Το νου σου στο 500αράκι, το περιπολικό

Post date:

Author:

Category:

Σε μία σεμνή, όπως λέει το κλισέ, τελετή, παραδόθηκαν από τον Όμιλο ΔΕΗ δέκα ηλεκτρικά FIAT 500 στις υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας. Η συνέχεια επί των δρόμων. Ίσως και το χιούμορ

FIAT 500 αστυνομία

Koμψό, ηλεκτρικό και με σοβαρά διακριτικά. Ο στόλος των δέκα FIAT 500e μόλις ανέλαβε καθήκοντα. Στο φόντο νεραντζιές


Αν καθώς κινείστε στους δρόμους της Αθήνας συναντήσετε κάνα 500αράκι με διακριτικά της ΕΛ.ΑΣ., μη νομίσετε πως είναι πλάκα. Η 1η Απριλίου πέρασε

Ωστόσο τα καθήκοντας περιπολίας, όπως λέει το σχετικό δελτίο Τύπου, έχουν ήδη ξεκινήσει.

Λέει, επίσης, ότι η ειδική τελετή παράδοσης πραγματοποιήθηκε, την Παρασκευή που μας πέρασε, ένα τσικ πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα, παρουσία του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΔΕΗ και του Αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ. 

Τώρα, βέβαια, έχει να πέσει και γέλιο στην υπόθεση. Κι αυτό γιατί όταν ένα αυτοκίνητο έχει ταυτιστεί με κάτι τόσο χαριτωμένο, κάτι σαν pet της αυτοκίνησης, δύσκολα το παίρνεις στα σοβαρά σε ρόλο επιβολής της τάξης. Οκέι, μέχρι να ανάψει ο μπλε «φάρος» και σου κάνουν σινιάλο να κάνεις δεξιά. Επίσης, το 500e, ως ηλεκτρικό, δεν κάνει θόρυβο. Είναι το σιγανό ποταμάκι της Αστυνομίας. Ειδικά το βράδυ, περνά ανυποψίαστα


Ομάδα Σίγμα επιστροφή 4Drivers

Για την ιστορία, η επίσημη ενημέρωση λέει ότι «καθιερώνεται και στην Αστυνομία ένα μοντέλο εκσυγχρονισμού, βιώσιμης ανάπτυξης και πράσινης ενέργειας, και η δωρεά του Ομίλου ΔΕΗ υποστηρίζεται επίσης από 36 θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα και την αρτιότητα των υποδομών». 

FIAT 500 αστυνομία

Εγκυκλοπαιδικά επίσης το αμιγώς ηλεκτρικό με τα διακριτικά που βλέπετε έχει θεωρητική αυτονομία έως 460 χιλιόμετρα. Σύμφωνοι, όχι πηγαίνοντας τάπα και κάνοντας καταδιώξεις. Για αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν άλλα «όπλα». Λέτε να γίνει μόδα από σπόντα το στιλάτο 500e; 

Photo: fiat.gr / Creative 4Drivers


Ανιέλι FIAT Panda

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει