Η δήλωση του γενικού διευθυντή σχεδιασμού της Mazda αναφορικά με το Iconic SP, κάνει το γύρο του κόσμου στο αυτοκινητικό διαδίκτυο
Το πανέμορφο Mazda Iconic SP εμφανίστηκε ως concept αλλά, κατά τα λεγόμενα, θα τεθεί σε παραγωγή
Συγκεκριμένα, ένα χρόνο μετά την έκθεση ”2023 Japan Mobility Show”, ο επικεφαλής σχεδιασμού της ιαπωνικής εταιρείας δήλωσε ότι «το Ιconic SP δεν είναι κάποιο από τα συνήθη πρωτότυπα των εκθέσεων. Έχει σχεδιαστεί με πραγματική πρόθεση να υπάρξει ως μοντέλο παραγωγής στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον»
Όπως φαίνεται για την ώρα, το Mazda Iconic SP είναι ένα δίθυρο, τετραθέσιο κουπέ, με πολλές καμπύλες και την μηχανολογική σημείωση πως ο περιστροφικός κινητήρας θα βρει ξανά το δρόμο της επιστροφής μετά το θρυλικό Mazda RX-7 (FD).
Προφανώς ο ρότορας -στοιχείο στο οποίο η Mazda επένδυσε επί δεκαετίες- δεν θα είναι το κύριο μοτέρ, αλλά σε υποβοηθητικό ρόλο, ανάλογο ίσως με ό,τι ήδη γνωρίζουμε από το MX-30 R-EV.
Η κεντρική ιδέα του Iconic SP περιλαμβάνει έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, με τον περιστροφικό κινητήρα να λειτουργεί ως σύστημα αύξησης της ηλεκτρικής αυτονομίας, καθώς και δυνατότητα διαφορετικών τύπων καυσίμων – πιθανόν και υδρογόνου.
Σε κάθε περίπτωση, θα χρειαστεί να περιμένουμε για την όποια υλοποίηση. Πάντως το αυτοκινητικό διαδίκτυο αναπαράγει την είδηση ως κάτι που πλέον έχει περιληφθεί στα στρατηγικά σχέδια της εταιρείας.
Προς το παρόν, το Iconic SP φέρεται να είναι μεγαλύτερων διαστάσεων από το τρέχον Mazda MX-5, μικρότερο, ωστόσο, από ένα Porsche Boxster. Η ισχύς του εκτιμάται περί τους 370 ίππους και το βάρος στα 1.450 κιλά
Το εσωτερικό του, όπως απεικονίζεται στις φωτό, παραμένει στα μινιμαλιστικά αισθητικά πρότυπα της Mazda, χωρίς υπερβολικές «ποσότητες» οθονών αφής και με διακριτικές καμπύλες στο γενικότερο σχεδιασμό
Ως γνωστόν, η Mazda είναι μία εταιρεία που συχνά ακολουθεί το δικό της δρόμο και το Iconic SP, αν όντως επιβεβαιωθεί η κίνηση της μαζικής παραγωγής του, δεν θα αποτελέσει εξαίρεση στον κανόνα της
Photo: mazda.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.