Το Fiesta ST, το Puma ST και η βελτίωση των 260 ίππων

Post date:

Author:

Category:

Ο γνωστός βρετανικός οίκος Mountune μόλις παρουσίασε το νέο κιτ για τη βελτίωση των Fiesta ST και Puma ST ανεβάζοντάς τα επίπεδο. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες

Mountune Fiesta Puma ST M260 βελτίωση

Όπως δηλώνει ο ιδρυτής της εταιρείας, David Mountune, «έχουμε εργαστεί σκληρά για να βελτιώσουμε ένα ήδη εντυπωσιακό αυτοκίνητο, ανεβάζοντας την απόδοσή του στο επόμενο επίπεδο. Τα δύο κιτ που κυκλοφόρησαν για τα Fiesta ST και Puma ST αυξάνουν τόσο την ισχύ όσο και τη συνολική απόδοση διατηρώντας ταυτόχρονα την εργοστασιακή αίσθηση»


Οι θαυμαστές του μπλε οβάλ μπορούν πλέον να αξιοποιήσουν ακόμη περισσότερο το Puma ST με δύο νέα κιτ αναβάθμισης απόδοσης – τα m235 και m260.

Το πρώτο ήταν ήδη γνωστό, το δεύτερο, των 260 ίππων, είναι η νέα αναβάθμιση.

- Διαφήμιση-

Επίσης οι ιδιοκτήτες του Mk8 Fiesta ST μπορούν επίσης να επωφεληθούν από την αναβάθμιση απόδοσης του νέου πακέτου με τον κωδικό ”m260”.

Η ισχύς αυξάνεται μεταξύ 250-260PS ενισχύοντας σημαντικά τον 3-κύλινδρο κινητήρα των 1,5L.

Για να προσφέρεται ευελιξία η απόδοση μπορεί εύκολα να επανέλθει στην ισχύ του m235 ή στο εργοστασικό επίπεδο ισχύος, αν χρειαστεί.

Η ροπή αυξάνει στα 350 Nm ενώ στην εκδοχή του m235 δεν απαιτείται η χρήση βενζίνης 97+ οκτανίων.


Clio RS vs Fiesta ST

Όσοι επιθυμούν να εγκαταστήσουν το κιτ αναβάθμισης m260 τόσο για το Puma ST όσο και για το Fiesta ST θα ο βελτιωτικός οίκος συστήνει ταυτόχρονα και τη διαφοροποιημένη εισαγωγή και το το intercooler του Mountune.

Mountune Fiesta Puma ST M260 βελτίωση

Ο ιδιοκτήτης απολαμβάνει επίσης πιο έντονο ήχο όταν επιλέγει τη σπορ χαρτογράφιση στα προγράμματα λειτουργίας καθώς και πιο επιθετική ρύθμιση του launch control.

Το σχετικά κόστη για τη βελτίωση των m235 και m265 είναι £575 και £675, αντίστοιχα (€661 και €775).


Honda Civic Type R DSG

Info/Photo: mountune.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει