Το πρώτο, το Honda Type R, βρίσκεται στη δύση της καριέρας του. Το δεύτερο, το GR Yaris, είναι το hot hatch που έχει κερδίσει τα περισσόερα «πρωτοσέλιδα» εδώ και ένα χρόνο. Πόσο κοντά είναι στην κόντρα της ευθείας σε στεγνό, ζεστό οδόστρωμα και όχι σε βρεγμένο (προηγούμεννου βίντεο) όπου αυτονόητα ευνοείται το Toyota λόγω τετρακίνησης;
Αυτή τη φορά το αυστραλιανό Motor έβαλε στην πίστα τους δύο διεκδικητές στο στεγνό. To βίντεο της ευθείας. Η αλήθεια για πολλούς που την προτιμούν. Σημείο των καιρών;
Type R vs GR Yaris. Τα δύο hot hatch, αμφότερα από Ιαπωνία, τη χώρα που κρατάει γερά την οδηγοκεντρική φιλοσοφία εν μέσω ισοπεδωτικής ηλεκτροκίνησης
Το προσθιοκίνητο Type R έχει, εξ όσων έχουμε την εμπειρία σε δρόμο και πίστα, πιο ολοκληρωμένο χαρακτήρα.
Μεγαλύτερο σασί, δυνατότερος κινητήρας 320 ίππων, 4-κύλινδρος αντί για τον3-κύλινδρο του GR Yaris, απίστευτες δυνατότητες σε στρωτό οδόστρωμα, εξαιρετικά τίμια κατανάλωση και μακράν μεγαλύτεροι χώροι για ένα ευρύτερης πρακτικότητας daily.
Το GR Yaris δεν το έχουμε οδηγήσει αλλά όλοι μιλούν για μία rally replica, εξαιρετικά ικανή σε στροφιλίκι, με διαδρομή ανάρτησης, συμμετοχικό χαρακτήρα και εντυπωσιακά καλές επιδόσεις για ένα μοτέρ με «μόνο» τρεις κυλίνδρους.
Είμαστε της θέσης πως αυτά τα αυτοκίνητα, κανονικά, συγκρίνονται σε δρόμο και πίστα και όχι σε drag race. Όμως για πολύ, όπως φαίνεται, κόσμο η ευθεία έχει αποκτήσει μεγάλη αξία. Και μάλλον εμπορική επίσης
Εν προκειμένω το αυστραλιανό Motor τα έστησε σε ζεστό, στεγνό οδόστρωμα. Εκεί όπου το δυνατότερο Honda δε χάνει απ΄τα αποδυτήρια.
Type R vs GR Yaris. Το βίντεο της ευθείας. Η αλήθεια για πολλούς.
Photo: motor.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.