Το νέο ανθρακονημάτινο σασί της McLaren ξεκινά από εδώ

Post date:

Author:

Category:

Καθώς η βρετανική εταιρεία μπαίνει στη δεύτερη δεκαετία των σπορ μοντέλων της, σήμερα παρουσιάστηκε το νέο σασί της McLaren γα τα υβριδικά της υπεραυτοκίνητα που αναμένονται

McLaren σασί

Το μέλλον των Sport Series της βρετανικής εταιρείας ξεκινά από εδώ. Αυτή είναι η πρώτη εικόνα που δημοσίευσε επισήμως η McLaren για τη βάση των νέων, υβριδικά υποβοηθούμενων μοντέλων της


Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, το πρώτο αυτοκίνητο που θα φέρει το νέο σασί της McLaren θα εμφανιστεί το 2021

Η «μπανιέρα» είναι από ανθρακόνημα, όσο χρειάζεται ευπροσάρμοστη στις διαφορετικές απαιτήσεις των Sport Series μοντέλων της εταιρείας – όπως η 570S της οποίας το πλαίσιο ανατρέχει στην MP4-12C, προ δεκαετίας.

Το νέο σασί της McLaren υπόσχεται σημαντικές βελτιώσεις στην ακαμψία και τη συνολική ποιότητα, με μειωμένο βάρος και επιπλέον προδιαγραφές παθητικής ασφάλειας.

Έχει σχεδιαστεί, εξελιχθεί και παραχθεί in-house, στο McLaren Composites Technology Centre (MCTC), μεταξύ Σέφιλντ και Ρόδερχαμ, στη Μ. Βρετανία.

Ήδη το MCTC εξελίσσεται ως ένα κέντρο παγκόσμιας εξειδίκευσης στη χρήση του ανθρακονήματος και λοιπών συνθετικών υλικών.

Με δεδομένη την εμπειρία της εταιρείας από τις αγωνιστικές της καταβολές, αποκτά σημαντικό ρόλο στην υποστήριξη των νέων της μοντέλων ενώ σκοπεύει να προεκτείνει την εξειδίκευσή του ως γενικότερο σημείο ενδιαφέροντος.

Στις άκρες του ανθρακονημάτινου πλαισίου υπάρχουν υποπλαίσια αλουμινίου στα οποία θα ενσωματώνονται οι κινητήρες και οι άξονες μετάδοσης.


Ο CEO της εταιρείας, Mike Flewitt, τόνισε πως η νέα αρχιτεκτονική θα οδηγήσει σε «μία 100% ηλεκτροκίνητη γκάμα της McLaren. Για εμάς το μειωμένο βάρος και η ηλεκτροκίνηση πηγαίνουν χέρι-χέρι στο στόχο για αυξημένες επιδόσεις και μικρότερες εκπομπές ρύπων»

McLaren δοκιμή

Το «μουλάρι» της McLaren σε φάση δοκιμών. Το πρώτο αυτοκίνητο που θα φέρει το νέο σασί της McLaren θα είναι η νέα, υβριδική 570S


Κλόουν χαζή διαφήμιση Porsche

Info/Photo: mclaren.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει