Τι ολοκαίνουργιο Hyundai Tucson έρχεται το Δεκέμβριο στην ελληνική αγορά φέρνοντας μαζί του τη γενικότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας
Η 4η γενιά του Hyundai Tucson δίνει έμφαση στον επαναστατικό σχεδιασμό στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, το μινιμαλιστικό εσωτερικό και τους μεγαλύτερους χώρους
Η Hyundai είδε τη δημοτικότητά της να εκτοξεύεται. Η αλήθεια είναι πως σημαντικό εφαλτήριο της επιτυχίας της το οφείλει (και) στην αμερικανική αγορά
Για παράδειγμα, από το 2014 η εταιρεία είδε εκεί μία αύξηση πωλήσεων της τάξης του 290%.
Το χρήμα έρχεται με ανοδικό ρυθμό στα ταμεία της και υπάρχει χώρος για τελείως νέα και διαφορετικά προϊόντα.
Η αλλαγή εικόνας της Hyundai
Σαφώς, επίσης, τα μοντέλα με τον κωδικό «Ν» πρόσθεσαν και το ανάλογο εταιρικό πουσάρισμα.
Τόσο στη γενικότερη εικόνα της που απέχει πλέον της λογικής «φτηνό-δε σπάει-δε χαλάει» όσο και στο ίδιο το ποιόν των αυτοκινήτων της και το target group όσων εκτιμούν την Πραγματική Οδήγηση.
Αν θα βγει το νέο Hyundai Tucson και σε έκδοση με τον κωδικό «Ν»; Οι φήμες λένε πως είναι θέμα χρόνου να συμβεί κι αυτό παρότι δεν έχει δοθεί κάποια διευκρίνιση εκ των έσω. Μόνο ότι θα υπάρξει ως επίπεδο εξοπλισμού
Tα specs του νέου Tucson
Για την ώρα, όμως, σημασία έχει ο νέος κορεάτικος θεμέλιος λίθος στα μικρομεσαία SUV – μία κατηγορία που φαίνεται να διψάει για όλο και περισσότερες προτάσεις.
Μην κατηγορείτε τους κατασκευαστές που συνεχώς βγάζουν SUV. Κάποιοι τα αγοράζουν μετά μανίας. Η αγορά δείχνει το δρόμο. Σπάνια το αντίστροφο
Το Tucson, όπως μπορείτε να δείτε στις φωτό και τα βίντεο, δείχνει εμφατικά αυτό που είναι: ένα SUV με έντονες «γλυπτές» επιφάνειες, νέα σχεδιαστική γλώσσα και ιδιαίτερη προσωπικότητα
Οι κινητήρες που θα βρίσκονται κάτω από το καπό του Hyundai Tucson είναι βενζινοκίνητοι, ντίζελ και με υβριδική τεχνολογία.
Η κορυφαία έκδοση είναι αυτή που συνδυάζει έναν τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,6 T-GDI με ηλεκτρικό μοτέρ 44 kW και συνολική απόδοση 230 άλογα.
Και όταν λέμε «κορυφαία» εννοούμε τα καθ’ ημάς, τα ευρωπαϊκά. Γιατί στην αμερικανική αγορά, η γαλαντομία των κυβικών εκατοστών επιτρέπει και έναν 2,5 λίτρων ο οποίος στην Ευρώπη δεν θα ΄χε καμία τύχη.
Όπως επίσης προβλέπονται δύο αμαξώματα – ένα με μεγάλο μεταξόνιο και ένα μικρότερο. Μην αναρωτιέστε ποιο απ΄τα δύο θα ταξιδέψει για Αμερική. Ανεξαρτήτως, πάντως, ηπείρων και αγορών, η τάση είναι στα υβριδικά σύνολα. Και εκεί είναι που επενδύει το Hyundai Tucson
Εδώ συναντάμε την ήπια υβριδική εκδοχή (48V) των 150 PS και 180 PS που χρησιμοποιεί τον 1,6 και συνδυάζεται με κιβώτιο CVT.
Τα οποία CVT, έστω σιγά-σιγά, εξελίσσονται ώστε να μη θυμίζουν τρόλεϊ. Το ατού των λιγότερων κινούμεων μερών και τη συμβολή τους στην κατανάλωση το είχαν ήδη.
Προς το παρόν, πάντως, για έναν οδηγό που θέλει το κάτι παραπάνω, ένα καλό αυτόματο δε δείχνει να νικιέται από το CVT.
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί πως είναι διαθέσιμη τετρακίνηση HTRAC. Συνδυάζεται στις υβριδικές και αυτόματες εκδόσεις με το σύστημα Terrain Mode με λειτουργίες Mud, Sand and Snow.
Στο εσωτερικό
Πολλή σκέψη, χρήμα και ωραίες ιδέες έπεσαν στο τραπέζι των σχεδιαστών όταν ήρθε η ώρα για την καμπίνα.
Με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25″, 64 διαφορετικές αποχρώσεις και 10 επίπεδα φωτεινότητας, τριζωνικό κλιματισμό με κρυφούς αεραγωγούς Multi-Air Mode και τις γνωστές συνδεσιμότητες, το Tucson κλικάρει τα κουμπάκια της εποχής.
To νέο Tucson αναμένεται στην Ελληνική αγορά το Δεκέμβριο του 2020.
Info/Photo: hyundai.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.