Το νέο Audi S4 είναι diesel. Ναι, σωστά διαβάζεις

Post date:

Author:

Category:

Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το Audi S4 έχει έναν πετρελαιοκινητήρα κάτω από το καπό. Το diesel hybrid ζει

Audi S4 2020

Το Audi S4 Sedan TDI που βλέπετε, ακολουθεί το δρόμο των μεγαλύτερων S6 TDI και S7 TDI. Έχει πετρελαιοκινητήρα. Και εκεί που νόμιζες πως η ιστορία έχει τελειώσει


Το Audi S4, όπως το γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, ήταν ένα συνολικά ιδιαίτερα αποτελεσματικό αυτοκίνητο. Ήταν «βενζίνη». Η κατάσταση αλλάζει σε ένα segment που, όπως φαίνεται, συνεχίζει να αντιστέκεται επί ευρωπαϊκού εδάφους

Οι τιμές απόδοσης που ανακοίνωσε η Audi είναι 352 PS και 700 Nm ροπής. Αν η πρώτη τιμή δεν εντυπωσιάζει και τόσο, είναι η δεύτερη τιμή που καλύπτει με την πληθωρικότητά της.

Διαθέσιμη από τις 2,500 έως τις 3,100 rpm. Αποδίδεται από έναν τρίλιτρο V6 diesel κάτω από το καπό και συνδυάζεται με 8τάχυτο Tiptronic. Το Audi S4 το «παίρνει» αλλιώς.

Το κινητήριο σύνολο είναι εφοδιασμένο με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή ενώ υπάρχει και ήπια υβριδική υποβοήθηση. Ο συνδυασμός ισχύος, ροπής και μόλις 161 g/km εκπομπών CO2 είναι ελκυστικός για τα ευρωπαίους που αρέσκονται στα ταξίδια και τη συνολική ποιότητα.


Η ανανέωση του Audi S4 συνοδεύτηκε με αλλαγή κατεύθυνσης. Μαζί και μία μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό αλλά και η κατάργηση του πολύ εύχρηστου περιστροφικού διακόπτη ΜΜΙ. Οι απόψεις στα fora των φίλων της Audi δείχνουν να μη συμφωνούν με το τελευταίο. Υποτίθεται την απάντηση τη δίνουν οι φωνητικές εντολές. Ωστόσο, η δυνατότητα τού να χειρίζεσαι και με το χέρι τις επιλογές του infotainment είναι κάτι που θα μας άρεσε


O βενζινοκίνητος πρόγονος

Το Audi S4 ανέκαθεν ήταν μία ισχυρή ποσότητα. Διακριτική αλλά αποτελεσματική στην πράξη. Στο συγκριτικό που είχαμε κάνει κάποτε, επί ελληνικού Top Gear, απέναντι στη BMW 335i, το αποτέλεσμα το είχε δικαιώσει.

Audi S4 vs BMW 335i

Όπως γράφαμε, «με το Audi S4 πήγαινες αέρα, ενέπνεε περισσότερη εμπιστοσύνη, σου έκανε περισσότερο όπλο και ένιωθες πιο κοντά με την επόμενη μέρα των κιβωτίων όταν άλλαζες με τα paddles»


Η τετράπορτη, supercharged τετρακούνα είχε αλλάξει το προσωπικό μας status quo. Ωστόσο, το Audi S4 δεν είχε καταφέρει, σε επίπεδο απαιτητικού ευρωπαϊκού ανταγωνισμού, να καθιερωθεί ως ένα απόλυτα οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο. Άρα δεν χάνει και κάτι ιδιαίτερο ως σημειολογία με τη νέα μετάβαση.

Το νέο Audi S4

Η νέα γενιά που παρουσιάστηκε φέτος, επαναπροσδιορίζεται. Κρατά το ήδη καλό, τετρακίνητο, ζυγισμένο σασί με κεντρικό διαφορικό. Αλλά και ένα κόκπιτ στα όρια του μασίφ μαζί με όλα τα gadgets της εποχής. Στο σύνολο προσθέτει αυτή την ξεάγχωτη ροπή από χαμηλά. Είναι το «πετρέλαιο».

Για την ιστορία, η επιτάχυνση στα 0-100 km/h ανακοινώθηκε στα 4.8» και η τελική ταχύτητα στα 250 km/h. Το βάρος δεν είναι αμεληταίο, στα 1.780 kg χωρίς τον οδηγό. Οι πρώτες εντυπώσεις δείχνουν θετικές ενώ ίσως επαναπροσδιορίζει η Audi και την τάση στην κατηγορία. Έχει ενδιαφέρον.


Photo: Audi / Γ. Κούτος

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει