Το update του MINI John Cooper Works των 231 PS. Τι αλλάζει;

Post date:

Author:

Category:

Το Cooper Works ανανεώνεται στα σημεία με φρέσκιες σχεδιαστικές πινελιές και πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό. Ας τα δούμε αναλυτικά

MINI John Cooper Works

Το Cooper Works δε διαφοροποιείται ως τιμές απόδοσης από το δίλιτρο, τετρακύλινδρο, TwinPower Turbo μηχανικό σύνολο. Η ισχύς των 231 PS, η ροπή των 320 Nm και τα 0-100 km/h σε 6,3” (με χειροκίνητο κιβώτιο) και 6,1” με το 8-τάχυτο Steptronic Sport παραμένουν ως έχουν. Από €32,950


Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, το MINI John Cooper Works επωφελείται από το νέο λειτουργικό σύστημα και ελκυστικά πακέτα εξοπλισμού, προσφέροντας βελτιστοποιημένες επιλογές για εξατομικευμένη, ακραία διασκεδαστική οδήγηση

Εξωτερικά

  • Μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα διασφαλίζουν βέλτιστο έλεγχο της θερμοκρασίας του κινητήρα και του συστήματος φρένων
  • Τα ειδικά φινιστρίνια στα εμπρός πλαϊνά πάνελ και την πίσω ποδιά, που τώρα περιλαμβάνει ένα χαρακτηριστικό διαχύτη για βελτιστοποίηση της ροής του αέρα στο κάτω μέρους του αμαξώματος, έχουν επίσης επανασχεδιαστεί
  • Το σύστημα εξαγωγής με δύο απολήξεις από ανοξείδωτο ατσάλι 85 mm αποτελεί τμήμα του στάνταρ εξοπλισμού
  • Το ίδιο ισχύει για τα φρένα με τις ταθερές κόκκινες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων με το λογότυπο John Cooper Works
  • Νέες δίχρωμες John Cooper Works Circuit Spoke 18 ιντσών στον προαιρετικό εξοπλισμό

MINI vs Rallye

Νέα Adaptive ανάρτηση (προαιρετική)

H νέα προαιρετική έκδοση της Προσαρμοζόμενης Ανάρτησης (Adaptive Suspension) εξοπλίζεται με αμορτισέρ τεχνολογίας Frequency-Selective Damper που διασφαλίζει μία βελτιστοποιημένη ισορροπία μεταξύ σπορ συμπεριφοράς και οδηγικής άνεσης.

Μία πρόσθετη βαλβίδα εξομαλύνει τις ακραίες τιμές πίεσης μέσα στον αποσβεστήρα όταν το αυτοκίνητο περνά πάνω από μικροανωμαλίες.

Η προσαρμογή της απόσβεσης πραγματοποιείται μέσα σε 50–100 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Στο MINI John Cooper Works, το νέο σύστημα ανάρτησης Adaptive Suspension προσφέρει πάνω από 10% μεγαλύτερη απόσβεση σε σχέση με πριν

MINI John Cooper Works

Το Adaptive Suspension αποτελεί επίσης τμήμα του πακέτου John Cooper Works Trim, που προσφέρεται αντί του στάνταρ εξοπλισμού.

Περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εξωτερικές και εσωτερικές επιφάνειες σε γυαλιστερό Piano Black, επένδυση Dinamica/Leather σε Carbon Black για τα σπορ καθίσματα John Cooper Works.

Επίσης, προσφέρονται οι χρωματικές επιλογές Chili Red, Rebel Green, που διατίθενται αποκλειστικά για το MINI John Cooper Works, και τα νέα μεταλλικά χρώματα Island Blue και Rooftop Grey.


Renault Clio Williams hot hatch

Νέα πακέτα εξοπλισμού

Αυτά περιλαμβάνουν νέες επιλογές όπως θερμαινόμενο τιμόνι, lane departure warning (προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας) στο Driving Assistant και τη λειτουργία e Stop & Go για το Active Cruise Control.

To Park Distance Control (PDC) με αισθητήρες στο πίσω μέρος του οχήματος έχει προστεθεί στο στάνταρ εξοπλισμό του John Cooper Works.

Στο εσωτερικό

  • Νέας σχεδίασης κεντρικό όργανο με οθόνη αφής 8,8” σε σχεδίαση black panel (στάνταρ)
  • Νέο λειτουργικό σύστημα με γραφικές ενδείξεις που καθιστούν ακόμα πιο διαισθητικό το χειρισμό των λειτουργιών
  • Για πρώτη φορά, Live Widgets διατίθενται για το σκοπό αυτό, τα οποία επιλέγονται μέσω μιας κίνησης (swiping) στην οθόνη αφής
  • Δύο διαφορετικοί συνδυασμοί ενδείξεων στο κεντρικό όργανο και στην προαιρετική οθόνη πολλαπλών λειτουργιών στην κολόνα του τιμονιού.

Σε “Lounge” mode, οι επιφάνειες της οθόνης έχουν μπλε και τιρκουάζ αποχρώσεις ξεκούραστες στο μάτι. Στο “Sport” mode το φόντο της οθόνης γίνεται κόκκινο και ανθρακί.

Οι χρωματικοί συνδυασμοί των οθονών μπορούν να συνδεθούν με τα MINI Driving Modes που είναι στάνταρ στο MINI John Cooper Works.

Αυτό σημαίνει ότι όταν ενεργοποιείται το SPORT driving mode, το χρώμα της οθόνης αλλάζει όπως και τα χαρακτηριστικά του γκαζιού και του συστήματος διεύθυνσης και, προαιρετικά, τα χαρακτηριστικά απόσβεσης και αλλαγών σχέσεων.


VW Golf R drift

Info/Photo: mini.com.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει