Τραγωδία στην F2. Νεκρός ο 22χρονος Anthoine Hubert

Post date:

Author:

Category:

Με αίμα βάφτηκε το σιρκουί του Βελγίου, στη Formula 2. Ο 22χρονος Anthoine Hubert βρήκε τραγικό θάνατο

Anthoine Hubert F2

Την τελευταία του πνοή άφησε το απόγευμα του Σαββάτου ο 22χρονος οδηγός της Renault για τη Formula 2, Anthoine Hubert, στην πίστα του Spa στο Βέλγιο


Ήταν τόσο νέος. Μόλις 22 ετών. Αλλά και πολλά υποσχόμενος. Η μετάβάσή του από τη Formula 2 στη Formula 1 θεωρούνταν ζήτημα χρόνου. Πόσο κρίμα

Στους αγώνες τον μύησε ο πατέρας του, ο οποίος ήταν ερασιτέχνης οδηγός αγώνων ραλί. Ο Anthoine Hubert ξεκίνησε την εμπλοκή του στο motorsport από την τρυφερή ηλικία των 10 ετών, στη Λυών της Γαλλίας όπου έμενε.

Για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, ο Hubert συμμετείχε στα κορυφαία πρωταθλήματα kart. Όμως, αυτό το σαββατοκύριακο, στην πίστα του Spa-Francorchamps, στο Βέλγιο, ήταν το τελευταίο του.

Το κακό σενάριο

Tο μονοθέσιό του Anthoine χτύπησε στις προστατευτικές μπάρες και στη συνέχεια βρέθηκε στην μέση της πίστας. Είναι ό,τι χειρότερο. Είναι η φάση που είσαι ανήμπορος εν μέσω ροής. Τα άλλα μονοθέσια έρχονται με περισσότερα από 200 km/h από πίσω σου. Είναι θέμα σύμπτωσης να τη γλιτώσεις. Δύσκολα προλαβαίνουν να σε αποφύγουν οι άλλοι.

Το σενάριο δεν ήταν ευνοϊκό. Ένας άλλος οδηγός, ο Juan Manuel Correa, έπεσε με ορμή επάνω στον Anthoine Hubert. Ο τελευταίος εξέπνευσε λίγο αργότερα. Ο πρώτος νοσηλεύται.

Το μονοθέσιο του Hubert διαλύθηκε ενώ αυτό του Correa αναποδογύρισε. Ο Sato, ο τρίτος οδηγός που ενεπλάκη στη σύγκρουση, κατάφερε και βγήκε απο το μονοθέσιο μόνος του. Τυχερός. Ως γνωστόν, ο δρόμος των αγώνων δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.


Anthoine Hubert, 1996 – 2019

Anthoine Hubert δυστύχημα

Ό,τι απέμεινε από το μονοθέσιο του Anthoine Hubert, στην πίστα του Spa. Το σκληρό πρόσωπο του motorsport. Δυστυχώς, συμβαίνει συχνά


Ο αγώνας σταμάτησε ενώ ανακοίνωση για το τραγικό συμβάν εξέδωσε και η FIA: «Η FIA είναι στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσει πως ο οδηγός του οχήματος με το νούμερο 19, Anthoine Hubert, υπέκυψε στα τραύματά του. Ο οδηγός του οχήματος με το νούμερο 12, Juan-Manuel Correa, είναι σε σταθερή κατάσταση σε κλινική της Λιέγης. Η FIA είναι σε συνεργασία με όλες τις Αρχές για την διερεύνηση του δυστυχήματος».

Τα video είναι σκληρά.


Photo: formula1.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»