To Hyundai i30 συνεχίζει την επιτυχημένη του πορεία με σχεδιαστικές βελτιώσεις, βελτιωμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και χαρακτηριστικά άνεσης σε όλες τις εκδόσεις του, σε αμαξώματα Hatchback, Fastback και Tourer. Έστω κι αν η κορυφαία έκδοσή του, το i30 N, μας τελείωσε από Ευρώπη
Παραμένει όμως η εικονιζόμενη έκδοση N Line που έχει έναν πιο σπορτίφ χαρακτήρα σε αισθητικές λεπτομέρειες
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση που λάβαμε από τη Hyundai Ελλάς ΑΒΕΕ, η παραγωγή του νέου i30 θα ξεκινήσει εντός του Απρίλιου 2024 στην παραγωγική μονάδα της Hyundai στην πόλη Nošovice της Δημοκρατίας της Τσεχίας και αναμένεται στην ελληνική αγορά τους αμέσως επόμενους μήνες
Το i30 διανύει πλέον την 3η γενιά του.
Πλάκα-πλάκα έχουν περάσει δεκαεπτά ολόκληρα χρόνια από το 2007 που πρωτοπαρουσιάστηκε. Στο μεσοδιάστημα η Hyundai κατάφερε να μετατρέψει τον εαυτό της καθώς και την εικόνα της προς το κοινό από μία καθαρά value for money πρόταση σε ισότιμο ανταγωνιστή στις αντίστοιχες κατηγορίες
Με το δε λογότυπο ”Ν” επιχείρησε και πέτχυε να μπει στις επιλογές των βενζινοαίματων. Αντικειμενικά, καμία άλλη εταιρεία στο νεότερο παρελθόν δεν στόχευσε τόσο γρήγορα στην πιο «δύσκολη» κατηγορία του λεγόμενου enthusiast.
Πλέον, ως γνωστόν, η η γκάμα των μοντέλων της με τον κωδικό N έχει σταματήσει την ευρωπαϊκή της πορεία.
Τη σκυτάλη, ωστόσο, συνεχίζει η υπόλοιπη γκάμα του Hyundai i30.
Τι αλλάζει εξωτερικά στο ανανεωμένο Hyundai i30
Στο εμπρός μέρος, η σχεδίαση της μάσκας, το ένθετο του προφυλακτήρα κάτω από την πινακίδα κυκλοφορίας και τα περιβλήματα των προβολέων ομίχλης έχουν επανασχεδιαστεί.
Στο πίσω μέρος του αμαξώματος στις εκδόσεις hatchback και tourer, το ένθετο χρωμίου του πίσω προφυλακτήρα διαθέτει μια πιο αιχμηρή εμφάνιση. Eντάξει, μικρής σημασίας
Σημαντικό, όμως, ότι οι προβολείς και τα πίσω LED φώτα διατίθενται πλέον στάνταρ στο νέο i30. Επίσης, το ανανεωμένο i30 διαθέτει τροχούς αλουμινίου 16 ιντσών με νέα σχεδίαση
Νέα χρώματα
Το i30 θα διαθέτει 12 εξωτερικά χρώματα εκ των οποίων τα 6 χρώματα είναι νέα: τα Ecotronic Grey Pearl, Ultimate Red Metallic, Jupiter Orange Metallic, Meta Blue Pearl, Cypress Green Pearl και Sailing Blue Pearl.
Τα χρώματα που επιστρέφουν περιλαμβάνουν τα Atlas White, Serenity White Pearl, Shimmering Silver Metallic, Shadow Grey, Abyss Black Pearl και το Engine Red
Για το i30 N Line
Σύμφωνα με την ενημέρωση, το ανανεωμένο i30 N Line έχει λάβει ακόμη πιο σπορ χαρακτηριστικά με το πιο τολμηρό πλέγμα στη γρίλια και τις τριπλές οριζόντιες γραμμές σε κόκκινο χρώμα που διακοσμούν το εσωτερικό από δέρμα και υφασμάτινο suede.
Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των τροχών αλουμινίου N Line 17 ιντσών και 18 ιντσών (αναλόγως κινητήρα) με τη νέα σχεδίαση.
Η ύπια υβριδική υποστήριξη
Προς βελτίωση την αποδοτικότητα του καυσίμου, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν κινητήρα με σύστημα 48V Hybrid.
Αυτό το σύστημα υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης προσθέτοντας ηλεκτρική ισχύ σε διάφορα στάδια οδήγησης, όπως η εκκίνηση, η επιτάχυνση και η ανάκτηση, βελτιώνοντας τις επιδόσεις και μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου
Οι συνδεσιμότητες
Τα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25”, 3 θύρες φόρτισης USB τύπου C μπροστά και πίσω, ενημερώσεις χαρτών Over-the-Air (OTA) και πλήρη φώτα LED εμπρός και πίσω.
Το νέο i30 διατίθεται πλέον στάνταρ με ακόμη περισσότερα χαρακτηριστικά ασφαλείας Hyundai Smart Sense.
Το Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) βοηθά στον εντοπισμό και την αποφυγή πιθανών ατυχημάτων με εμπόδια μπροστά.
Για ασφαλέστερη οδήγηση στους αυτοκινητόδρομους, το Lane Following Assist (LFA) διατηρεί το όχημα στην τρέχουσα λωρίδα κυκλοφορίας και το Intelligent Speed Limit Assist (ISLA) ειδοποιεί τον οδηγό με ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις όταν το όχημα υπερβαίνει το όριο ταχύτητας.
Tέλος, το σύστημα Rear Occupant Alert (ROA) προειδοποιεί τον οδηγό εάν η πίσω πόρτα είχε ανοίξει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού με ένα μήνυμα στις οθόνες του ταμπλό- για να αποτρέψει την παραμονή οποιουδήποτε στο πίσω κάθισμα.
Info/ Photo: hyundai.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.