Το τεστ ταράνδου, το νέο Toyota RAV4 και ένα μέτριο αποτέλεσμα (video)

Δύσκολο ζώο ο «τάρανδος». Το νέο Toyota RAV4 ήταν ένα από τα πιο πρόσφατα «θύματά» του στο τεστ αποφυγής που επιχείρησε γνωστή ισπανική ιστοσελίδα

Ως γνωστόν, το τεστ ταράνδου (elk test) αξιολογεί την ικανότητα του αυτοκινήτου να αποφύγει ένα εμπόδιο και να επανέλθει στη λωρίδα του με μια σχετικά υψηλή ταχύτητα εισόδου που συνήθως κυμαίνεται στα 70 km/h – ή και περισσότερα αν είναι δυνατόν.

Ουσιαστικά, το τεστ ταράνδου είναι ένα σημαντικό μέρος της ενεργητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου και αποτελεί ένα από τα κριτήριά της στο κλασικό ερώτημα «πώς στρίβει;».

Η ισπανική ιστοσελίδα km77.com που κάνει εδώ και χρόνια σοβαρή δουλειά στο «χώρο» έθεσε το νέο Toyota RAV4 στη διαδικασία αλλά το αποτέλεσμα, όπως προκύπτει στην αξιολόγησή της, ήταν μέτριο.

Με ταχύτητα εισόδου 75 km/h (η οποία ήταν η πρώτη απόπειρα στο τεστ) το Toyota RAV4 εμφάνισε απότομη υπερστροφή η οποία, σύμφωνα με τους σχολιαστές, «ένας μέσος οδηγός θα δυσκολευόταν να ελέγξει».

Με αυτή την ταχύτητα εισόδου, επενέβη το ESP -όπως φαίνεται από το ότι τα φώτα των φρένων αναβόσβησαν- αλλά το σύστημα δεν κατάφερε να αποφύγει την έλλειψη ελέγχου.

Photo: km77.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Τι αξίζει να ξέρεις για το νέο Renault Clio

Το Renault Clio, Μούσα των Γάλλων, η 5η γενιά ενός best-seller. Ό,τι σημαντικό μάθαμε στην παρουσίαση που έγινε επί ελληνικού εδάφους

Τι λέει ο κόσμος για τη BMW Σειρά 2 Gran Coupe;

Η BMW αλλάζει. Τουλάχιστον σχεδιαστικά. Μάλλον και πέραν αυτού. Και φαίνεται πως απευθύνεται σε μία παγκοσμιοποιημένη αγορά με όσο γίνεται περισσότερα niche μοντέλα που δεν την απασχολεί και τόσο το αν θα αρέσουν στους παραδοσιακούς αγοραστές της

Το GTI λογότυπο. Πόση ζωή έχει ακόμη;

Το λογότυπο ''GTI'' ίσως να μην έχει πια την επικοινωνιακή ισχύ που απολάμβανε κάποτε. Και μάλλον αυτός είναι ο λόγος που δεν το βλέπουμε πλέον και τόσο συχνά. Εξαιρείται ο πρώτος μαζικός διδάξας, τα GTI μοντέλα της VW

Οδηγούμε το ημιαυτόνομο VW Passat

Τo VW Passat αποδεικνύει πως τα SUV δεν «σκότωσαν» ακόμη τα σεντάν. Και το ότι μπορεί να κινείται ημιαυτόνομα από τα 0 έως και τα 210 χλμ/ώρα, το καθιστά ως «γέφυρα» μεταξύ του τώρα και του μετά

Οδηγούμε το γενναιόδωρο SEAT Tarraco 1.5 TSI

Με το SEAT Tarraco οδηγείς με γραμμές, σημαδεύεις σωστά και περνάς. Είναι η συνταγή που κολακεύει - δείγμα της φιλοσοφίας της εταιρείας. Αλλά και αυτή που θα επιτρέψει σε μια μεγάλη «βεντάλια» οδηγών, ανεξαρτήτως ικανοτήτων, να αισθανθεί φιλικά, ασφαλής και χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις

Lancia Y10. Please, don’t save Lancia

Η Lancia Y10 ήταν εφοδιασμένη με ό,τι καλύτερο και λαμπερότερο της εποχής. Αλλά και ένα ατύχημα που περίμενε να συμβεί

Audi RS 4 Avant. Η επιστροφή του απόλυτου station wagon

Το Audi RS 4 έχει αυτόν τον εκπληκτικό συνδυασμό κατασκευαστικής ποιότητας, άψογου φινιρίσματος και οδηγοκεντρικού χαρακτήρα. Δεν αναμένουμε τίποτα λιγότερο από το απόλυτο all weather «τραίνο» πολυτελείας

Οδηγούμε νέο Mitsubishi L200. Σαράντα χρόνια σκληράδας

Το Mitsubishi L200 ενώ παραμένει ένα σκληροτράχηλο εργαλείο δουλειάς, δεν κοπανάει. Ακόμα και κουτρουβαλώντας σε άγαρμπες βουνίσιες κατηφόρες, δεν ακούς περίεργους ήχους από τους συνδέσμους. Ταξιδεύεις ξεκούραστα. Δεν τιμωρείσαι

Το νέο εργοστάσιο της VW θα είναι στην Τουρκία

Λέγεται πως ο Ταγίπ Ερντογάν έδωσε στους Γερμανούς τέτοια ανταλλάγματα για το εργοστάσιο της VW, που ήταν σχεδόν βέβαιο πως θα κέρδιζε το στοίχημα έναντι των άλλων υποψήφιων χωρών

Η ωραία Ηλιάνα Παπαγεωργίου και η BMW Σειρά 1

H Ηλιάνα «ρίχνει» κατά κράτος στο ανφάς της Σειράς 1 με τη μεγάλη γρίλια. Μέχρι του σημείου που κοιτάζεις περισσότερο την ινφλουένσερ και λιγότερο το αυτοκίνητο