Το τεστ ταράνδου, το νέο Toyota RAV4 και ένα μέτριο αποτέλεσμα (video)

Δύσκολο ζώο ο «τάρανδος». Το νέο Toyota RAV4 ήταν ένα από τα πιο πρόσφατα «θύματά» του στο τεστ αποφυγής που επιχείρησε γνωστή ισπανική ιστοσελίδα

Ως γνωστόν, το τεστ ταράνδου (elk test) αξιολογεί την ικανότητα του αυτοκινήτου να αποφύγει ένα εμπόδιο και να επανέλθει στη λωρίδα του με μια σχετικά υψηλή ταχύτητα εισόδου που συνήθως κυμαίνεται στα 70 km/h – ή και περισσότερα αν είναι δυνατόν.

Ουσιαστικά, το τεστ ταράνδου είναι ένα σημαντικό μέρος της ενεργητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου και αποτελεί ένα από τα κριτήριά της στο κλασικό ερώτημα «πώς στρίβει;».

- Διαφήμιση-

Η ισπανική ιστοσελίδα km77.com που κάνει εδώ και χρόνια σοβαρή δουλειά στο «χώρο» έθεσε το νέο Toyota RAV4 στη διαδικασία αλλά το αποτέλεσμα, όπως προκύπτει στην αξιολόγησή της, ήταν μέτριο.

Με ταχύτητα εισόδου 75 km/h (η οποία ήταν η πρώτη απόπειρα στο τεστ) το Toyota RAV4 εμφάνισε απότομη υπερστροφή η οποία, σύμφωνα με τους σχολιαστές, «ένας μέσος οδηγός θα δυσκολευόταν να ελέγξει».

Με αυτή την ταχύτητα εισόδου, επενέβη το ESP -όπως φαίνεται από το ότι τα φώτα των φρένων αναβόσβησαν- αλλά το σύστημα δεν κατάφερε να αποφύγει την έλλειψη ελέγχου.

Photo: km77.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Οδηγούμε τη θηριώδη Mercedes-AMG GLE 53 στην Ελλάδα

Δύσκολα να αγνοήσεις την εντυπωσιακή AMG GLE 53 και το συνδυασμό επιδόσεων, πρακτικότητας και κύρους που διαθέτει. Οδηγούμε επί ελληνικού εδάφους το ένα και μοναδικό «κομμάτι» που κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους

Πώς είναι να οδηγείς μία Alfa Romeo 35 ετών;

Η 75, όπως γενικότερα οι Alfa της εποχής, δεν ήταν εύκολα αυτοκίνητα. Συχνά απαιτούσαν να τις πιάσεις απ´το σβέρκο, να μη τις φοβηθείς και να τις δαμάσεις. Συχνά με λίγο ακόμα περισσότερο γκάζι. Πάντως όχι με δισταγμό. Και ήταν τότε που τους συγχωρούσες ό,τι και σε μια ωραία κυρία τού χθες: τα καπρίτσια της

Πού πας με άδετο το παιδί; Το έγκλημα της διπλανής πόρτας

Όσο συνεχίζουν να υπάρχουν πιτσιρίκια που δεν φορούν ζώνη ασφαλείας μέσα σε ένα κινούμενο θηρίο που λέγεται αυτοκίνητο, το εν δυνάμει έγκλημα θα κυκλοφορεί ανάμεσά μας

Αυτή είναι η ιερή στιγμή που το T.50 έρχεται σε ζωή (βίντεο)

Το εκπληκτικό δημιούργημα του ευφυούς Gordon Murray, το T.50, το γνωρίσαμε πρόσφατα. Και τώρα ήρθε η ώρα να ηχήσει για πρώτη φορά ο V12 των 663 ίππων στο «μουλάρι» της εταιρείας

Μόνο τούρμπο εδώ χωράνε. Η μοναδική συνάντηση

Αφετηρία το Κόμο και προορισμός το Τορίνο για μια ευγενή παρέα υπέροχων αποκλειστικά τούρμπο αυτοκινήτων. Το φωτογραφικό στόρι

Παρθενικό CUPRA Formentor 310 ίππων. Η τιμή και τι αξίζει να ξέρεις

Το CUPRA Formentor είναι το πρώτο μοντέλο που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αποκλειστικά από τη νέα μάρκα. Και η εταιρεία λέει πως συνδυάζει ιδανικά το στιλ με τις επιδόσεις

Όταν δεν οδηγούν τα λεφτά: Ο Βωβός και πώς ήταν να ‘σαι πραγματικά γρήγορος

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία από το να πιστεύει κάποιος ότι η οικονομική άνεση και ο ζαμανφουτισμός απέναντι στο μηχάνημα και τα κόστη σε κάνουν πιο γρήγορο οδηγό στους αγώνες. Ναι, ο Βωβός, ο Βαρδινογιάννης και άλλοι πολλοί είχαν φράγκα. Πολλά φράγκα. Μόνο που από εκεί και πέρα, όταν είσαι στην εκκίνηση με την ταυτότητα στο στόμα, ξεκινούν οι αδένες (sic)

Τι λέει ο κόσμος για τη BMW Σειρά 2 Gran Coupe;

Η BMW αλλάζει. Τουλάχιστον σχεδιαστικά. Μάλλον και πέραν αυτού. Και φαίνεται πως απευθύνεται σε μία παγκοσμιοποιημένη αγορά με όσο γίνεται περισσότερα niche μοντέλα που δεν την απασχολεί και τόσο το αν θα αρέσουν στους παραδοσιακούς αγοραστές της