Το Ford Puma ST των 200 ίππων ήρθε Ελλάδα. Τιμές, εξοπλισμός, fun factor

Post date:

Author:

Category:

Με τιμή €35,403 και πλήρη εξοπλισμό το νέο Ford Puma ST μόλις έφτασε στη χώρα μας διαθέσιμο για παραγγελία με επιτόκιο 0,99%!

Ford Puma ST τιμή

Το Puma το οδηγήσαμε στην απλή έκδοσή του και μας φάνηκε ενδιαφέρον. Τώρα η Ford Performance παρουσιάζει το Puma ST, την έκδοση τη σωστή για τον απαιτητικό οδηγό που θέλει να οδηγεί ένα πρακτικό SUV


#Update: Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, η Ford Motor Ελλάς, το νέο Ford Puma ST είναι τώρα διαθέσιμο στην τιμή των €35,403. Όπως συμβαίνει και με τις υπόλοιπες εκδόσεις του Puma, έτσι και η κορυφαία έκδοση ST διαθέτει στάνταρ 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect και μπορεί τώρα να αποκτηθεί εύκολα με το προνομιακό χρηματοδοτικό πρόγραμμα Ford Bonus της Ford Finance που σας προσφέρει εξαιρετικά χαμηλό και σταθερό ονομαστικό επιτόκιο 0,99% και δυνατότητα ευέλικτης αποπληρωμής που φτάνει μέχρι και τους 60 μήνες

Με μία ενδοοικογενειακή προσέγγιση, το Puma ST είναι η έκδοση που μπορεί να κάνει ακόμα και κάποιον που του αρέσει η οδήγηση να μην αντέξει άλλο τη γκρίνια της απ’ τη σύζυγο και να ενδώσει επιτέλους σε ένα SUV με ικανοποιητικούς χώρους και εύκολο μπες-βγες για παιδιά και αποσκευές

Επιπλέον εξιλέωση; Το αποκλειστικό χρώμα για το νέο Ford Puma ST. Λέγεται Mean Green.

Ενδεχομένως κάποιοι το θεωρήσουν προκλητικά φανταχτερό αλλά έτσι είναι πλέον η παλέτα στις ιδιαίτερες εκδόσεις των εταιρειών: οφείλουν να «γράφουν» στο φωτογραφικό φακό.

Να προσθέσουμε ότι το Puma ST συνοδεύεται από τροχούς 18 ιντσών (που ενδεχομένως να είναι υπερβολικοί για τις κακοτεχνίες του ελληνικού οδοστρώματος), επιθετικές λεπτομέρειες και ενδιαφέροντα «σωθικά». Τα οποία με το καλημέρα προκαλούν το ενδιαφέρον.


Σημειώστε, λοιπόν: 204 PS από το γνωστό τρικύλινδρο κινητήρα των 1,5 lt που ξέρουμε από το Fiesta ST και 320 Nm από τις 2,500 rpm. Τα πρώτα 0-100 km/h έρχονται σε μόλις 6,7” και είναι το μόνο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που εφοδιάζεται με μηχανικό μπλοκέ (LSD)


Ο εξοπλισμός του Puma ST που μόλις ανακοινώθηκε από τη Ford Motor Ελλάς

Εξωτερική εμφάνιση

  • Ζάντες ελαφρού κράματος 19″ με φινίρισμα Magnetite/μεταλλικό φρεζαριστό και ελαστικά 225/40 R19
  • Σπορ προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος και γρίλιες
  • Μαύρη οροφή
  • Βαμμένα ένθετα διακοσμητικά σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα
  • Εξωτερικοί καθρέφτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι, με ενσωματωμένα φλας και φώτα εδάφους με το λογότυπο ST
  • Εμπρός προβολείς πλήρως LED
  • Παρμπρίζ από λαμιναρισμένο κρύσταλλο
  • Φιμέ κρύσταλλα
  • Δύο χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης
  • Μεγάλο πίσω σπόιλερ
  • Κόκκινες δαγκάνες φρένων
  • Παξιμάδια ασφαλείας

Ασφάλεια

  • 6 αερόσακοι (Μετωπικοί και πλευρικοί αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού και αερόσακοι οροφής) – Αερόσακος συνοδηγού με δυνατότητα απενεργοποίησης 
  • Σύστημα αποφυγής σύγκρουσης – Collision Mitigation System – με ανίχνευση οχημάτων, πεζών και δικυκλιστών
  • Ανίχνευση πεζών ακόμα και τη νύχτα
  • Υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης και αυτόματο φρενάρισμα μετά από σύγκρουση- Post Impact Braking
  • Υποβοήθηση & Προειδοποίηση διατήρησης λωρίδας Lane Keeping Aid/Warning 
  • Σύστημα ελέγχου της δυναμικής αυτοκινήτου (Interactive Vehicle Dynamics -IVD) με έλεγχο πρόσφυσης Traction Cotnrol, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS), ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC), υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα (HSA) και υποβοήθηση των φρένων στο απότομο φρενάρισμα (EBA)
  • Υποδοχές παιδικού καθίσματος ISOFIX στις εξωτερικές θέσεις του πίσω καθίσματος
  • eCall – Κλήση έκτακτης ανάγκης μέσω του ενσωματωμένου modem
  • Cruise control – Σύστημα σταθερής ταχύτητας με αυτόματο σύστημα περιορισμού της ταχύτητας (ASLD)
  • Υπενθύμιση ζώνης ασφαλείας για τις πίσω θέσεις
  • Σύστημα ελέγχου της δυναμικής αυτοκινήτου με έλεγχο πρόσφυσης Traction Cotnrol, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS), ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC), υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα (HSA) και υποβοήθηση των φρένων στο απότομο φρενάρισμα (EBA)
  • Intelligent Speed Assistance (ISA) – Έξυπνη υποβοήθηση ελέγχου της ταχύτητας (ISA) με αναγνώριση οδικής σήμανσης (TSR) 
  • Αυτόματη αλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων Auto High Beam 

Εσωτερικά χαρακτηριστικά

  • Σπορ τιμόνι Flat-Bottom (3 ακτίνων, με διάτρητη δερμάτινη επένδυση και μεταλλική γκρι ραφή)
  • Λαβή μοχλού ταχυτήτων ST
  • Κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο και αποθηκευτικό χώρο
  • Κάλυμμα μοχλού ταχυτήτων με γκρι ραφή
  • Σπορ πεντάλ ελαφρού κράματος
  • Σπορ ημιδερμάτινα καθίσματα Recaro
  • Καλύμματα μαρσπιέ με λόγότυπο Ford Performance 
  • Ταπέτα ST εμπρός και πίσω
  • Μαύρη επένδυση οροφής υψηλής ποιότητας
  • Πλαφονιέρα LED

Ford Kuga δοκιμή

Τεχνολογία

  • Ψηφιακός πίνακας οργάνων 12.3’
  • Αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού- (EATC) 
  • Ford KeyFree – Σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί με κουμπί εκκίνησης/διακοπής του κινητήρα Ford Power
  • Συναγερμός 
  • Ηχοσύστημα B&O με ραδιόφωνο, ψηφιακό δέκτη DAB, σύστημα πλοήγησης, κεντρική οθόνη αφής 8”, SYNC 3 με δυνατότητα σύνδεσης smartphone, φωνητικό έλεγχο, ανοικτή συνομιλία Bluetooth και 10 premium ηχεία (ICE Pack 11)
  • Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, φωτοχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης
  • Σύστημα αυτόματης διακοπής/εκκίνησης κινητήρα – Auto-Start/Stop
  • Επιλογή Λειτουργίας Οδήγησης (SDM) με 4 διαφορετικά Drive Modes: Normal, Eco, Sport, & Track
  • FordPass Connect modem 
  • Σπορ ανάρτηση
  • Αισθητήρες απόστασης στάθμευσης εμπρός και πίσω
  • Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα
  • Πλήρως θερμαινόμενο παρμπρίζ & τιμόνι.
  • Ασύρματη φόρτιση φορητών συσκευών

Info/Photo: ford.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει