Το επίσημο βίντεο για τη νέα BMW M3 στο Nürburgring

Αυτή τη στιγμή η νέα BMW M3, το γένος G80, εξελίσσεται στην πίστα του Nürburging, στη Γερμανία. Κι αυτό είναι το πρώτο επίσημο οπτικοακουστικό από την οδήγησή της

Νέα BMW M3 (G80)

Η βασίλισσα της πλαγιολίσθησης, αυτή τη φορά πισωκίνητη ή τετρακίνητη, είναι στο τελικό στάδιο εξέλιξης


Οι δοκιμές της αναμενόμενης Μ3 γίνονται, μεταξύ άλλων, στο Nürburg. Τόσο σε επιλεγμένους δρόμους με τραχιά άσφαλτο (απ’ όπου αντλούνται κρίσιμες πληροφορίες για τη ρύθμιση της ανάρτησης) όσο και στο Nordschleife

Το νέο πλαίσιο, όπως προκύπτει απ΄το σασί με τον κωδικό G20 των υπόλοιπων 3 Series, οι επιδόσεις, η ικανότητα για μεγαλοπρεπείς πλαγιολισθήσεις και αυτή η διττή ικανότητα να μιξάρει σπορ χαρακτήρα και καθημερινή χρηστικότητα είναι όλα προαπαιτούμενα στη νέα BMW M3.

- Διαφήμιση-

Το αφεντικό του M Division έχει ήδη αναφέρει πως κάτω απ’ το καπό θα υπάρχει ο διπλοτούρμπινος κινητήρας που κυκλοφορεί ήδη στις Χ3 Μ και Χ4 Μ. Η απόδοση αναμένεται σε δύο τιμές ισχύος, 480 και 510 ίππους. Για την ιστορία, ο κωδικός του είναι S58 και διαθέτει water injection.

Για πρώτη φορά τετρακίνητη Μ3

Επίσης, ως γνωστόν, η νέα BMW M3 θα εφοδιάζεται με το τετρακίνητο σύστημα της M5, με δυνατότητα αποσύμπλεξης του μπροστινού διαφορικού.

Αλλά θα υπάρχει και η κλασική BMW M3 – πισωκίνητη και αποκλειστικά χειροκίνητη. Ίσως αυτή να έχει και κάποιες μικρές οπτικές διαφοροποιήσεις ως πιο παραδοσιακό μηχάνημα οδήγησης.

Όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο, αναλύονται τα σημεία της πίστας όπου δοκιμάζονται επιμέρους στοιχεία του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, το σημείο παρέμβασης του ABS, το ζύγισμα και η αεροδυναμική προς το Schwedenkreuz (ένα απ΄τα ταχύτερα τμήματα της πίστας) ή το πώς φορτίζεται ο εμπρόσθιος άξονας στα κατηφορικά σημεία της πίστας.


BMW M3 E46 Γιάννης Κωνσταντόπουλος

Info/Photo: bmw.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η Rolls-Royce, οι πάπιες και οι λεμονιές. Η επίσκεψη μετά τον Covid

Η έμπνευση για κάτι σπουδαίο. Ή αλλιώς, ''Inspiring Greatness''. Έτσι όπως ονομάζεται, δηλαδή, η σειρά επεισοδίων της Rolls -Royce για το τι μπορεί να είναι η πηγή έμπνευσης στο δρόμο προς την τελειότητα σε τροχούς

Βελτιώνοντας το Mitsubishi Evo 9. Η εξομολόγηση

Το Mitsubishi Evo σού κάνει μια αρρωστημένη πλάκα. Λόγω κάποιας ιδιομορφίας του ντεπόζιτου, ίσως. Ταξιδεύεις, φτάνεις στον προορισμό σου. Δείκτης χαμηλά. Σβήνεις. Μετά από λίγο ξανανάβεις. Δείκτης χαμηλότερα! Καίει και σβησμένο

Σοκ & δέος: Οδηγούμε τα 680 PS της Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Όσα κι αν έχεις διαβάσει, τίποτα δεν μπορεί να σε προετοιμάσει για τη γροθιά στο υπογάστριο που θα δεχθείς οδηγώντας την υβριδική Porsche Panamera Turbo

Μπροστά μοτέρ, πισωκίνητο, προσιτή τιμή. Ποιο θα διάλεγες;

Το πισωκίνητο έχει άλλη γλύκα. Λέγεται συμμετοχικότητα. Αρκεί να μη χρειάζεται να βάλεις υποθήκη το σπίτι για να το αποκτήσεις, Τα διλήμματα του petrolhead της διπλανής πόρτας

Μοναχική θεά. Για τη Citroën DS, κάπου στα νότια

Η θεά, η επαναστατική Citroën DS, το τρίτο σημαντικότερο αυτοκίνητο του περασμένου αιώνα, κοιτάζει τη θέα μέσα απ΄τα σύρματα. True story στην Ελλάδα