To 3ης γενιάς Peugeot 308 είναι ήδη στην τελική ευθεία για το 2021 με εκδόσεις για όλα τα γούστα. Και πολύ πιθανόν ακόμα και για τους petrolheads
Αυτή είναι μία ψηφιακή εξομοίωση τού πώς μπορεί να είναι σε τελική μορφή το αναμενόμενο Peugeot 308
Η οποία εξομοίωση, αν κρίνουμε από τη σχεδιαστική ομοιογένεια που διακρίνει τις σχεδιαστικές τάσεις της γαλλικής εταιρείας στις κατηγορίες B και C, ίσως να μην απέχει και πολύ απ΄αυτό που θα δούμε εντός της νέας χρονιάς
Μέχρι τότε θα έχουν περάσει επτά χρόνια απ’ την προηγούμενη γενιά και οι πληροφορίες λένε πως ο διάδοχος θα λανσαριστεί τέλος του 2021 και θα είναι στο δρόμο σε ένα χρόνο από σήμερα.
Στα βήματα του 208 αλλά με επιπλέον ψηφιακές αναβαθμίσεις
Όπως και να εξελιχθεί το χρονοδιάγραμμα των Γάλλων στις λεπτομέρειές του, το σημαντικό είναι πως το πιθανότερο είναι πως θα δούμε ένα σχήμα με περισσότερες γωνίες και με στοιχεία ενός πιο ενήλικου 208.
Ούτως ή άλλως η Peugeot έχει ήδη εισπράξει τη σχεδιαστική επιβράβευση για το 208, όπως και τον επίζηλο, από εμπορική άποψη, τίτλο του COTY για το 2020. Οπότε είναι λογικό να «πατήσει» πάνω στα ντιζαϊνίστικα πρότυπα του υπερμίνι της και να εξαργυρώσει περαιτέρω τη νέα της σχεδιαστική γλώσσα και στο Peugeot 308
Με το νέο hatchback οι Γάλλοι θέλουν να παρουσιάσουν μία ευέλικτη πλατφόρμα που να απευθύνεται σε κάθε προτίμηση: βενζίνη, πετρέλαιο, ήπιος εξηλεκτρισμός, plug-in υβριδική και αμιγώς ηλεκτροκίνητη
Για την ακρίβεια, ο επικεφαλής των ηλεκτρικών της PSA σχολίασε πως για το νέο Peugeot 308 υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής του και σε δύο πλατφόρμες, τις e-CMP και EMP2, ώστε να μπορεί να υποστηριχτεί η παραπάνω ευελιξία εκδόσεων.
Για την ακρίβεια, την e-CMP χρησιμοποιεί το νέο Citroën C4 ενώ την EMP2 χρησιμοποιεί το αναμενόμενο DS 4.
Και για τους petrolheads;
Ως γνωστόν, η Peugeot έχει ήδη παρουσιάσει το Peugeot 508 Sport Engineered των 360 ίππων και αυτή είναι μία καλή μηχανολογική σύνδεση με τη hot hatch εκδοχή του νέου Peugeot 308.
Ο συνδυασμός του κινητήρα των 1,6 λίτρων και των δύο ηλεκτροκινητήρων ήδη χαρίζει στο μεγαλύτερων διαστάσεων 508 επιδόσεις της τάξης των 5,2” για τα 0-100 km/h και τελική ταχύτητα 250 km/h.
Ειδικά στην πλατφόρμα EMP2 η τοποθέτηση του παραπάνω συνδυαστικού συστήματος το πιθανότερο είναι πως θα βρει το δρόμο της. Σαφώς και θέλουμε να έχει η γαλλική εταιρεία εκπροσώπηση στα δυνατά FWD της κατηγορίας
Μένει να φανεί, φυσικά, και πώς θα διαμορφωθεί η γαλλική αγορά μετά τις νέες εξαγγελίες τις οποίες έχουμε σχολιάσει πρόσφατα.
Επίσης, δεν αποκλείεται και μία μικρότερη αλλά αρκούντως γρήγορη έκδοση, με ισχύ περί τους 225 ίππους, ηλεκτρική αυτονομία έως 50 χιλιόμετρα και χαμηλότερη κατανάλωση, ώστε να «γεφυρώσει» επιπλέον τις πολυδιάστατες επιλογές.
Τέλος, σε κάθε περίπτωση, αναμένεται και μια ολική σχεδιαστική ανακατεύθυνση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Σαφώς με επιρροές απ’ την υπάρχουσα τάση της Peugeot αλλά και με επιπλέον ψηφιακές αναβαθμίσεις. Για την ώρα, αυτή είναι και μία κατασκοπευτική φωτογραφία που διέρρευσε στο διαδίκτυο
Info: Automotive News / Illustration: Auto Express
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.