Το τεστ ταράνδου, το νέο Toyota RAV4 και ένα μέτριο αποτέλεσμα (video)

Δύσκολο ζώο ο «τάρανδος». Το νέο Toyota RAV4 ήταν ένα από τα πιο πρόσφατα «θύματά» του στο τεστ αποφυγής που επιχείρησε γνωστή ισπανική ιστοσελίδα

Ως γνωστόν, το τεστ ταράνδου (elk test) αξιολογεί την ικανότητα του αυτοκινήτου να αποφύγει ένα εμπόδιο και να επανέλθει στη λωρίδα του με μια σχετικά υψηλή ταχύτητα εισόδου που συνήθως κυμαίνεται στα 70 km/h – ή και περισσότερα αν είναι δυνατόν.

Ουσιαστικά, το τεστ ταράνδου είναι ένα σημαντικό μέρος της ενεργητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου και αποτελεί ένα από τα κριτήριά της στο κλασικό ερώτημα «πώς στρίβει;».

Η ισπανική ιστοσελίδα km77.com που κάνει εδώ και χρόνια σοβαρή δουλειά στο «χώρο» έθεσε το νέο Toyota RAV4 στη διαδικασία αλλά το αποτέλεσμα, όπως προκύπτει στην αξιολόγησή της, ήταν μέτριο.

Με ταχύτητα εισόδου 75 km/h (η οποία ήταν η πρώτη απόπειρα στο τεστ) το Toyota RAV4 εμφάνισε απότομη υπερστροφή η οποία, σύμφωνα με τους σχολιαστές, «ένας μέσος οδηγός θα δυσκολευόταν να ελέγξει».

Με αυτή την ταχύτητα εισόδου, επενέβη το ESP -όπως φαίνεται από το ότι τα φώτα των φρένων αναβόσβησαν- αλλά το σύστημα δεν κατάφερε να αποφύγει την έλλειψη ελέγχου.

Photo: km77.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

100 Χρόνια Bentley. Ένα μαγικό event στη βρετανική εξοχή

Ένας Αιώνας Μοναδικότητας. Για Τα 100 Χρόνια Bentley. Ήμασταν Εκεί

Τα σχολεία άνοιξαν. Δώσε τη σωστή εκκίνηση για ασφάλεια στο δρόμο

Tι πρέπει να θυμάσαι κάθε φορά που συναντάς σχολείο ή σχολικό; Η ασφάλεια στο δρόμο είναι το ζητούμενο. Είτε έχεις παιδί είτε δεν έχεις

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Το Hyundai i10 και η επιμονή στην μικρή κατηγορία

Το Hyundai i10 έρχεται φρέσκο και πολλά υποσχόμενο σε μία κατηγορία όπου άλλοι κατασκευαστές σκέφτονται να αποχωρήσουν

Το ρεκόρ της Taycan στο Nürburgring

Το νέο ρεκόρ για ηλεκτροκίνητα σεντάν, λίγες ημέρες πριν την παγκόσμια παρουσίαση της Porsche Taycan