Σύμφωνα με την ενημέρωση της Kosmocar, το νέο Audi RS 3 επιταχύνει από 0-100 km/h σε 3,8 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 290. Οι επιδόσεις αγγίζουν κορυφή στην κατηγορία των hot hatch, όμως, για εμάς τουλάχιστον, η πιο οδηγοεκντρική είδηση είναι το RS Torque Splitter
Το RS 3 γίνεται το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που θα εξοπίζεται με το νέο ηλεκτρονικό κατανεμητή ροπής μεταξύ των τροχών του πίσω άξονα – στοχείο ικανό, όπως φαίνεται, για την πολυπόθητη υπερστροφή ισχύος
Η κατηγορία ανταγωνίζεται πλέον σε επιδόσεις τα υπεραυτοκίνητα, χωράει οικογένεια και αγγίζει τα όρια του εξωπραγματικά γρήγορου. Η μπάρα έχει ανέβει δυσθεώρητα
Ήδη απ΄την προηγούμενη γενιά του RS3, το 0-100 ήταν στα 3,9 δ/λ – χρόνος που ίσως είναι και συντηρητικός. Μιλάμε για επιδόσεις σχεδόν supercar.
Σε συνδυασμό με τον 5-κύλινδρο κινητήρα με ισχύ 400 PS, το νέο RS 3 είναι «εξαιρετικά ευέλικτο» ενώ απελευθερώνει τώρα ροπή 500 Nm – 20 Nm περισσότερα απ’ ό,τι στο προηγούμενο μοντέλο.
Η κατανομή ροπής μεταξύ των πίσω τροχών (και όχι απλώς μεταξύ των δύο αξόνων) είναι το στοιχείο που θέλει η Audi να διαφοροποιήσει σε σχέση με το παρελθόν της
Οι φωτό και το βίντεο δείχνουν το νέο Audi RS 3, τόσο στη Sportback όσο και τη σεντάν εκδοχή του, να υπεστρέφει δυναμικά.
Η διαφορά σε σχέση με το απερχόμενο RS 3
Όπως λέει ο επικεφαλής εξέλιξης, «σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο.
»Κατά τη δυναμική οδήγηση, ο κατανεμητής ροπής αυξάνει τη ροπή κίνησης στον εξωτερικό πίσω τροχό με το υψηλότερο φορτίο, γεγονός που μειώνει σημαντικά την τάση υποστροφής.
»Στις αριστερόστροφες καμπύλες, μεταδίδει τη ροπή στον δεξιό πίσω τροχό, στις δεξιόστροφες καμπύλες στον αριστερό πίσω τροχό και στην ευθεία και στους δύο τροχούς.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη βέλτιστη σταθερότητα και τη μέγιστη ευελιξία – ειδικά σε στροφές με υψηλές ταχύτητες. Κατά την οδήγηση σε κλειστούς δρόμους, ο κατανεμητής ροπής επιτρέπει ελεγχόμενες κινήσεις εφαρμόζοντας όλη την ισχύ του κινητήρα σε έναν μόνο από τους πίσω τροχούς – έως και 1.750 Nm ροπής
Tι νέο υπάρχει για τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων;
Ο 5-κύλινδρος στο νέο Audi RS 3 είναι πιο ισχυρός και προσφέρει μεγαλύτερη ροπή.
Αντί για 480 Nm, το μέγιστο των 500 Nm είναι τώρα διαθέσιμο – σε ένα ευρύ φάσμα στροφών από 2,250 έως 5,600 rpm.
Μια νέα μονάδα ελέγχου κινητήρα αυξάνει επίσης την ταχύτητα και την ένταση με την οποία όλα τα εξαρτήματα του κινητήρα επικοινωνούν μεταξύ τους. Ως αποτέλεσμα, το RS 3 αποκρίνεται ακόμη πιο γρήγορα, ειδικά στις χαμηλές περιοχές στροφών
Η μέγιστη ισχύς των 400 PS είναι τώρα διαθέσιμη στην περιοχή από 5,600 έως 7.,000 σ.α.λ. και επομένως νωρίτερα και μεγαλύτερη από ό,τι στο προηγούμενο μοντέλο.
Το Sedan και το Sportback φτάνουν στην τελική τους ταχύτητα στα 250 χλμ./ώρα, αν και τα 280 χλμ./ώρα είναι επίσης διαθέσιμα, προαιρετικά.
Στην πραγματικότητα, με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, μπορούν ακόμη και να φτάσουν σε τελική ταχύτητα 290 χλμ./ώρα
Πότε έρχεται;
Όσον αφορά το χρονολόγιο, το νέο Audi RS3 πιθανόν θα κάνει την εμφάνισή του το Φθινόπωρο του 2021.
Η αμερικανική αγορά μάλλον θα έχει πρόσβαση μόνο στη Sedan εκδοχή του RS3 ενώ η ευρωπαϊκή και στις δύο. Μη σας πούμε ότι σε Sedan θα ‘ναι ακόμα περισσότερο «killer».
Info/Photo: audi.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.