Η toyota Supra με χειροκίνητο κιβώτιο δεν υπάρχει επισήμως. Όμως, ένας βελτιωτής βρήκε, λέει, τρόπο να την κάνει πιο συμμετοχική. ΟK…
Η Toyota Supra αντιμετώπισε ανάμεικτη υποδοχή επί τη εμφανίσει της. Από τη μία, σηματοδοτεί την επιστροφή ενός σημαντικού ονόματος της αυτοκίνησης και είναι ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο
Αυτές τις μέρες, για παράδειγμα, το βρετανικό evo την έθεσε απέναντι στα Alpine, BMW M2 και Porsche Cayman. Κάτι λέει αυτό
Και από την άλλη, η Toyota Supra, λόγω του κοινού εγχειρήματος με τη BMW, έχει συγκεντρώσει «αντιπάθειες».
Η λογική της συνεργασίας Toyota – BMW
Στη συνέντευξη που έδωσε στο Best of Cars 2019 ο «δικός μας» κ. Βασίλης Κόπελας, Senior Product Planner στην Toyota Europe, έδωσε την εξήγηση. Όπως είπε, «η συνεργασία είναι αντανάκλαση της συρρικνούμενης παγκόσμιας αγοράς για σπορ αυτοκίνητα». Διαβάστε τη, έχει ενδιαφέρον.
Επί του θέματος, όμως. Πώς προσελκύεις ένα πιο παραδοσιακό κοινό προς την Toyota Supra; Πρόσφατα είχαμε δημοσιεύσει την είδηση για έναν Αμερικανό βελτιωτή που τοποθετεί χειροκίνητο κιβώτιο στη Ferrari 458 Italia.
Σήμερα, διαβάζουμε, πως επαναλαμβάνει τη μεταμόσχευση στην Toyota Supra. Το αμερικανικό κοινό επιμένει, φαίνεται, στο κλασικό 6άρι και οι δουλειές πάνε καλά για τη European Auto Group. Μη σας μπερδεύει το ”European”, στο Τέξας, είπαμε, είναι οι άνθρωποι.
Κάποιος ακούστηκε στο βάθος της αίθουσας να ρωτά για το κόστος της αντικατάστασης. Μάλιστα. Με μόλις $12,000 δολάρια βγαίνει το αυτόματο της Toyota Supra -συγγνώμη, της BMW- και μπαίνει το χειροκίνητο «Η». Που είναι επίσης της BMW…
Δεν ξέρουμε πόσο θα εξομαλύνει την υποδοχή της Toyota Supra στους κόλπους των σκεπτικιστών. Δεν ξέρουμε, επίσης, αν η Toyota Supra με χειροκίνητο θα είναι καλύτερη. Κατά την ταπεινή μας άποψη, όχι. Η Supra, είτε αρέσει είτε δεν αρέσει σε κάποιους, είναι ωφελημένη από τη συνεργασία ενώ κινητήρας και κιβώτιο έχουν σεταριστεί με υπερωρίες και από τις δύο πλευρές.
«Μα», λέει η φωνή στο βάθος, «θα είναι πιο συμμετοχική η Supra με το 6άρι». Σύμφωνοι, κάτι κερδίζεις. Αλλά, μάλλον, χάνεις περισσότερα. Όπως και $12,000 λιγότερα από το λογαριασμό σου.
Ας πουν, όμως, κάτι και οι ίδιοι για την Toyota Supra με χειροκίνητο. Ανταπόκριση από Τέξας.
Photo: Toyota
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.