Το τεστ ταράνδου, το νέο Toyota RAV4 και ένα μέτριο αποτέλεσμα (video)

Δύσκολο ζώο ο «τάρανδος». Το νέο Toyota RAV4 ήταν ένα από τα πιο πρόσφατα «θύματά» του στο τεστ αποφυγής που επιχείρησε γνωστή ισπανική ιστοσελίδα

Ως γνωστόν, το τεστ ταράνδου (elk test) αξιολογεί την ικανότητα του αυτοκινήτου να αποφύγει ένα εμπόδιο και να επανέλθει στη λωρίδα του με μια σχετικά υψηλή ταχύτητα εισόδου που συνήθως κυμαίνεται στα 70 km/h – ή και περισσότερα αν είναι δυνατόν.

Ουσιαστικά, το τεστ ταράνδου είναι ένα σημαντικό μέρος της ενεργητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου και αποτελεί ένα από τα κριτήριά της στο κλασικό ερώτημα «πώς στρίβει;».

- Διαφήμιση-

Η ισπανική ιστοσελίδα km77.com που κάνει εδώ και χρόνια σοβαρή δουλειά στο «χώρο» έθεσε το νέο Toyota RAV4 στη διαδικασία αλλά το αποτέλεσμα, όπως προκύπτει στην αξιολόγησή της, ήταν μέτριο.

Με ταχύτητα εισόδου 75 km/h (η οποία ήταν η πρώτη απόπειρα στο τεστ) το Toyota RAV4 εμφάνισε απότομη υπερστροφή η οποία, σύμφωνα με τους σχολιαστές, «ένας μέσος οδηγός θα δυσκολευόταν να ελέγξει».

Με αυτή την ταχύτητα εισόδου, επενέβη το ESP -όπως φαίνεται από το ότι τα φώτα των φρένων αναβόσβησαν- αλλά το σύστημα δεν κατάφερε να αποφύγει την έλλειψη ελέγχου.

Photo: km77.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Δοκιμάζουμε τα νέα Goodyear EfficientGrip Performance 2 στο MX-5

Το ζητούμενο ήταν συγκεκριμένο και οι προτάσεις της αγοράς άφθονες. Όμως το ολοκαίνουργιο Goodyear EfficientGrip Performance 2 ήταν η τελική επιλογή. Και οι λόγοι είναι σαφείς

Οι Νεάντερνταλ των δρόμων. Μαζέψτε τους

Πηγαίνοντας «δίχως αύριο» σε κατοικημένη περιοχή. Οι Νεάντερνταλ της γειτονιάς κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Και μπροστά στην εσώτατη ανάγκη για επίδειξη δεν καταλαβαίνουν Χριστό

Porsche 911 Turbo S (992). Η βασίλισσα της autobahn

Είναι η Porsche 911 Turbo S το πιο γρήγορο σπορ αυτοκίνητο από το ένα σημείο στο άλλο, σε ρεαλιστικές συνθήκες; Με 650 ίππους, κεραμικά φρένα, σύστημα PTV και ένα σασί που μεγαλώνοντας σε μεταξόνιο έγινε πιο φιλικό στο όριο, η απάντηση είναι «ναι, είναι αυτό ακριβώς»

Η Rolls-Royce, οι πάπιες και οι λεμονιές. Η επίσκεψη μετά τον Covid

Η έμπνευση για κάτι σπουδαίο. Ή αλλιώς, ''Inspiring Greatness''. Έτσι όπως ονομάζεται, δηλαδή, η σειρά επεισοδίων της Rolls -Royce για το τι μπορεί να είναι η πηγή έμπνευσης στο δρόμο προς την τελειότητα σε τροχούς

Βελτιώνοντας το Mitsubishi Evo 9. Η εξομολόγηση

Το Mitsubishi Evo σού κάνει μια αρρωστημένη πλάκα. Λόγω κάποιας ιδιομορφίας του ντεπόζιτου, ίσως. Ταξιδεύεις, φτάνεις στον προορισμό σου. Δείκτης χαμηλά. Σβήνεις. Μετά από λίγο ξανανάβεις. Δείκτης χαμηλότερα! Καίει και σβησμένο

Σοκ & δέος: Οδηγούμε τα 680 PS της Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Όσα κι αν έχεις διαβάσει, τίποτα δεν μπορεί να σε προετοιμάσει για τη γροθιά στο υπογάστριο που θα δεχθείς οδηγώντας την υβριδική Porsche Panamera Turbo

Μπροστά μοτέρ, πισωκίνητο, προσιτή τιμή. Ποιο θα διάλεγες;

Το πισωκίνητο έχει άλλη γλύκα. Λέγεται συμμετοχικότητα. Αρκεί να μη χρειάζεται να βάλεις υποθήκη το σπίτι για να το αποκτήσεις, Τα διλήμματα του petrolhead της διπλανής πόρτας