Το mini MINI θα είναι μικρότερο. God save the queen

Post date:

Author:

Category:

Θα μπορούσε να λέγεται και mini MINI. Γιατί, σε αντίθεση με όλες τις γενιές της νεότερης ιστορίας του, η επόμενη θα είναι μικρότερη

MINI

Η παραπάνω φωτογραφία απεικονίζει τη διαδρομή του αγαπημένου Mini. Από την πανέξυπνη μινιατούρα του κλασικού, στο μεγενθυμένο σήμερα και απ’ αυτό στο μελλοντικό. Που όλα δείχνουν πως θα είναι μικρότερο. Βοηθούσης της ηλεκτροκίνησης


Είναι η μεγάλη κίνηση για όσους βρίσκουν τις τελευταίες μετανσαρκώσεις του MINI υπερβολικά μεγάλες. Το επόμενο φαίνεται πως θα απέχει απ΄το γιγαντισμό ενός Countryman, για παράδειγμα. Και ορθώς

Το επόμενο MINI για το οποίο γίνεται η συζήτηση θα είναι τρίθυρο και ηλεκτρικό. Και μπορεί ήδη να παρουσιάστηκε η νέα αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, το MINI Electric, όμως προφανώς η υπάρχουσα πλατφόρμα δεν μπορεί να σμικρυνθεί.

Ως γνωστόν, γενικότερα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καθώς θα έχουν λιγότερα κινούμενα μέρη φαίνεται πως θα είναι ικανά να ευνοήσουν τη μείωση διαστάσεων. Ιδιαίτερα καθώς οι μπαταρίες θα γίνονται όλο και πιο ικανές σε απόδοση και μικρότερες σε καταλαμβανόμενο όγκο.

Το νέο, μικρότερο σασί

Το επόμενο, μικρότερο MINI θα το δούμε, λοιπόν, στην επόμενη γενιά σασί. Η οποία, σύμφωνα με το βρετανικό Top Gear, θα κατασκεαυάζεται στην Κίνα. Οι πληροφορίες λένε πως θα είναι προϊόν συνεργασίας με επίσης κινεζική εταιρεία, τη Great Wall Motor, και σε ένα νέο εταιρικό σχήμα που θα λέγεται Spotlight Automotive.


Οι τελικές εγκρίσεις ήδη είναι στο τραπέζι και το εργοστάσιο θα είναι έτοιμο να κατασκευάσει τα πρώτα αυτοκίνητα μέχρι το 2022. Η αγορά εκεί είναι έτοιμη να απορροφήσει τέτοιου είδους projects. Και οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν βρει το νέο, εύφορο γήπεδο για πωλήσεις με πολλά μηδενικά στο τέλος.


Ο επικεφαλής της MINI δήλωσε πως η ηλεκτροκίνηση ταιριάζει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Είναι η στιγμιαία ροπή που, όπως έχει σημειωθεί ξανά και ξανά, είναι το νέο «τυράκι» για πάρα, μα πάρα πολύ κόσμο που θα γευτεί την ώση στα πισινά χωρίς να βρίσκεται σε αυτοκίνητο επιδόσεων

Η σπορτίφ αίσθηση και η αυτονομία

Ο Bernd Körber, ο παραπάνω κύριος, λέει πως το νέο MINI δεν θα θυσιάσει το σπορτίφ χαρακτήρα για τον οποίον είναι γνωστό το αυτοκίνητο. «Το χαμηλό κέντρο βάρους και μικρές μπαταρίες θα εξασφαλίσουν την τύπου kart αίσθηση.

Το αγοραστικό κοινό του, λέει ο Körber, δεν δείχνει να χρειάζεται περισσότερα από κάποια 240 χιλιόμετρα αυτονομία τη μέρα. Δεν είναι σαν τους ιδιοκτήτες BMW που συχνά διανύουν μεγαλύτερες αποστάσεις. Συνεπώς δεν θα χρειάζονται μεγάλες συστοιχίες μπαταριών.

Επίσης, το κοινό του φαίνεται να είναι πιο πρόθυμο να υιοθετήσει την ηλεκτροκίνηση και νέες τεχνολογίες. Το σενάριο φαίνεται να έχει βάση καθώς το brand έχει τη λογική ενός αυτοκινήτου που είναι μέσα στα trends των εκάστοτε εποχών.


Η στρατηγική δείχνει πως μέχρι το 2030 η γκάμα της MINI θα είναι μικτή. Θα αποτελείται, δηλαδή, τόσο από ηλεκτρικά όσο και από κινούμενα από κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το τι θα γίνει μετά το 2030 παραμένει άγνωστο. Ή, έστω, δεν αποκαλύπτεται


Σόρι, αλλά θα επιμείνουμε στο παρακάτω

Μ’ αυτά και μ’ αυτά, η είδηση που μόλις διαβάσατε φαίνεται σαν να κινείται σε μια τελείως άλλη κατεύθυνση απ΄το MINI John Cooper Works GP που επίσης μόλις παρουσιάστηκε. Σκληροπυρηνικό, διθέσιο και με ωραία καλούδια. Πείτε μας ρομαντικούς αλλά θα κρατούσαμε αυτό. Έστω κι αν είναι μεγαλύτερο.

MINi John Cooper Works GP

Photo: MINI

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει