεται σε ένα ποσοστό της τάξης του 20% στην Ευρώπη. Η έμφαση δίνεται στην έκδοση των 1.5 λίτρων. Γιατί;

Mazda MX-5 δρόμος

Σε μια προσπάθεια μείωσης του μέσου όρου των εκπεμπομένων CO2, η Mazda σκοπεύει να περιορίσει τη διαθεσιμότητα της έκδοσης με τον κινητήρα Skyactiv-G 2.0


Σύμφωνα με το δημοσίευμα των Financial Times αλλά και κατόπιν της τοποθέτησης εκπροσώπου της Mazda προς τους αντιπροσώπους της στη Μ. Βρετανία, «συνυπολογίζονται και άλλοι παράγοντες»

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας μίλησε τόσο για τα CO2 όσο και για τις τάσεις της αγοράς, τις τιμολογήσεις αλλά και τις συναλλαγματικές ισοτιμίες. Σε κάθε περίπτωση, φαίνεται πως ο βαισκός λόγος έχει να κάνει με τα γνωστά πέναλτι. Αυτά, δηλαδή, που επιβάλλονται στους κατασκευαστές όταν υπερβαίνουν το μέσο όρο διοξειδίων στη γκάμα τους.

Η μπάρα-αγχόνη των CO2

- Διαφήμιση-

Ενημερωτικά, από το 2020 η μπάρα-αγχόνη έχει «κάτσει» στα 95 γραμμάρια ανά νέο αυτοκίνητο. Αν το ακούγαμε πριν μερικά χρόνια θα γελούσαμε. Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει φάει και συνεχίζει να τρώει βαρύ το μαστίγιο της περιβαλλοντικής πολιτικής, των Πράσινων και της ιδέας του τέλους των ΜΕΚ. Πάει μακριά η κουβέντα.


Και ήδη απ΄το 2019 οι κατασκευαστές οφείλουν να πληρώνουν πρόστιμο ύψους €95 για κάθε αυτοκίνητο που πουλάνε. Ναι, σωστά διάβασες. Για ΚΑΘΕ αυτοκίνητο που πουλάνε. Πολλαπλασίασέ το επί χιλιάδες πωλήσεις και καταλήγουν οι πωλήσεις να είναι κατάρα παρά ευλογία

Mazda MX-5 2020 εσωτερικό

Οπότε τι κάνεις; Είσαι σε έναν μόνιμο αγώνα μείωσης των διοξειδίων στη γκάμα σου. Για την ιστορία, η πολυπόθητη τιμή των 95g/km εκτιμάται ότι αντιστοιχεί σε μια κατανάλωση 4.1 lt/100 km για τη βενζίνη. Και 3.6 lt/100 km για τα diesel.

Εν προκειμένω, λοιπόν, ο 1.5 κινητήρας του MX-5 εκπέμπει 138g/km CO2. Η αντίστοιχη τιμή για το δίλιτρο Mazda MX-5 κινείται στα 155g/km και πάνω – αναλόγως έκδοσης.

Η κίνηση θεωρείται πως είναι μία μόνο απ΄αυτές που θα δούμε την προσεχή χρονιά ενόψει των υπολογισμών που κάνουν τα εργοστάσια σε σχέση με τις όλο και αυστηρότερες ντιρεκτίβες.


Photo: 4Drivers

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει