Μετά από κατασκοπευτικές φωτό, εικασίες και διαρροές, το νέο Z Coupe είναι έτοιμο για το λανσάρισμά του στην καρδιά του καλοκαιριού. Σημαντικό και θαρραλέο αυτοκίνητο. Όχι μόνο για την ίδια την εταιρεία αλλά και γενικότερα για την αυτοκίνηση
Η 17η Αυγούστου του 2021 είναι τελικά η ημερομηνία που επέλεξε η εταιρεία για την επίσημη παρουσίαση του Nissan Z
Τα τελευταία χρόνια τα σπορ κουπέ σημειώνουν πτώση πωλήσεων. Θεαματική
Το ρίσκο για τους κατασκευαστές είναι σημαντικό στην περίπτωσή τους. Έτσι ερμηνεύονται πολλές από τις συνεργασίες που έχουμε δει τελευταία.
Για παράδειγμα, πολλοί λοιδόρησαν το joint venture μεταξύ Toyota και BMW στην περίπτωση της νέας Supra.
Παραβλέποντας, δηλαδή, πως αν δεν μειωνόταν αμοιβαία το ρίσκο μεταξύ των δύο εταιρειών, δε θα υπήρχε καν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Η παραπάνω παρατήρηση σχετίζεται κατευθείαν με το νέο Nissan Z. Εκφράζει τη θαρραλέα κίνηση της εταιρείας να μπει ξανά στο παιχνίδι των σπορ αυτοκινήτων και δη με κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, εν μέσω μιας εποχής που παίρνει άλλη κατεύθυνση
Φυσικά είναι ένα ρίσκο καλά υπολογισμένο από την πλευρά της. Η Nissan προφανώς και δε θέλει να παίξει το ρόλο του Δον Κιχώτη στη νέα αυτοκίνηση. Όμως σε μια γκάμα με χαμηλούς μέσους όρους ρύπων, το κλασικής σχολής σπορ κουπέ παίρνει ανάσες επιβίωσης
Άλλωστε οι περισσότερες ανακοινώσεις που λαμβάνουμε από τη Nissan, κυρίως, έχουν να κάνουν με την εμπλοκή της στην ηλεκτροκίνηση.
Επομένως μέσα σ΄όλο αυτό το στρατέγκο, εκτιμάται πως η αναβίωση του Z Coupe, πολύ απλά, χωράει.
Ραντεβού το κατακαλόκαιρο
Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί, λοιπόν, και επισήμως στις 17 Αυγούστου.
Μέχρι τότε, η εταιρεία σίγουρα θα έχει να μας δείξει και άλλα teasers για να ελκύσει την περιέργειά μας.
Αυτό που ξέρουμε είναι ότι το Z Coupe παραμένει σχεδιαστικά πιστό στο Z Proto Concept που παρουσιάστηκε πέρυσι. Οι διαφορές μεταξύ του πρωτότυπου και του μοντέλου παραγωγής είναι μικρές.
Κάτω από το καπό το νέο Z θα τροφοδοτείται από V6 3.0 λίτρων που αναμένεται να αποδίδει περί τους 400 PS.
Ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων θα είναι στάνταρ, ενώ ένα αυτόματο κιβώτιο μπορεί να τοποθετηθεί προαιρετικά.
Σε κάθε περίπτωση, είτε το δούμε Ελλάδα είτε όχι, είναι ένα σημαντικό αυτοκίνητο. Μία εξαίρεση στο νέο κανόνα. Και πιθανόν και κάποιο που θα συνεχίσει να τροφοδοτεί το ενδιαφέρον της βενζινοαίματης κοινότητας
Photo: nissan.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.