Veloster N ETCR: Το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό της Hyundai

Post date:

Author:

Category:

Το Veloster N ETCR σηματοδοτεί μια νέα συναρπαστική εποχή για τη Hyundai Motorsport. Και έχει μέλλον

Veloster N ETCR

Tο νέο Veloster N ETCR έχει σχεδιαστεί ειδικά για το νέο πρωτάθλημα ETCR. Κάνει ντεμπούτο το 2020


Η παρουσίαση του Veloster Ν ETCR έγινε στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

Το νέο αγωνιστικό αξιοποιεί την τεχνογνωσία της Hyundai Motorsport και ακολουθεί την ήδη επιτυχημένη πορεία των i30 N TCR και Veloster N TCR.

Σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται στο Alzenau της Γερμανίας. Το νέο αγωνιστικό είναι πλήρως ηλεκτρικό, με πίσω κίνηση και mid-mouned κινητήρα, ώστε να συμβαδίζει με τους κανονισμούς του ETCR.

Η εκκίνηση του project

Η σχεδίασή του ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2018, με την πρώτη σχεδιαστική απόδοση του πρωτοτύπου να ολοκληρώνεται τον Αύγουστο του 2019. Ένα πλήρες πρόγραμμα δοκιμών θα ξεκινήσει αργότερα αυτό το μήνα. Θα υποστηριχθεί με δύο αυτοκίνητα Veloster N ETCR που θα παραχθούν για την πρώτη σεζόν του ETCR.


Η Hyundai βρίσκεται σε φάση νέας τροχιάς. Συγκεκριμένα, ανακοίνωσε πως τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα από το 2021 θα εξοπλίζονται με μπαταρία 800 volt. Αυτό με τη σειρά του θα επιτρέψει πιο λεπτές καλωδιώσεις και ταχύτερους χρόνους φόρτισης


Κομβικό ρόλο θα παίξει ο συνδυασμός με το δίκτυο φόρτισης της Ionity. Συγκρατείστε αυτό το όνομα. Μάλιστα, ο CEO της τελευταίας απέσπασε και το σχετικό βραβείο στην Έκθεση της Φρανκφούρτης.

Η δήλωση του επικεφαλής

Ο κ. Thomas Schemera, Executive Vice President του Ομίλου Hyundai Motor, δήλωσε: «Έχουμε ένα λεπτομερές πρόγραμμα δοκιμών για το Veloster N ETCR. Θα πλαισιωθεί από την πλήρως εκπαιδευμένη και έμπειρη ομάδα των μηχανικών της Hyundai Motorsport. Το Veloster N ETCR θα αποτελέσει ιδανική προσθήκη στη συνεχή προσπάθειά μας στο WRC και στο Customer Racing μαζί με τα i20 R5, i30 N TCR και Veloster N TCR».



Photo: Hyundai.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει