Το «νέο» GR86 ακόμα πιο ενδιαφέρον. Και τόσο προσιτό στις ΗΠΑ

Post date:

Author:

Category:

Το GR86, το πισωκίνητο κουπέ της Toyota, αποκτά επιπλέον αναβαθμίσεις για το MY2025. Όπως επίσης μία νέα έκδοση, τη Hakone Special Edition, σε πράσινο, που επανήλθε ως χρώμα, με μπρονζέ τροχούς. Like?

Το λανσάρισμα του διακριτικά ανανεωμένου GR86 θα λάβει χώρα την 1η Αυγούστου


Συγκεκριμένα, το «νέο» Toyota GR86 θα διαθέτει αναβαθμισμένες ρυθμίσεις στα αμορτισέρ και την ηλεκτρική κρεμαγιέρα (EPS) καθώς και διαφοροποίηση του λογισμικού για πιο άμεση απόκριση του γκαζιού και βελτιωμένου συγχρονισμού των στροφών κινητήρα στα κατεβάσματα ταχυτήτων

Για όσους προτιμούν το GR86 με αυτόματο κιβώτιο, πλέον τα χαρακτηριστικά ροπής έχουν διευρυνθεί, το όριο περιστροφής έχει ανέβει και ίσως το πανέμορφο κουπέ αποκτήσει επιπλέον ενδιαφέρον με δύο μόνο πεντάλ.

Προφανώς το G86 με το χειροκίνητο των 6 σχέσεων παραμένει η ενδεδειγμένη επιλογή για όσους θέτουν σε προτεραιότητα την οδηγοκεντρικότητα.

Το ανανεωμένο GR86 θα παρουσιαστεί και στην έκδοση Hakone Special Edition (σ.σ. τιμής ένεκεν της κλασικής «πετρολχεντάδικης» διαδρομής στην Ιαπωνία).

Στην έκδοση αυτή, θα είναι διαθέσιμο σε πράσινο (που έχει κάνει δυναμική επιστροφή στα χρωματολόγια διαφόρων εταιρειών) και μπρονζέ τροχούς 18 ιντσών. Επίσης θα είναι εξοπλισμένο με φρένα της Brembo, αμορτισέρ της Sachs και διαφοροποιημένες επενδύσεις στο εσωτερικό.

Δυστυχώς, ως γνωστόν, το 2.4 λίτρων Toyota GR86 δεν εισάγεται επισήμως στην ελληνική αγορά.

Για την ιστορία, στην άλλη άκρη του Ατλαντικού η συνιστώμενη τιμή λιανικής (MSRP) είναι μόλις $29.300. Κλικάροντας επάνω στo παρακάτω στιγμιότυπο οθόνης από την επίσημη ιστοσελίδα της Toyota USA, μεταφέρεστε στην αντίστοιχη «σελίδα» του υπέροχου πισωκίνητου κουπέ με τιμή που μας κάνει να δακρύζουμε στην Ελλάδα. Κλαψ

Photo: toyota.com


Hakone Turnpike Ford GT40

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει