Η Hyundai επιστρέφει ξανά σε μια ψιλοξεχασμένη κατηγορία, αυτή των οδηγοκεντρικών σεντάν, με το νέο Elantra N. Η επίθεση της Νότιας Κορέας συνεχίζεται, αυτή τη φορά στο δόξα πατρί του pater familias
Ισχύς 280 ίππων από δίλιτρο turbo, επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 5,2”, σηκωμένοι στον αέρα πίσω εσωτερικοί τροχοί, επιθετική σχεδίαση, τέσσερις πόρτες, κλασική φόρμα. Το Elantra N τολμά εκεί που πολλοί κατασκευαστές διστάζουν ή αποχωρούν
Σε μια κατηγορία που ακόμα και παραδοσιακοί ανταγωνιστές έχουν ήδη παραδώσει τα όπλα, έρχεται ξανά η Hyundai και προκαλεί
Το σεντάν που βλέπετε μόλις έκανε την παγκόσμια παρουσίασή του και με το καλημέρα δηλώνει τις προθέσεις του
Διότι όταν διαβάζεις στην εισαγωγή του Elantra N πως απευθύνεται σε «όσους ριλαξάρουν με τον ήχο του στροφαρίσματος, σε όσους βλέπουν το apex σε κάθε στροφή και όσους χαμογελούν σε κάθε διπλή καμπή» (ξέρεις, αυτές που τις κάνεις μία), τότε, ειδικά εν μέσω μιας εποχής που αποσυνδέει τον οδηγό από τα δρώμενα, το λιγότερο που μπορείς να κάνεις είναι να χαμογελάσεις αισιόδοξα.
Το Elantra N δημιουργεί κατάσταση
Σχεδίαση μπροστινού που παραπέμπει στο Tucson, την «πιο ισχυρή απόδοση φρένων στην κατηγορία» (με δίσκους 360 mm), 2ης γενιάς ηλεκτρονική απόσβεση, το γνωστό ELSD που έχουμε δει στα άλλα μοντέλα με τον κωδικό «Ν» και ενισχυμένο σε ακαμψία αμάξωμα είναι μερικά μόνο από τα ενδιαφέροντα στοιχεία.
Το σύνολο εφοδιάζεται με ξεκάθαρα οδηγοκεντρικό κόκπιτ, τις παραμετροποιήσεις που γενναιόδωρα η εταιρεία παρέχει ως πλήρες πακέτο και ικανούς χώρους για μια ενθουσιώδη οικογένεια που δεν κρεμάει το «Μπαμπά, μην τρέχεις» στο ταμπλό
Το επίσημο βίντεο λέει πολλά περισσότερα.
*Μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές δεν έχουμε κάποια επίσημη ενημέρωση από τη Hyundai Ελλάς για το εάν και πότε.
Photo: hyundai.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.