Μόλις εννιά μήνες έμειναν μέχρι την αποκάλυψη της νέας Toyota Supra. Το βρετανικό Autocar είχε πριν λίγες ημέρες να οδηγήσει το πρωτότυπο στην πίστα. Αυτές είναι οι πρώτες εντυπώσεις
Ως γνωστόν, πρόκεται για το κοινό project μεταξύ Toyota και BMW. Η δεύτερη μέσω της νέας BMW Z4 και η πρώτη με την αναβίωση ενός σημαντικού ονόματος για την αυτοκίνηση. Η Supra, λοιπόν. Σε κουπέ εκδοχή. Η Z4 παραμένει «ανοιχτή». Θα προτιμούσαμε την πρώτη.
Κάτω από το μακρύ καπό, εξακύλινδρος κινητήρας, πίσω κίνηση, ελεγχόμενο διαφορικό (χωρίς περισσότερες λεπτομέρειες για το τι είδους «μπλοκέ» είναι) και διαφοροποίηση μεταξύ των δύο εταιρειών όσον αφορά τα επιμέρους οδηγικά χαρακτηριστικά.
Κάτι όμως σημαίνει πως ο chief engineer της νέας Toyota Supra είναι ο ίδιος άνθρωπος που είχε αναλάβει την εξέλιξη του άψογα στημένου Toyota GT86 που αγαπάμε. Που, για την ιστορία, το κέντρο βάρους είναι χαμηλότερο από του GT86 – κάτι που έχει ιδιαίτερη σημασία δεδομένου πως το τελευταίο έχει επίπεδο κινητήρα.
Το γεγονός, επίσης, πως ένα αυτοκίνητο με 6κύλινδρο εν σειρά καταφέρνει να έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους από έναν επίπεδο κινητήρα, όπως του GT86, ίσως λέει κάτι για το ότι η ιδέα του flat 4 εγκαταλλείπεται.
Δείτε και ακούστε περισσότερα στο video. Έχει ενδιαφέρον.
Photo: Autocar
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.