To Ford Ranger έγινε (και) PHEV με 281 PS και 697 Nm

Post date:

Author:

Category:

Το Ford Ranger έγινε PHEV, απέκτησε τη μεγαλύτερη ροπή σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο Ranger παραγωγής, ισχύ 281 PS, ηλεκτρική αυτονομία έως 50 χλμ. και μειωμένο κόστος ιδιοκτησίας

Ford Ranger PHEV

Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Ford Ranger PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost χωρητικότητας 2,3 λίτρων της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh


Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από τη Ford Motor Ελλάς αναφορικά με τη νέα έκδοση του Ford Ranger PHEV, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από εξωτερική παροχή, καθώς και από τον βενζινοκινητήρα ή ανακτώντας ενέργεια κατά το ρολάρισμα του οχήματος.

Όπως διευκρινίζει το σχετικό δελτίο Τύπου, «το Ranger PHEV διατηρεί τις ίδιες ικανότητες ρυμούλκησης και μεταφοράς φορτίου, αλλά και τις off-road δυνατότητες που γνωρίζουμε»

Ford Ranger PHEV

Το Ford Ranger PHEV είναι διαθέσιμο στην αποκλειστική έκδοση λανσαρίσματος με την ονομασία Stormtrak, αλλά και την εντυπωσιακή Wildtrak, το νέο Ranger PHEV εισάγει για πρώτη φορά στη γκάμα του δημοφιλούς μοντέλου το Pro Power Onboard 2 – παρέχοντας έτσι απευθείας μέσω της ενσωματωμένης μπαταρίας ισχύ έως και 6,9 kW για την τροφοδοσία εργαλείων και επαγγελματικού ή σπορ εξοπλισμού.

Ford Ranger PHEV

Εν κινήσει, οι οδηγοί θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν πότε και πως θα χρησιμοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας αξιοποιώντας καταλλήλως τα προγράμματα Auto EV, EV Now, EV Later και EV Charge


Ford Puma Gen-E

Tι είναι το Modular Hybrid Transmission

Το νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει έξυπνα τον ηλεκτροκινητήρα στο κέλυφος του 10-τάχυτου κιβωτίου.

Ένας μηχανισμός συμπλέκτη που ελέγχεται ηλεκτρονικά εμπλέκει και αποσυνδέει τον ηλεκτροκινητήρα και τον βενζινοκινητήρα ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, βελτιστοποιώντας την αποδοτικότητα ενέργειας και καυσίμου αλλά και την παροχή ροπής για τη μεταφορά φορτίων και την οδήγηση σε συνθήκες εκτός δρόμου.

Η νέα αυτή διάταξη μεγιστοποιεί επίσης τόσο την συνολική αίσθηση κατά την οδήγηση, όσο και την άνεση.

Εκτός από την απρόσκοπτη εναλλαγή μεταξύ βενζινοκινητήρα, υβριδικής κίνησης και αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας, επιτρέπει επίσης στον διζωνικό κλιματισμό του αυτοκινήτου (στάνταρ εξοπλισμός) να συνεχίζει να λειτουργεί με ηλεκτρική ενέργεια όταν το σύστημα auto-start-stop  απενεργοποιεί τον βενζινοκινητήρα – είτε στα φανάρια είτε σε κυκλοφορία στην πόλη με συνεχή «σταμάτα-ξεκίνα»

Ford Ranger PHEV

Επίσης, η τεχνολογία Active Noise Control – παρόμοια με αυτή που υιοθετείται στα ακουστικά υψηλής πιστότητας – ενισχύει περαιτέρω την συνολική αίσθηση ποιότητας, ανεξάρτητα από το πρόγραμμα ισχύος.

Η μέγιστη ροπή, που ανέρχεται σε έως 697 Nm και προκύπτει από τον συνδυασμό λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα και του βενζινοκινητήρα EcoBoost, είναι η υψηλότερη που έχει επιτευχθεί ποτέ σε Ranger παραγωγής, ενώ η μέγιστη ισχύς των 281 PS είναι μεγαλύτερη από αυτή του πετρελαιοκίνητου Ranger 3.0L V6

Ford Ranger PHEV

Ιnfo / Photo: ford.gr


Ford Ranger MS-RT: Οδηγώντας το απόλυτο pick-up δρόμου

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει