Σαλόνι Αυτοκινήτου Τόκιο 2017: Η ιαπωνική τεχνολογία στα καλύτερά (και πιο περίεργά) της

Post date:

Author:

Category:

Οι βιομηχανίες που κατασκευάζουν οχήματα περιμένουν τις διεθνείς εκθέσεις για να δουν τι έχουν σκαρώσει κάθε φορά οι ιαπωνικές εταιρείες. Εκείνες, εντός έδρας εφέτος, κέρασαν απλόχερα τεχνολογία φιλοδοξώντας να ορίσουν το αύριο των αυτοκινήτων

Είναι μία από τις πιο συναρπαστικές εκδηλώσεις στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας και την κύρια ευκαιρία της ιαπωνικής τεχνολογίας να κάνει επίδειξη δύναμης σε ολόκληρο τον πλανήτη.

Το Τόκιο και το διεθνές Σαλόνι του, που μόλις έκλεισε, αποτελεί ένα από τα ετήσια αγαπημένα γεγονότα και όσοι λατρεύετε τα πρωτότυπα, φουτουριστικά μοντέλα ελάτε να σας κάνουμε μια ξενάγηση σε όσα έδειξε, εστιάζοντας σε μερικά από τα πιο περίεργα και πιο περιπετειώδη γιαπωνέζικα αυτοκίνητα στον κόσμο, με το βλέμμα στο μέλλον.

#Η «χλιδή», στα Γιαπωνέζικα: Toyota Century

Toyota Century

Στο περίπτερο της μπράντας στο Τόκιο υπάρχει η τρίτη γενιά του Century – η ναυαρχίδα της εταιρείας. Το ηχοσύστημα αποτελείται από… 20 ηχεία, ενώ στο πολυτελές εσωτερικό υπάρχουν 100% μάλλινες επενδύσεις, όπως επίσης και ξύλινα διακοσμητικά.

Κίνηση παίρνει από τον 2UR-FSE V8 5,0-λίτρων υβριδικό κινητήρα, για τον οποίο η Toyota δεν αποκάλυψε άλλες τεχνικές λεπτομέρειες του, πέραν του ότι θα έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου στην κατηγορία του.

Ο κινητήρας, κατά πάσα πιθανότητα, είναι ο ίδιος που συναντάμε στο Lexus LS 600h – απόδοσης 394 ίππων, με 520 Nm ροπής. Το αυτοκίνητο μοιάζει με το Toyota Century Royal – κατασκευάστηκε το 2006, για αποκλειστική χρήση από τον ιάπωνα αυτοκράτορα.

#Honda Urban EV Concept

Honda Urban EV Concept

Η εταιρεία δουλεύει πάνω στην εξέλιξη διαφόρων τεχνολογιών και προϊόντων που θα συμβάλουν στη δημιουργία μιας κοινωνίας με μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα και στην εξέλιξη των βενζινοκίνητων οχημάτων, για λιγότερους ρύπους και μεγαλύτερη απόδοση.

Ένα από αυτά τα πρωτότυπα μοντέλα είναι και το Urban EV Concept, το οποίο βασίζεται σε μία εντελώς νέα πλατφόρμα και ορίζει την τεχνολογική και σχεδιαστική κατεύθυνση ενός μελλοντικού, ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής Honda, με μπαταρία.

Μία έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου πρόκειται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2019. Το έμβλημα της μπράντας στη μάσκα του πρωτότυπου έχει μπλε, κρυφό φωτισμό – ένα νέο σχεδιαστικό στοιχείο για τα μελλοντικά EV της εταιρείας.

#Αυτή είναι η τρίτη γενιά του Toyota Mirai

Toyota Mirai

Το 2020 το Τόκιο θα διοργανώσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες και οι Ιάπωνες θέλουν να χρησιμοποιήσουν, κατά τη διάρκεια των αγώνων, χιλιάδες αυτοκίνητα υδρογόνου από την Toyota. Οι Αρχές δίνουν επιδοτήσεις 45,2 δισ. γιεν (329 εκατ. ευρώ) στους ανθρώπους που θα αγοράσουν τέτοια αυτοκίνητα, ετοιμάζοντας παράλληλα και 35 σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου.

Το 2020 το Τόκιο θα διοργανώσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες και οι Ιάπωνες θέλουν να χρησιμοποιήσουν, κατά τη διάρκεια των αγώνων, χιλιάδες αυτοκίνητα υδρογόνου από την Toyota. Οι Αρχές δίνουν επιδοτήσεις 45,2 δισ. γιεν (329 εκατ. ευρώ) στους ανθρώπους που θα αγοράσουν τέτοια αυτοκίνητα, ετοιμάζοντας παράλληλα και 35 σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου.

Στόχος του Τόκιο είναι, έως το 2025, να κυκλοφορούν 100.000 αυτοκίνητα υδρογόνου, 1.000 λεωφορεία με τέτοιους κινητήρες και να υπάρχουν 80 σχετικοί σταθμοί ανεφοδιασμού. Η τρίτη γενιά αυτού του αυτοκινήτου παρουσιάζεται στη συγκεκριμένη έκθεση, ενώ «Mirai» σημαίνει «μέλλον» στα Γιαπωνέζικα.

#Από ποιον γαλαξία το έσκασε το Concept i;

Το πρωτότυπο Concept-i έκανε την εμφάνισή του σε αυτή την έκθεση CES, ενώ διαθέτει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες της Toyota. Μεταξύ αυτών, περιλαμβάνεται και σύστημα αυτόνομης οδήγησης. To Concept-i υιοθετεί ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, που η εταιρεία ονομάζει «Yui».

Επίσης, θα παρουσιαστούν εκεί τα Concept i -για 4 άτομα, παίρνει ρεύμα κάνοντας πετάλι- το Concept i Ride -θυμίζει τα χειριζόμενα με joystick αναπηρικά αμαξίδια- και το Concept i Walk – ηλεκτρικό, εννοείται, παρόμοιο με το Segway, για χρήση σε πεζόδρομους.

Mπορείτε να δείτε την αρχική δημοσίευση του άρθρου του Σ. Σεραφείμ στο protagon.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει