Μπορεί σε εμάς εδώ υπό καθεστώς αυστηρών ευρωπαϊκών ρητρών και προστίμων το συμπαθέστατο Suzuki Jimny να έχει διακριτικά αποσυρθεί, όμως ζει και βασιλεύει σε άλλες αγορές. Τώρα και σε πεντάθυρη έκδοση

Το Jimny μεγάλωσε και απέκτησε πιο πρακτικό αμάξωμα. Κρίμα που το στερούμαστε
Η είδηση για την πεντάθυρη έκδοση του αγαπημένου Suzuki Jimny ήρθε ως απάντηση στις επιθυμίες πολλών που επιζητούσαν περισσότερους χώρους και την επιπλέον πρακτικότητα σε σχέση με τη γνωστή τρίθυρη έκδοση
Ως γνωστόν, το Jimny δεν διατίθεται πλέον στην ελληνική αγορά και αρκεί μία σύντομη επίσκεψη στον επίσημο ιστότοπο της εταιρείας για να δείτε τα διαθέσιμα μοντέλα της Suzuki, στα οποία δεν περιλαμβάνεται το ικανό και ρετρό-ποπ off-roader.
Το Jimny στην πεντάθυρη έκδοσή του (παράγεται στην Ινδία) ήδη δρομολογείται για την ιαπωνική αγορά υπό το βαφτιστικό ”Nomade” ενώ είναι κατά 34 εκατοστά μεγαλύτερο σε μήκος σε σχέση με την τρίθυρη έκδοση

Μεγαλύτερο μεταξόνιο, ελαφρώς μεγαλύτερος χώρος αποσκευών αλλά όχι με τίμημα σε μεγαλύτερους πρόβολους.
Κάτω από το καπό παραμένει ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος των 1.5 λίτρων σε συνδυασμό είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων είτε με αυτόματο 4άρι. Εννοείται το πρώτο…
Σε κάθε περίπτωση, ο ικανός εκτός δρόμου χαρακτήρας παραμένει αλώβητος καθώς το Jimny διατηρεί αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά «αγριοκάτσικου» εκεί όπου τελειώνει η άσφαλτος.
Σαφώς και υπάρχει ένα τίμημα σε συνθήκες κίνησης σε δρόμο για καθημερινή χρήση, όπου, παρά τα σχετικά στοιχεία εκπολιτισμού του, είναι αυτοκίνητο για συνειδητοποιημένους με το αυξημένο NVH
Και με Ευρώπη;
Τίποτα δεν είναι βέβαιο.
Το σενάριο επιστροφής του στα δικά μας λημέρια παραμένει αμφίβολο, αν δεν αλλάξει κάτι στο κινητήριο σύνολο.
Μπορεί να υποστηριχθεί με ένα υβριδικό; Θα δείξει.
Τα σενάρια πάντως που ήθελαν τη Suzuki να προωθεί μία ηλεκτρική έκδοση του Jimny φαίνεται ότι εγκαταλείφθηκαν.
Info / Photo: suzuki.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.