To μαύρο Corsa των 65 ίππων, το εκατομμυριοστό

Post date:

Author:

Category:

Είκοσι πέντε χρόνια πριν, στις 10 Νοεμβρίου 1999, ένα μαύρο Opel Corsa B, έκδοσης “Edition 100”, ήταν το εκατομμυριοστό όχημα που βγήκε απ’ τη γραμμή παραγωγής του Eisenach

To μαύρο Corsa, το εκατομμυριοστό

«Κορδέλες» και σημαδιακή ημερομηνία για το επετειακό Corsa. Στιγμιότυπο απ’ τη δεκαετία του ’90, στο πρώτο εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων που ιδρύθηκε μετά την επανένωση της Γερμανίας


Σήμερα, είκοσι πέντε χρόνια μετά, στο ίδιο εργοστάσιο, κατασκευάζεται το νέο Opel Granland. Πλέον η μονάδα έχει εκσυγχρονιστεί και είναι «έδρα» παραγωγής ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων

Μετά την πτώση του Τείχους του Βερολίνου, οι τότε υπεύθυνοι της Opel αναγνώρισαν γρήγορα τις δυνατότητες που προσέφερε η τοποθεσία του Eisenach για την αυτοκινητοβιομηχανία. Τ

ον Μάρτιο του 1990, η Opel και η Automobilwerk Eisenach (AWE) ίδρυσαν την Opel-AWE-Planungs-GmbH, προωθώντας έτσι την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής της Θουριγγίας.

Μόλις δύο ημέρες μετά την επίσημη επανένωση της Γερμανίας, στις 5 Οκτωβρίου 1990, το πρώτο Opel Vectra βγήκε από τη γραμμή παραγωγής ενός εργοστασίου της AWE.

Το Φεβρουάριο του 1991 ξεκινά η κατασκευή του εργοστασίου της Opel στο Eisenach.

Opel Corsa B εργοστάσιο

Το Σεπτέμβριο του ’92 και μετά από συνολική επένδυση ύψους περίπου ενός δισεκατομμυρίου γερμανικών μάρκων, η παραγωγή του Opel Astra ξεκινά στο νέο εργοστάσιο του Eisenach, ενώ στις 3 Ιουνίου 1993, το πρώτο Opel Corsamade in Germany” βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής.

Από τότε η παραγωγή της Opel στο Eisenach γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη. Λόγω της μεγάλης ζήτησης, η παραγωγή κατά το πρώτο μισό της δεκαετίας του 1990 επικεντρώθηκε αποκλειστικά στο μικρό best-seller της Γερμανικής εταιρείας. Στις 10 Νοεμβρίου 1999, το εκατομμυριοστό Opel βγαίνει από την παραγωγή και παίρνει τον δρόμο του προς τον αγοραστή του στο Regensburg της Βαυαρίας. Είναι ένα μαύρο Corsa Edition με απόδοση 65 PS

Info / Photo: opel.gr


«Κόψε, θα μας σκοτώσεις». Ένα Omega και μία σύζυγος στο Ρινγκ

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει