Τραυματίστηκε σοβαρά ο πρώην οδηγός της F1, Martin Donnelly

Post date:

Author:

Category:

Κινδυνεύει να χάσει το πόδι του ο γνωστός οδηγός της Formula 1, Martin Donnelly, ο οποίος παραμένει όλα αυτά τα χρόνια ενεργός ως εκπαιδευτής της Lotus. Και το κακό ειχε ξεκινήσει από πιο παλιά

Συγκεκριμένα, η πρώτη ζημιά είχε γίνει το 1990. Ήταν όταν οδηγούσε για τη Lotus στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, στην πίστα της Jerez, στην Ισπανία. Η εικόνα ήταν σκληρή.

Ήταν τότε που ο Martin Donnelly υπέστη ένα σοβαρό ατύχημα που του προκάλεσε εγκεφαλικές και πνευμονικές βλάβες ενώ σχεδόν χρειάστηκε να ακρωτηριαστεί το αριστερό του πόδι. Η εικόνα που είδε όλος ο πλανήτης ήταν σκληρή.

Παρόλα αυτά, τα χρόνια που μεσολάβησαν, ο Donnelly παρέμεινε απόλυτα αφοσιωμένος στο motorsport ενώ διατήρησε τη στενή του συνεργασία με τη Lotus.

Μάλιστα, σχετικά πρόσφατα ίδρυσε την Ακαδημία Donnelly με την οποία οργανώνει μαθήματα εξελιγμένης οδήγησης, track days και διάφορα events σε συνεργασία με τη Lotus Driving Academy.

Αυτές τις μέρες, σχεδόν τρεις δεκαετίες αργότερα από το ατύχημα στη Jerez, ο Martin Donnelly οδηγούσε ένα μοτοποδήλατο όταν χτυπήθηκε από έναν άλλο αναβάτη και κινδυνεύει πλέον να χάσει το βαριά, από παλιά, τραυματισμένο του πόδι το οποίο, όπως γράφεται «προσπαθεί να κρατήσει όλα αυτά τα χρόνια». 

Ο Martin Donnelly δεν κατάφερε ποτέ να πλουτίσει από τους αγώνες ή την τότε εμπλοκή του στη Formula 1 αλλά εργαζόταν σκληρά για να ζει αξιοπρεπώς κάνοντας αυτό που αγαπούσε.

Οι φίλοι του βρετανικού motorsport το γνωρίζουν αυτό και την ώρα που γράφονται τούτες οι γραμμές ήδη είναι εν εξελίξει μία προσπάθεια συγκέντρωσης χρημάτων για τα ιατρικά έξοδα. Ο στόχος είναι να συγκεντρωθούν 50.000 λίρες ενώ προς το παρόν έχουν ήδη προσφερθεί 29.603 λίρες.

O Martin είναι δυνατός. Έχει επιβιώσει. Μπορεί. Και το χαμόγελο στο κρεβάτι του νοσοκομείου όπου νοσηλεύεται, τα λέει όλα.

Martin Donnelly accident hospital

Photo: Lotus / Jonathan Lewis

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει