Ένα νέο βαφτιστικό βγήκε πρόσφατα στον αέρα. Έχει σημασία;
Διαβάζουμε πως η Audi και μόνο (δεν λέμε το σύνολο του group της VW) έχει αυτή τη στιγμή 53 διαφορετικές επιλογές στην γκάμα της με συνδυασμό κινητήρων και εκδόσεων.
Εύκολα πια χάνεις την μπάλα όταν μιλάς σ’ ένα φίλο σου και αναφέρεσαι σ’ ένα μοντέλο…. Και μέσα σ’ όλη τη φρενίτιδα για ακόμα, μα ακόμα, μα πόσο ακόμα πιο χαμηλές καταναλώσεις πώς ξέρεις ποιο είναι το πιο οικονομικό;
Γιατί άντε και θυμόμασταν κάποτε πόσο έκανε το καθένα (εντάξει, σχεδόν) τα 0-100. Τη ρημάδα την κατανάλωση ποιος έχει όρεξη να την απομνημονεύει;
Ο χαρακτηρισμός ”ultra”, λοιπόν, ή ακριβέστερα οι εκδόσεις ”ultra”, θα αναφέρονται στο εξής στα Audi εκείνα που έχουν την πιο χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων εντός γκάμας.
Είναι η αντίστοιχη πολιτική ονοματολογίας που έχουν οι άλλοι δύο μεγάλοι της Γερμανικής Σχολής για τα πιο ecο friendly μοντέλα τους.
Η BMW έχει τις εκδόσεις EfficientDynamics, η Mercedes τις εκδόσεις BlueEFFICIENCY.
Να το κάνoυμε τώρα ακόμα πιο πρακτικό; Αν γράφεις πολλά χιλιόμετρα το χρόνο ένα ”ultra” (ή τα αντίστοιχά τους) λένε.
Σε γενικές γραμμές, πάντως, θα δείτε χαμηλά κυβικά, λογικές διαστάσεις σε τροχούς, προφανώς σύστημα start/stop, βελτιστοποιημένη αεροδυναμική και άλλα τέτοιες υποχόνδριες μεν αλλά αναγκαίες πλέον διαφοροποιήσεις στον αιώνα της λιτότητας.
Παρεμπιπτόντως, σε κάποιες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα του Audi A4 Avant ultra, η πιο ”οικονομική” έκδοση βγαίνει με χειροκίνητο. Τι ‘πες, τώρα…;
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.