Toyota GR Yaris: Μπαίνει για πρώτη φορά στις εκθέσεις

Post date:

Author:

Category:

Το πιο πολυαναμενόμενο hothatch της χρονιάς, το Toyota GR Yaris, ξεκινά τις εμφανίσεις του σε επιλεγμένα σημεία του δικτύου της Toyota στη Μ. Βρετανία. Δείτε το βίντεο

Toyota GR Yaris

Μία ιδιαίτερη περίπτωση στα αυτοκινητικά ήθη των καιρών. Μοναδικό -και όχι τύπου «μπαμπούσκα» αμάξωμα-, μοναδικός 3κύλινδρος κινητήρας 261 ίππων, αποκλειστικά χειροκίνητο και με ξεκάθαρες οδηγοκεντρικές καταβολές. Το GR Yaris ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Toyota Μ. Βρετανίας


Αγωνιάρικο, τετρακίνητο, τρίθυρο, φουλ επιθετικό GR Yaris. Οι πρώτοι εν δυνάμει πελάτες αλλά και, φυσικά, όσοι έχουν δώσει τις προκαταβολές τους, ξεκινούν από τις 18 Ιουλίου να βλέπουν από κοντά το πολυαναμενόμενο hothatch.

Αρκετά νωρίτερα, δηλαδή, από το επίσημο λανσάρισμά του που είχε ανακοινωθεί για Οκτώβριο.

- Διαφήμιση-

Το αυτοκίνητο αυτό, πριν καν το οδηγήσουμε, φαίνεται να είναι η σύγχρονη «γέφυρα». Συνδέει ξανά την αγωνιστική κουλτούρα της Gazoo Racing (εξ ου και τα αρχικά) με τους καθημερινούς οδηγούς.

Το σασί είναι διαφορετικό, ο κινητήρας έχει κατασκευαστεί, κατ’ αρχήν, για αυτό το αυτοκίνητο και δεν τον έχουμε συναντήσει στο παρελθόν, εγκαινιάζει την τετρακίνηση στην κατηγορία, διαθέτει ελεγχόμενα διαφορικά και, τελευταίο αλλά όχι ήσσονος σημασίας, επιμένει στο ξεχασμένο αλλά ποθητό τρίθυρο αμάξωμα.

Το GR-Yaris φοράει τον ισχυρότερο 3κύλινδρο στον πλανήτη, δεν ζυγίζει περισσότερα από 1,280 kg, δείχνει τελείως macho και διαθέτει τεράστια δισκόφρενα. 

Το δε Performance Pack προσφέρει LSD με μηχανικά μπλοκέ μπροστά και πίσω. Αλλά και ελαφρύτερους τροχούς.

Κοντολογίς, δεν υπάρχει τίποτα πιο ωραίο, πιο εμπορικά πιασάρικο αλλά και εταιρικά σημαντικό. Τουλάχιστον για όσους αγαπούν την οδήγηση με ράλι καταβολές.

Αυτό είναι το επίσημο βίντεο που ανέβηκε με αφορμή την έλευσή του στα βρετανικά showrooms.


Toyota GR Yaris πίστα

Photo: toyota

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει