Επιχειρώντας κάτι πιο ουσιαστικό από ένα απλό “facelift” στη μέση του κύκλου ζωής, το πρόγραμμα των 90 εκατομμυρίων ευρώ περιλαμβάνει την υιοθέτηση 900 και πλέον νέων εξαρτημάτων. Αυτές είναι μερικές λεπτομέρειες
#Το Yaris έχει μία ισχυρή Ευρωπαϊκή κληρονομιά, καθώς κατασκευάζεται στην παραγωγική μονάδα της Toyota (Toyota Motor Manufacturing France) στην Valenciennes από το 2001.
#Αλλαγές στο εσωτερικό δημιουργούν ένα πιο σύγχρονο περιβάλλον, κυρίως με νέες αποχρώσεις, ταπετσαρίες και βελτιώσεις στα όργανα και τα χειριστήρια. Όλες οι εκδόσεις πλην της Entry έχουν έγχρωμη οθόνη πολλαπλών πληροφοριών TFT στον πίνακα οργάνων του οδηγού.
#Ανάμεσα στις περισσότερες επιλογές είναι ένας νέος βενζινοκινητήρας 1.5-L, σχεδιασμένος να πληροί τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6c και τις μελλοντικές απαιτήσεις έγκρισης τύπου που έχουν να κάνουν με την οικονομία καυσίμου σε “πραγματικές συνθήκες”. Η νέα μονάδα αποδίδει 10% περισσότερη ισχύ και ροπή από τον προηγούμενο κινητήρα 1.33-L, με βελτιωμένη κατανάλωση έως 12%.
#Ο κινητήρας 1.4 diesel ωφελείται από δευτερεύουσες μετατροπές οι οποίες στοχεύουν στη μείωση θορύβων και κραδασμών: πρώτον, προσφέροντας καλύτερη μόνωση για το σύστημα εξαγωγής και δεύτερον χρησιμοποιώντας μία ανασχεδιασμένη βάσης κινητήρα τύπου ράβδου στρέψης για την έκδοση diesel.
#Με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, πετυχαίνει τον ιδανικό συγκερασμό μεταξύ επιδόσεων και κατανάλωσης. Το Yaris φτάνει στην τελική ταχύτητα των 175 km/h με κατανάλωση μικτού κύκλου 3.5 l/100
#Σε ό,τι αφορά το υβριδικό μοντέλο, οι μηχανικοί επεδίωξαν να πετύχουν ακόμα πιο αθόρυβη λειτουργία, κυρίως κατά την επιτάχυνση, λανσάροντας μία σειρά μέτρων, όπως νέες βάσεις κινητήρα, μεγαλύτερος αποσβεστήρας περιστροφής κινητήρα, νέα εμπρός ημιαξόνια και υποπλαίσιο.
#Η σχεδίαση των νέων βάσεων του κινητήρα και οι ρυθμίσεις στα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση έχουν βελτιώσει την οδηγική άνεση του υβριδικού μοντέλου και την ακρίβεια διεύθυνσης.
#Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση έχει χαρτογραφηθεί εκ νέου για λιγότερη αίσθηση ‘τριβής’ και πιο ομαλή απόκριση στις εντολές του οδηγού. Η κατευθυντικότητα στις στροφές έχει βελτιωθεί με καλύτερη απόκριση του οχήματος στις εντολές του οδηγού.
#Δύο νέες αποχρώσεις έχουν προστεθεί στη γκάμα του Yaris – Hydro Blue και Tokyo Red, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό σε δέκα.
Info/Photo: Toyota
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.