Η πλατφόρμα Giorgio, αυτή που βρίσκεται στη βάση των αγαπημένων Alfa Romeo Giulia και Stelvio, τελειώνει, ίσως πρόωρα, τον κύκλο ζωής της. Πολλά αναμένονταν, λιγότερα έγιναν σε επίπεδα πωλήσεων και τώρα τα σχέδια του ομίλου της Stellantis επιβάλλουν εξηλεκτρισμό της γκάμας. Και, ως γνωστόν, οι πισωκίνητες Giulia ποτέ δε σχεδιάστηκαν για να είναι εξηλεκτρισμένες
«Όταν οι ντιρεκτίβες σού επιβάλλουν μείωση εκπομπών CO2 κατά 60% μέχρι το τέλος της δεκαετίας, αν δεν εξηλεκτριστείς είσαι νεκρός», δήλωσε επισήμως ο CEO της Alfa Romeo. Η ατάκα της ημέρας και η αλλαγή στροφής
Η παραπάνω δήλωση είναι ενδεικτική για τη νέα στρατηγική της Alfa
Αρχικά η πρόθεση της Alfa Romeo ήταν η πλατφόρμα Giorgio να παίξει ένα κομβικό ρόλο στην αναγέννηση της εταιρείας.
Συνολικά, δεκαπέντε μοντέλα του γκρουπ (πριν ενσωματωθεί στο νέο σχήμα της Stellantis με έδρα την Ολλανδία) προβλέπονταν να βασιστούν στο σασί Giorgio.
Τελικά, απέμειναν μόλις τέσσερα. Η Giulia, η Stelvio και τα αναμενόμενα Cherokee και Maserati Grecale.
Η τελευταία θα είναι το νέο SUV που Θα αποτελέσει την πρόταση της εταιρείας μία κατηγορία «κάτω» σε σχέση με τη Levante και βασίζεται στο πλαίσιο της Stelvio
Κανείς δεν είναι σε θέση να πει τι τροποποιήσεις θα περιλαμβάνει η νέα πλατφόρμα με τον κωδικό STLA-Large που αναμένεται να στηρίξει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της Stellantis.
Πολλές μπράντες, 16 τον αριθμό, από Alfa μέχρι Citroën και από Chrysler μέχρι Opel, εξηλεκτρισμός παντού και μένει να δούμε ποιες ουσιαστικές διαφοροποιήσεις θα έχουν μεταξύ τους τα εταιρικά προϊόντα προκειμένου να διατηρηθεί ο χαρακτήρας που ξέρουμε από την κάθε μία. Αναμένονται εξελίξεις
Photo: 4Drivers.gr / alfaromeo.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.