Αυτή τη στιγμή η νέα BMW M3, το γένος G80, εξελίσσεται στην πίστα του Nürburging, στη Γερμανία. Κι αυτό είναι το πρώτο επίσημο οπτικοακουστικό από την οδήγησή της

Η βασίλισσα της πλαγιολίσθησης, αυτή τη φορά πισωκίνητη ή τετρακίνητη, είναι στο τελικό στάδιο εξέλιξης
Οι δοκιμές της αναμενόμενης Μ3 γίνονται, μεταξύ άλλων, στο Nürburg. Τόσο σε επιλεγμένους δρόμους με τραχιά άσφαλτο (απ’ όπου αντλούνται κρίσιμες πληροφορίες για τη ρύθμιση της ανάρτησης) όσο και στο Nordschleife
Το νέο πλαίσιο, όπως προκύπτει απ΄το σασί με τον κωδικό G20 των υπόλοιπων 3 Series, οι επιδόσεις, η ικανότητα για μεγαλοπρεπείς πλαγιολισθήσεις και αυτή η διττή ικανότητα να μιξάρει σπορ χαρακτήρα και καθημερινή χρηστικότητα είναι όλα προαπαιτούμενα στη νέα BMW M3.
Το αφεντικό του M Division έχει ήδη αναφέρει πως κάτω απ’ το καπό θα υπάρχει ο διπλοτούρμπινος κινητήρας που κυκλοφορεί ήδη στις Χ3 Μ και Χ4 Μ. Η απόδοση αναμένεται σε δύο τιμές ισχύος, 480 και 510 ίππους. Για την ιστορία, ο κωδικός του είναι S58 και διαθέτει water injection.
Για πρώτη φορά τετρακίνητη Μ3
Επίσης, ως γνωστόν, η νέα BMW M3 θα εφοδιάζεται με το τετρακίνητο σύστημα της M5, με δυνατότητα αποσύμπλεξης του μπροστινού διαφορικού.
Αλλά θα υπάρχει και η κλασική BMW M3 – πισωκίνητη και αποκλειστικά χειροκίνητη. Ίσως αυτή να έχει και κάποιες μικρές οπτικές διαφοροποιήσεις ως πιο παραδοσιακό μηχάνημα οδήγησης.
Όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο, αναλύονται τα σημεία της πίστας όπου δοκιμάζονται επιμέρους στοιχεία του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, το σημείο παρέμβασης του ABS, το ζύγισμα και η αεροδυναμική προς το Schwedenkreuz (ένα απ΄τα ταχύτερα τμήματα της πίστας) ή το πώς φορτίζεται ο εμπρόσθιος άξονας στα κατηφορικά σημεία της πίστας.

Info/Photo: bmw.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.