Το νέο CUPRA Leon είναι σχεδόν εδώ

Post date:

Author:

Category:

Το hot hatch των Ισπανών, το Cupra Leon, ετοιμάζεται για το λανσάρισμά του στις 20 Φεβρουαρίου. Αυτές είναι οι πρώτες πληροφορίες

Cupra Leon 2020

Η επιθετική εκδοχή του Leon αυτονομήθηκε από τη γκάμα της SEAT και έχει, πλέον, το δικό της ονοματεπώνυμο: CUPRA Leon


Η παρουσίασή του προγραμματίστηκε και επισήμως στις 20 Φεβρουαρίου, λίγες μέρες πριν τα φώτα της Διεθνούς Έκθεσης της Γενεύης

Το νέο κορυφαίο hot hatch των Ισπανών θα είναι το πρώτο Leon με σήμα CUPRA, ένα ξεχωριστό μοντέλο που θα βγει από τη γραμμή παραγωγής «για να θέσει πρότυπα σε πολλούς τομείς». 

- Διαφήμιση-

Όπως φαίνεται και από την παραπάνω φωτογραφία που λάβαμε από την επίσημη εισαγωγική, το νέο μοντέλο θα έχει έντονα επιθετική σχεδίαση, μάλλον με αναφορές στο CUPRA Formentor.

Μέχρι στιγμής τουλάχιστον δεν προβλέπεται τρίθυρο αμάξωμα για το ισχυρότερο τέκνο της Leon οικογένειας. Προβλέπεται, ωστόσο, έκδοση Sportstourer, όπως ονομάζει ο όμιλος τα station wagon.

Ο σπορ χαρακτήρας

Το σασί είναι η τελευταία εξέλιξη της γνωστής πλατφόρμας MQB του γκρουπ της VW, μαζί με τις αναβαθμίσεις που φέρει για μεγαλύτερη ακαμψία και περισσότερες δυνατότητες packaging. Η επίσημη δήλωση αναφέρεται και στην τοποθέτηση μεγαλύτερων φρένων και σε διαφοροποιήσεις στο σύστημα διεύθυνσης.

Κατά παράδοση των ισπανικών προϊόντων εντός του γκρουπ, θα είναι πιο σφιχτό σε αναρτήσεις και με πιο έντονο σπορ χαρακτήρα. Επίσης, γράφεται πως θα είναι για πρώτη φορά διαθέσιμος ένας plug-in υβριδικό κινητήρας με χωρητικότητα 1.4 λίτρα και απόδοση 241 ίππων. Πρόκειται για το ίδιο σύνολο που θα εφοδιάζει και το αναμενόμενο Skoda Octavia RS iV.

To CUPRA Leon αναμένεται να είναι στις ευρωπαϊκές εκθέσεις της φίρμας στα τέλη του καλοκαιριού.

Με την ευκαιρία, έχει ενδιαφέρον πως για την αγωνιστική εκδοχή του, το Cupra Leon Competición, εφαρμόζεται η τεχνική του 3D εκτυπωτή για επιμέρους εξαρτήματα του αυτοκινήτου. Δείτε το σχετικό βίντεο.


Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει