Σε μία κίνηση συγχρονισμένων ανακλαστικών με την παρουσίαση του Hyundai i20 N, η Ford ανακοίνωσε επισήμως την ανανέωση του αγαπημένου μας Fiesta ST. Μεταξύ άλλων, περισσότερη ροπή, νέα «μάσκα», νέα καθίσματα και ένα επιθετικό χρώμα -όνομα και πράμα, ”Mean Green”- που γνωρίσαμε στο Puma ST. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες και το σχετικό βίντεο
Το Fiesta ST στο ενδιάμεσο facelift. Το κορυφαίο hot hatch στην κατηγορία των υπερμίνι αναμένεται στις αρχές του 2022
Ήταν θέμα ωρών και καλού υπολογισμού
Ακριβώς με την παρουσίαση του νέου, δυνατού παίκτη στην κατηγορία, του Hyundai i20 N η ελληνική εισαγωγική έβγαλε στον «αέρα» τις λεπτομέρειες που βελτιώνουν ένα ήδη εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Η φρέσκια εξωτερική σχεδίαση περιλαμβάνει μία πιο επιθετική εμπρόσθια όψη με άνω και κάτω μάσκες κυψελοειδούς σχεδίασης, δίπλα σε μεγάλους κάτω πλαϊνούς αεραγωγούς.
Η άνω μάσκα και οι πλαϊνοί αεραγωγοί του Fiesta ST έχουν φινίρισμα Chrystaline Grey, ενώ το αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο σπόιλερ, οι πλαϊνές ποδιές, η αεροτομή οροφής και ο πίσω διαχύτης βάφονται στο χρώμα του αμαξώματος.
Οι στάνταρ ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών ή οι προαιρετικές των 18 ιντσών έχουν σκούρο μαύρο φινίρισμα Magnetite, ενώ η παλέτα εξωτερικών χρωμάτων περιλαμβάνει τώρα το νέο, τολμηρό χρωματισμό ST Mean Green
Στο εσωτερικό
Τα νέα καθίσματα της Ford Performance (δεν υπάρχουν πλέον λογότυπα της Recaro…) έχουν σχεδιαστεί ώστε να παρέχουν ακόμα καλύτερη στήριξη στους οδηγούς κατά τη σπορ οδήγηση, αλλά και άνεση στο δρόμο.
Το ενσωματωμένο προσκέφαλο και η δυνατότητα ρύθμισης σε 14 κατευθύνσεις βοηθά στην ανεύρεση της τέλειας θέσης οδήγησης.
Ξεχωριστές πινελιές στα καθίσματα είναι η κοντράστ κόκκινη ραφή και η επένδυση Sensico, που προσφέρουν μία αίσθηση πολυτέλειας.
Επίσης, ένα σπορ τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα και κόκκινές λεπτομέρειες τονίζουν το σπορ χαρακτήρα της καμπίνας.
Οι επιδόσεις και η ανάρτηση
Ο κινητήρας 1.5L EcoBoost προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 230 km/h.
Ο 3-κύλινδρος αποδίδει ισχύ 200 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή αυξημένη από 290 Nm σε 320 Nm, από τις 1.600 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ.
Τα πατενταρισμένα ελατήρια κατανομής φορτίων της Ford που κατασκευάζονται μέσω ψυχρής μορφοποίησης συνδυάζονται με αμορτισέρ διπλού θαλάμου της Tenneco.
Επιτρέπουν στο Fiesta ST ταχύτατες εισόδους στις στροφές και άριστο έλεγχο των κλίσεων του αμαξώματος, ενώ ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Quaife εξασφαλίζει αυξημένη πρόσφυση και ευελιξία στις στροφές
Εκτός από τα προφίλ οδήγησης Normal και Sport, το νέο Fiesta ST διαθέτει επιπλέον το Track, αντί του Eco του νέου Fiesta, το οποίο απενεργοποιεί το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ρυθμίζει το ESC για μεγαλύτερες ολισθήσεις για οδήγηση στην πίστα.
Info/Photo: ford.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.