Τρία νέα Audi και μία Κέτσαπ

Post date:

Author:

Category:

Ούτε ένα ούτε δύο αλλά τρία πολυτελή μοντέλα εμφάνισε «κεκλεισμένων των θυρών» η Kosmocar στη δημοσιογραφική της παρουσίαση. Και, όχι, το «σπλάτερ» με την Κέτσαπ δεν συντελέστηκε ακόμη

Τρία νέα Audi και μία Ketchup

Τελευταία το γνωστό ξενοδοχειακό συγκρότημα επί του Λαιμού Βουλιαγμένης τείνει να γίνει η φυσική έδρα πολλών παρουσιάσεων


Εντάξει, τα νότια βαστάνε λίγο ακόμη, λίγο δηλαδή πριν πιάσει για τα καλά το καταχείμωνο και ο θαλάσσιος κόλπος των νοτίων θυμίσει Ανταρκτική. Εδώ, λοιπόν, στο γήπεδο αυτό, η επίσημη εισαγωγική παρουσίασε, σε έναν από τους κλειστούς χώρους του συγκροτήματος, τα νέα της, πληθωρικά πρίμιουμ μοντέλα της. 

Audi παρουσίαση 2024

Σεντόνια μυστηρίου, μοντέρνα φωτιστικά μοτίβα, ψηφιακά motto στο video-wall. Η σημειολογία της Audi, λίγες στιγμές πριν την αποκάλυψη των τριών νέων μοντέλων της 


Συγκεκριμένα, το νέο ηλεκτρικό SUV Audi Q6 e-tron, το νέο Audi A5 (έτσι λέγεται πλέον η διάδοχη κατάσταση του Α4) και το βαρύ «χαρτί» της γκάμας, το Audi Q5, δηλαδή το SUV που κουβαλάει στις πλάτες του τις περισσότερες προτιμήσεις από τη δεξαμενή πελατών της εταιρείας στη συγκεκριμένη κατηγορία. 

Μάλιστα, όσον αφορά το προαναφερθέν, σοφά αποφασίστηκε να διαθέτει, σ’ αυτό που λέμε «βασική», της Παναγιάς τα μάτια σε εξοπλισμό και, κυρίως, τετρακίνηση – βλ. quattro. Το λες και όλοι εκτιμούν

Audi Q3

Το Audi Q5 τροφοδοτείται από αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που έχουν γίνει ακόμα πιο οικονομικοί χάρη στην τεχνολογία MHEV plus. Στην κορυφή της γκάμας η έκδοση SQ5 με απόδοση 367 ίππων


Έτσι, λοιπόν, όχι τσιπιές, ούτε να πρέπει να σκαρφαλώσεις στο «θεό» της προαιρετικής -και ακριβής- λίστας εξοπλισμού για να έχεις κάτι που να συμβαδίζει με το ονόρε. Μ’ αυτά και με εκείνα, το νέο Audi Q5 στην τετρακίνητη έκδοση TFSI Hybrid Quattro S-Tronic, με απόδοση 204 ίππων, ξεκινά από τα €69.908. Ούτε καν εβδομήντα…


Το επόμενο στη σειρά ήταν το νέο -και προσφάτως μετονομασθέν- Audi A5

Για να μην μπερδεύεστε, στο εξής και για το υπόλοιπο του βίου σας, έχουμε βαφτίσια.

Πλέον οι ζυγοί αριθμοί των μοντέλων της Audi αντιπροσωπεύουν τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα και οι μονοί αριθμοί τα αυτοκίνητά της με κινητήρες εσωτερικής καύσης – έστω κι αν είναι εξηλεκτρισμένα, mild hybrid ή plug-in. Κομπρέντε;

Audi A5

To νέο Audi A5 που είδαμε από κοντά ήρθε Ελλάδα μόλις πριν λίγες ώρες. Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα (PPC) για μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης


Κάποια, λοιπόν, τριάντα χρόνια μετά το οικογενειακό τοτέμ και επί σειρά ετών best-seller, αυτό που όλοι ξέραμε  ως ‘’Α4’’, έχουμε το ντεμπούτο της νέας σειράς. Και, ναι, σωστά καταλάβατε, ονομάζεται Audi A5

Διατίθεται σε τέσσερις νέες εκδόσεις αμαξώματος: ως A5 Sedan, S5 Sedan, A5 Avant και S5 Avant.

Αν θέλετε να κάνετε τους έξυπνους στους φίλους σας, να ξέρετε ότι αυτές οι εκδόσεις είναι τα πρώτα μοντέλα που κυκλοφορούν βασισμένα στην Premium Platform Combustion (PPC), τη νέα πλατφόρμα για μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης

Α, ναι, πέραν του προσθιοκίνητου βενζινοκίνητου Α5 TFSI με τους 204 ίππους, τη νέα τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το Α5, που λέτε, είναι διαθέσιμο και ως ντίζελ. Θυμάστε που πρόσφατα γράφαμε ότι το πετρέλαιο δεν «πέθανε» ακόμη; Ε, αυτό.

Audi εσωτερικό

Θωρακισμένο πρίμιουμ. Έτσι δείχνει στη φωτό, έτσι δείχνει και εκ του σύνεγγυς. Μέσα στο κόκπιτ του Α5


Σόρι αλλά το diesel δεν πέθανε ακόμη

Πότε θα «πεθάνουν» τα θερμικά;

Χμμμ…εύκολα απαντιέται και δύσκολα εφαρμόζεται. Πάντως σήμερα, 14η Νοεμβρίου 2024, ευπειθώς αναφέρω ότι διά επίσημων χειλέων των επικεφαλής της εταιρείας, στο τέλος του 2026 θα λανσαριστεί το τελευταίο Audi με θερμικό κινητήρα. 

Χα! Προσέξτε, τώρα: άλλο το «θα λανσαριστεί» κι άλλο το «θα παραχθεί». Το δεύτερο σημαίνει πως σε έναν κύκλο ζωής ενός μοντέλου (ας πούμε, επτά ετών) το τελευταίο ή τα τελευταία θερμικά Audi, είτε είναι plug-in είτε όχι, θα συνεχίσουν να παράγονται έως το 2033. Το τελευταίο λανσάρισμα όμως θα έχει ολοκληρωθεί τέλος 2026

Audi Q5

Σύμφωνα με την Audi, το ηλεκτρικό Q6 e-tron χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακές επιδόσεις, μεγαλύτερες δυνατότητες φόρτισης και αυξημένη αυτονομία


Είναι αυτό το εύστοχο που ακούστηκε με την Κέτσαπ. «Ξέρετε, είναι όπως αυτό που συμβαίνει όταν χτυπάς το μπουκάλι της Κέτσαπ για να βγει, η σάλτσα δεν βγαίνει, και μετά βγαίνει όλη μαζί». Καλό. Όπως διευκρίνισε το στέλεχος της εταιρείας, κάτι τέτοιο θα συμβεί με τα ηλεκτρικά: δυσκολεύονται τώρα, θα βγουν μονοκοπανιά μετά. Γεωμετρική πρόοδος που αργεί η εκτίναξή με το παχύρευστο (σ.σ. το σχόλιο δεν είναι σεξιστικό)

Για την ώρα, πάντως, το νέο Audi Q6 e-tron δεν φαίνεται να περιμένει τη σπλατεριά. Είναι εδώ, μεγάλο, επιβλητικό, φουλ στις οθόνες, με φωτισμούς από άλλο πλανήτη, τεχνολογικά συβαριτικό και αποκλειστικά πριζάτο.

Στρώνει το δρόμο για ό,τι έρχεται; Σε έναν κόσμο που αλλάζει και δεν ξέρεις τι ξημερώνει, κανείς δεν μπορεί να ορκιστεί. Στην Audi, πάντως, δείχνουν σίγουροι για το σχήμα των πραγμάτων που ξημερώνει.

Μάλλον για αυτό, όπως ανακοινώθηκε, επενδύουν κάποια €12 δις στην ηλεκτρική στρατηγική.

Είναι πολλά τα λεφτά, πολλά κιλά το πρίμιουμ, η γερμανική τελειοθηρία και τα συστήματα στα σωθικά των νέων Audi. Περισσότερα όταν οδηγήσουμε. Τώρα τέλος, πάμε μπουφέ με θέα το μπλε. Η θάλασσα δεν θυμίζει ακόμη Ανταρκτική

Audi Q5 τιμές

Τα κινητά βγαίνουν στη φόρα με το που ανακοινώνονται τιμές. Εν προκειμένω, για το ευπώλητο Q5 που είναι το πιο εμπορικό SUV στη γκάμα της Audi

Photo: audi.gr


Το Audi RS 3 (2025) ανανεώθηκε και γυρνά το Ρινγκ σε 7:33

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει