Την περιμένουμε χρόνια. Τη θέλουμε. Και κάνει την πρώτη της επίσημη εμφάνιση στις 14 Ιανουαρίου στο Διεθνές Σαλόνι του Ντιτρόιτ. Για τη Toyota Supra. it’s back
Η επίσημη ενημέρωση από το press room της Toyota είναι ξεκάθαρη. Επιβεβαιώνεται πως «ένα από τα πιο καλά φυλαγμένα μυστικά στην αυτοκινητοβιομηχανία», η νέα Toyota Supra, θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα τον Ιανουάριο, στο Διεθνές Σαλόνι της αυτοκινητομάνας των Η.Π.Α, την πόλη του Ντιτρόιτ, στο NAIAS.
Ως γνωστόν, η νέα Toyota Supra αποτελεί προϊόν συνεργασίας με τη BMW. Επίσης ως γνωστόν, η Toyota δεν έχει 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα αλλά έχει η BMW.
Αυτή η κίνηση είναι εξαιρετικά σπάνια για τη Toyota η οποία ποτέ δε χρησιμοποιεί κινητήρες από άλλους κατασκευαστές. Η μόνη εξαίρεση που είχε γίνει όλα αυτά τα χρόνια ήταν με τον επίπεδο κινητήρα που βρισκόταν στο Toyota GT86, που προερχόταν από τη Subaru.
Επίσης, όπως γράφαμε, το γεγονός πως ένα αυτοκίνητο με 6κύλινδρο εν σειρά θα καταφέρνει να έχει, όπως λέει ο chief engineer της Supra, χαμηλότερο κέντρο βάρους από έναν επίπεδο κινητήρα, όπως του GT86, ίσως λέει κάτι για το ότι η ιδέα του flat 4 εγκαταλλείπεται.
Κατασκοπευτικές φωτογραφίες εμφανίζουν τη Toyota Supra πιο δυναμική, πιο επιθετική και ενδεχομένως πιο ριζοσπαστική σχεδιαστικά από την αντίστοιχη BMW, η οποία ούτως ή άλλως, είναι μόνο σε roadster εκδοχή
Η Toyota έχει αφήσει να υπονοηθεί πως η σχεδίαση έχει στοιχεία από το εικονιζόμενο FT-1 concept. Μοιάζει σα να έχει επηρεαστεί από κάποιο αμφίβιο, με οργανική σχεδίαση, και τελείως διαφορετική προσέγγιση στα όρια του εκκεντρικού.
Ελπίζουμε αντίστοιχα ξεκάθαρα επιθετική διάθεση και στο στήσιμο.
Το πρώτο αυτοκίνητο που θα βγει από την γραμμή παραγωγής θα δημοπρατηθεί και τα χρήματα θα προοριστούν σε φιλανθρωπικό σκοπό. Η παραγωγή της νέας Toyota Supra θα ξεκινήσει στο πρώτο μισό του 2019.
Ραντεβού για τη Toyota Supra στις 14 Ιανουαρίου με τη press day στο ΝΑΙΑS. Τη θέλουμε.
Photo: Toyota
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.